Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Judit Varga: Migratie zou gestopt, niet ondersteund en bevorderd moeten worden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259174)

Universalia 22 mei 2021 23:47

Judit Varga: Migratie zou gestopt, niet ondersteund en bevorderd moeten worden.

Judit Varga: Migratie zou gestopt, niet ondersteund en bevorderd moeten worden.

Citaat:

Terwijl de hele wereld met de bestrijding van het coronavirus bezig is, heeft links in Brussel weer eens de propaganda van de immigratie op de agenda gezet, staat er verder in de bijdrage van Judit Varga.
Citaat:

Wanneer we onze medemensen in nood werkelijk willen helpen, moet de migratie ter plaatse aangepakt worden en moeten de oorzaken van de migratie uit de weg geruimd worden”, benadrukte ze. Hongarije zou dit al lang ingezien hebben en zou met het Hongarije-hulpprogramma serieuze stappen blijven ondernemen, opdat een ieder in zijn land in vrede kan leven.

“Het zou ´passend´ zijn wanneer Brussel zich eindelijk op de werkelijke problemen van de mensen zou concentreren”, schreef Judit Varga.
Gelijk heeft zij :thumbsup:

CUFI 23 mei 2021 07:05

Hoe kunt ge van vrede spreken als het westen daar de oorzaak van de meeste ellende is?
Wat als het westen de agressor is?

Universalia 23 mei 2021 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9684422)
Hoe kunt ge van vrede spreken als het westen daar de oorzaak van de meeste ellende is?

DE NEFASTE GEVOLGEN VAN EUROPA’S EXPANSIEDRANG

HET WESTEN LIJDT AAN EEN RUSLAND-SYNDROOM

CUFI 24 mei 2021 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9684577)

Maar ik ga wel akkoord met Judith dat we migratie pas kunnen indijken door de oorzaak van ellende te stoppen.
Het is zoals Hamas in Palestina, die stellen ook niets voor zonder “humanitaire fondsen” van de collaborateurs in deze tijd.

De oorzaak van alle ellende lijkt me toch steeds opnieuw fascisten in Europa te zijn, eens de nazi in de EU en VS verspreid werden ging dat new world order agenda gewoon door in een nieuw jasje.

Het westen is toe aan een regime change.
Tekbir

Universalia 24 mei 2021 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9685239)
Maar ik ga wel akkoord met Judith dat we migratie pas kunnen indijken door de oorzaak van ellende te stoppen.
Het is zoals Hamas in Palestina, die stellen ook niets voor zonder “humanitaire fondsen” van de collaborateurs in deze tijd.

De oorzaak van alle ellende lijkt me toch steeds opnieuw fascisten in Europa te zijn, eens de nazi in de EU en VS verspreid werden ging dat new world order agenda gewoon door in een nieuw jasje.

Tekbir

Kijkt het 'Westen' niet liever toe dan aan een regime change te beginnen?

p.s.

Op basis van computers is de regel in de meeste gevallen: "Don't change a good working system!" waar in het geval van voorgaande 'quote' tekst 'good' wreed ver gezocht is.

Lukkas 24 mei 2021 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9684422)

En die vluchten naar de agressors? Serieus blijven, hé. Zoals men destijds massaal naar nazi-Duitsland zou gevlucht zijn zeker ...

dewanand 24 mei 2021 16:20

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9685239)

Tekbir

jazeker CUFI
ik geef u gelijk, oorzaak van ellende voorgoed stoppen, ja You hit the nail, hier moet ik aan gaan werken en GROOTS denken,

Project Expansie FB SS is de code naam van de massa remigratie operatie nu in Nederland.

moet het goed uitwerken en alles officieel publiceren, om voet aan wal te krijgen.

Out of The Box thinking heb ik van mijn slimme katten zoontje, Wieroe geleerd.

Ik moet eigen discussie forum bouwen voor dit project dus moet doorwerken en alles goed starten

dalibor 24 mei 2021 16:26

Als ik wereldkampioen coronadoden was zou ik ook over iets anders beginnen. Toch proficiat met jullie indrukwekkende prestatie daar in Hongarije.

CUFI 24 mei 2021 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9685310)
Kijkt het 'Westen' niet liever toe dan aan een regime change te beginnen?

p.s.

Op basis van computers is de regel in de meeste gevallen: "Don't change a good working system!" waar in het geval van voorgaande 'quote' tekst 'good' wreed ver gezocht is.

Draai de klok terug tot 2012.
Daarvoor was het alleen Amerika die wat oproer veroorzaakte en rijke Europese en andere westerse machten die door corruptie en onderdrukking etc rijker werden.
Maar dan volgde deze generatie politici Obama en de Arabische lente en veroorzaakte ze een IS.
Later sloegen vele Is strijders op de vlucht wanneer Rusland zich rond 2015 begon te moeien. Duitsland en al haar collaborateurs ving deze islamitische staat in Europa op door ze openlijk uit de nodigen, we kunnen het.
De echte vluchteling werd achteruit geduwd, of overboord en overgeleverd aan mensensmokkelaars van deze generatie politici.

Ze hebben de “dictator” vermoord die deze vluchtelingen stroom tot Europa tegenhield en nu betalen ze Erdogan dat vuile werk te doen.
Dat deze generatie politici onschendbaarheid genieten zou niet mogen zijn.

CUFI 24 mei 2021 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 9685623)
En die vluchten naar de agressors? Serieus blijven, hé. Zoals men destijds massaal naar nazi-Duitsland zou gevlucht zijn zeker ...

