![]() |
Wat vinden we van Jurgen C?
Laten we eens peilen naar hoe p.be kijkt naar deze terrorist/volksheld in een nieuwe - volstrekt objectieve - poll
|
"geen fan" is eufemistisch uitgedrukt...
|
De Standaard geeft antwoord op je vraag. MET namen van fans.
Citaat:
Het artikel wordt "toevallig" gratis aangeboden. De klopjacht kan nu pas goed beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent U: 1) voor Adolf 2) tegen Adolf 3) Jood vul maar openbaar in :-) Je begrijpt toch dat onder de huidige fascistische regime men zich niet te expliciet kan uitspreken over enige wens tot gerechtigheid he. |
Ik had de optie “ Will no one rid me of this meddlesome priest?” moeten toevoegen voor Patrick :)
|
Citaat:
Tenslotte heeft die Jurgen eigenlijk niks anders gedaan dan daar een optie van aangeklikt he. |
Citaat:
En vergelijkt gij korporaal Conings nu met Reichsführer Dolf? Zijn supporters zullen u weten te vinden! :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, ik wou gewoon een beetje spelen, als dat nog niet meer mag. “Een valstrik” oh please :-) |
Citaat:
|
Ik verdenk Voltian ervan een dubbelnick te zijn van Jürgen C.
|
Citaat:
… Euh … Crap! |
Vraag u liever af waarom onze media nu zo'n tamtam maakt over 1 PTSD militair die waarschijnlijk hangt te stinken in een tuinhuis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is duidelijk dat dadee het niet begrijpt. Geen hogere studies gedaan, zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be