Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   De Jürgen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=227)
-   -   Wat vinden we van Jurgen C? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259144)

Voltian 21 mei 2021 17:26

Wat vinden we van Jurgen C?

Laten we eens peilen naar hoe p.be kijkt naar deze terrorist/volksheld in een nieuwe - volstrekt objectieve - poll

gertc 21 mei 2021 18:01

"geen fan" is eufemistisch uitgedrukt...

Knuppel 21 mei 2021 18:13

De Standaard geeft antwoord op je vraag. MET namen van fans.

Citaat:

Steunpagina voor Jurgen Conings telt op één dag duizenden leden
https://www.standaard.be/cnt/dmf2021...2BDYIbUA%3D%3D

Het artikel wordt "toevallig" gratis aangeboden.
De klopjacht kan nu pas goed beginnen.

Knuppel 21 mei 2021 18:16

Citaat:

De beheerder van de groep ‘Als 1 achter Jürgen’ is een IT’er uit Oudsbergen, die niet voor commentaar bereikbaar was. Op zijn Facebookaccount deelt hij onder andere filmpjes tegen de viroloog Marc Van Ranst, die door Conings al eerder met de dood werd bedreigd en nu met zijn gezin is ondergedoken.

Enkele van zijn medebeheerders zijn een thuishulp met dienstencheques uit Lier, een verzorgende uit een woonzorgcentrum in Rijkevorsel, een ‘food artist’ bij een restaurant in Boechout en een vrachtwagenbestuurder uit Lier. Ze doen dat openbaar, vaak met hun volledige naam en een open Facebookprofiel. Enkelen hebben als profielfoto een portret van Jurgen Conings met daaronder ‘Team Jurgen’ en een blauw lintje.

patrickve 21 mei 2021 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 9682882)
Laten we eens peilen naar hoe p.be kijkt naar deze terrorist/volksheld in een nieuwe - volstrekt objectieve - poll

Hahaha, wat een valstrik. Het is uiteraard wettelijk onmogelijk om de juiste voorkeur hier in te vullen he slimme :-) Dan nog "openbaar". Laat ons zeggen dat de twee bovenste opties niet echt het antwoord zijn.

Dadeemelee 21 mei 2021 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9682927)
Hahaha, wat een valstrik. Het is uiteraard wettelijk onmogelijk om de juiste voorkeur hier in te vullen he slimme :-) Dan nog "openbaar". Laat ons zeggen dat de twee bovenste opties niet echt het antwoord zijn.

Natuurlijk moet dit openbaar. :twisted:

patrickve 21 mei 2021 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9682934)
Natuurlijk moet dit openbaar. :twisted:

Dit is 1938 en iemand stelt een enquete voor:
Bent U:

1) voor Adolf

2) tegen Adolf

3) Jood

vul maar openbaar in :-)

Je begrijpt toch dat onder de huidige fascistische regime men zich niet te expliciet kan uitspreken over enige wens tot gerechtigheid he.

Voltian 21 mei 2021 19:01

Ik had de optie “ Will no one rid me of this meddlesome priest?” moeten toevoegen voor Patrick :)

patrickve 21 mei 2021 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 9682969)
Ik had de optie “ Will no one rid me of this meddlesome priest?” moeten toevoegen voor Patrick :)

Nee, de juiste opties staan er he, maar onder dit regime is het niet erg slim om die aan te klikken :-)

Tenslotte heeft die Jurgen eigenlijk niks anders gedaan dan daar een optie van aangeklikt he.

Dadeemelee 21 mei 2021 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9682958)
Bent U:

1) voor Adolf

2) tegen Adolf

3) Jood

Je begrijpt toch dat onder de huidige fascistische regime men zich niet te expliciet kan uitspreken over enige wens tot gerechtigheid he.

‘Iets anders’ staat er toch ook.

En vergelijkt gij korporaal Conings nu met Reichsführer Dolf? Zijn supporters zullen u weten te vinden! :mrgreen:

patrickve 21 mei 2021 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9682973)
‘Iets anders’ staat er toch ook.

Maar de goeie opties staan er. Maar ge moet zot zijn om daar onder deze omstandigheden en dit regime, die aan te klikken he :-) Men moet altijd vaag blijven hierover. Het is pas na de bevrijding dat we daar rechtuit zullen kunnen over praten.

Voltian 21 mei 2021 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9682970)
Nee, de juiste opties staan er he, maar onder dit regime is het niet erg slim om die aan te klikken :-)

Tenslotte heeft die Jurgen eigenlijk niks anders gedaan dan daar een optie van aangeklikt he.

Ik denk dat ge niet helemaal begrijpt wat ik bedoelde met mijn reactie, slimmeke :)

Soit, ik wou gewoon een beetje spelen, als dat nog niet meer mag. “Een valstrik” oh please :-)

patrickve 21 mei 2021 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 9682975)
Soit, ik wou gewoon een beetje spelen, als dat nog niet meer mag. “Een valstrik” oh please :-)

Fascistische regimes hebben soms speciale humor he :-)

Den Ardennees 21 mei 2021 19:14

Ik verdenk Voltian ervan een dubbelnick te zijn van Jürgen C.

Voltian 21 mei 2021 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9682982)
Ik verdenk Voltian ervan een dubbelnick te zijn van Jürgen C.

Da kan ni, waar ik ben is gene wifi!…

Euh

Crap!

maddox 21 mei 2021 19:21

Vraag u liever af waarom onze media nu zo'n tamtam maakt over 1 PTSD militair die waarschijnlijk hangt te stinken in een tuinhuis.

Den Ardennees 21 mei 2021 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 9682983)
Da kan ni, waar ik ben is gene wifi!…

Euh

Crap!

en nog meer slecht nieuws: Brugge is kampioen gaan spelen op het veld van Anderlecht:twisted:

Knuppel 21 mei 2021 19:26

Citaat:

Bent U:

1) voor Adolf

2) tegen Adolf

3) Jood

Het is duidelijk dat dadee het niet begrijpt.
Geen hogere studies gedaan, zeker?

maddox 21 mei 2021 19:28

Citaat:

Bent U:

1) voor Adolf

2) tegen Adolf

3) Jood

In 1938 was het dus ook locatie-afhankelijk. Je kon die antwoorden zonder schroom geven in bijvoorbeeld , het VK.

Knuppel 21 mei 2021 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9682989)
en nog meer slecht nieuws: Brugge is kampioen gaan spelen op het veld van Anderlecht:twisted:

Oei oei oei! De Limburgse gek zal zijn tatoo moeten laten verwijderen voor hij de kogel krijgt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be