Nu spelen ze het slimmer.
Het is als prince Andrew die een zwarte piet krijgt terwijl er een groter publiek betrokken was in dat vuile netwerk van ene die mysterieus stierf in zijn cel.

Zo ook deze migrantencrisis. Die politici verrijken zichzelf liever en voeren hoe langer hoe meer goedkoper beleid. Die doen alsof ze de goeie zijn door een show te voeren via de msm. Het is allemaal gescript.

De EU haar betrokkenheid begon bij haar aandeel in Libië en later richting Syrië. Ook de Congo kent kinderarbeid tot heden.
Allemaal mede vrucht van Europese landen die gewoon wegkijken en haatzaaien om de massa van hun shit af te leiden.

dewanand 25 mei 2021 15:20

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha makkelijk he even je natte EXTREEM Rechtse VINGERdromen typen vanuit je Chinese computertje of smartphone hahah met een bakje zwarte Afrikaanse koffie en lekkere warme katoenen ondergoed aan uit India.

zieilig zijn al deze hogere, SUPERIEURE, halfgoddelijke, witte mensen zielig ahha hahah

nu ben ik toch banger voor blanken dan vroeger, omdat er een theoretische mogelijkheid is dat blanke (hetero) mannen inderdaad hogere, en absoluut superieure, Nano goden zijn op onze exo planeet.

Jantje 25 mei 2021 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9684361)

Om de problemen ginder op te lossen moet men stoppen met de souverniteit van de staten te respecteren.
Om de problemen ginder op te lossen, moet men die landen terug onder Europees bewind plaatsen.

Zal dus nooit gebeuren.

Skobelev 25 mei 2021 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9686678)
Om de problemen ginder op te lossen moet men stoppen met de souverniteit van de staten te respecteren.
Om de problemen ginder op te lossen, moet men die landen terug onder Europees bewind plaatsen.

Zal dus nooit gebeuren.

Het kan ook anders.

Laat ze ginder hun problemen zelf oplossen en trek de deur naar ginder dicht.

Lukkas 25 mei 2021 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9686685)
Het kan ook anders.

En de deur naar hier ook.

De blanken zijn toch de slechteriken, laat zij dan zelf hun boontjes maar doppen.

CUFI 26 mei 2021 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9686674)
haha makkelijk he even je natte EXTREEM Rechtse VINGERdromen typen vanuit je Chinese computertje of smartphone hahah met een bakje zwarte Afrikaanse koffie en lekkere warme katoenen ondergoed aan uit India.

zieilig zijn al deze hogere, SUPERIEURE, halfgoddelijke, witte mensen zielig ahha hahah

nu ben ik toch banger voor blanken dan vroeger, omdat er een theoretische mogelijkheid is dat blanke (hetero) mannen inderdaad hogere, en absoluut superieure, Nano goden zijn op onze exo planeet.

Als men in het oosten niet kan boeren, kan men dat zeker niet in het westen.
Zimbabwe heeft een lang termijn effect van blanken weg jagen. Meer dan de helft leeft daar in hongersnood.

Maar de Europeaan is zijn continent wel verloren aan diens eigen hoogmoed. Ze kibbelen hier zelfs voor het recht om landgenoten al in de baarmoeder legitiem te mogen vermoorden.
Onwaardig.

Jantje 26 mei 2021 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9686685)
Het kan ook anders.

Nee, het kan niet anders, want zij zitten op de grondstoffen die wij nodig hebben.
Nee, het kan niet anders, want 65% van ons voedsel komt uit die streken.

Zipper 26 mei 2021 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9687308)
Nee, het kan niet anders, want zij zitten op de grondstoffen die wij nodig hebben.
Nee, het kan niet anders, want 65% van ons voedsel komt uit die streken.

Welke noodzakelijke grondstoffen zitten in de Marokkaanse ondergrond ??
Welke van onze noodzakelijke voedingsstoffen komen uit N-Afrika ??

Jantje 26 mei 2021 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9687349)
Welke noodzakelijke grondstoffen zitten in de Marokkaanse ondergrond ??
Welke van onze noodzakelijke voedingsstoffen komen uit N-Afrika ??

Hoewel het anders lijkt, komt slechts een minderheid van de huidige asielzoekers uit Marokko.
De meeste Marokkanen die je hier aantreft, zijn tweede en derde generatie, een deel zelfs vierde generatie hier geboren Belgen met Marokkaanse achtergrond.
De meeste van de huidige asielzoekers komen uit zwart-Afrika en west-Azië.

Skobelev 26 mei 2021 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9687352)
Hoewel het anders lijkt, komt slechts een minderheid van de huidige asielzoekers uit Marokko.
De meeste Marokkanen die je hier aantreft, zijn tweede en derde generatie, een deel zelfs vierde generatie hier geboren Belgen met Marokkaanse achtergrond.
De meeste van de huidige asielzoekers komen uit zwart-Afrika en west-Azië.

Als we daar niets uit de grond halen kunnen die dus allemaal terug naar land van herkomst. Meteen is dan ook een groot deel van de criminaliteit opgelost.

Jantje 26 mei 2021 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9687397)
Als we daar niets uit de grond halen kunnen die dus allemaal terug naar land van herkomst. Meteen is dan ook een groot deel van de criminaliteit opgelost.

De meeste zijn in hun geboorte land, het land waar ze onderwijs genoten en zijn opgegroeit.
Het is gewoon het Europese en Belgische beleid dat niet deugd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be