![]() |
Kinderen en long covid
https://www.medrxiv.org/content/10.1....16.21257255v1
Kinderen lijken dus echt niet veel te moeten vrezen van covid. We wisten al dat ze er niet aan dood gingen, en dat het aantal erge gevallen heel beperkt was (Kawasaki-achtig syndroom). Maar ook long covid lijkt niet echt het geval te zijn. Citaat:
|
Maar hoe besmettelijk zijn ze ?
Want dat was eerst niet het geval right ? En de besmettingen waren binnnen de familie, maar hoe kwam het dan in de familie bij meetje en peetje in de WZC terecht ? |
Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....15.21257271v1 Citaat:
|
Hetgeen al vanaf het begin duidelijk was dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het virus kan tenslotte ook kloklezen, op de loer liggen, verspringen en uit de wc-pot opduiken. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Werk, ok, maar dan enkel in bepaalde sectoren, wij zitten al meer dan een jaar opgehokt. Hospitaal ? Winkels en Cafe's waren dicht, en ik ben ook altijd naar de winkel blijven gaan, mijn oorlogsstock is ook maar beperkt en alle dagen blikken ravioli of corned beef eten steekt ook tegen op den duur. Sauna, hoerenkoten en fitness, ook toe, Discotheken al die tijd dicht. Peetje en meme gingen ook niet naar de fitness of de sauna, of de parenclub Eigenlijk zaten ze al in quarantaine in een rusthuis, want kom, wie komt daar behalve het personeel, leveranciers en die ene neef die aast op de erfenis ? |
Do Kids Really Need to Be Vaccinated for Covid? Yes. No. Maybe.
Citaat:
Uit de tekst bij de link gegrepen Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss weet men het wel, maar is die kennis gevaarlijk voor het plebs. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is soms wel mysterieus. De broer van een collega van mij heeft covid opgedaan en heeft echt totaal geen gedacht hoe. Niemand van de mensen die hij in zijn omgeving heeft, was positief, en voor de rest doet hij niks "met anderen" behalve soms naar de winkel gaan met een masker op. Hij heeft totaal maar dan totaal geen idee hoe hij het opgedaan heeft. (niet erg, gewoon een snotvalling, maar hij begrijpt het niet - ging volgende week zijn vaccin halen...) |
Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat de manier waarop covid wordt doorgegeven op een andere wijze gebeurt dan op de veronderstelde manieren.
|
Toen men in het begin gewag maakte van het lange overleven op oppervlakten, leek mij dat wel het beste doem scenario.
Je zal maar een paketje uit Wuhan verwachten bvb... Intussen blijkt dat ook achterhaald en mij leek het toen al heel straf. Dat zou immers betekenen, dat het niet in te dijken zou zijn met een gewone quarantaine. Je zou werkelijk alles moeten ontsmetten, of alles moeten behandelen met UV licht. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is nu het probleem uiteindelijk ? |
Het antwoord staat in mijn draadje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze zich maar eerst bezighouden met de volgend prik van de reeds gevaccineerden. De jonge gasten willen geen prik en doen toch waar ze zin in hebben. En ze hebben gelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be