![]() |
Eindelijk!
Citaat:
Dat werd tijd! Moest dat zolang duren? Kon het pas nadat leger, politie én de politiek zich op een alles behalve sereen opstelden, en ze Conings niet te pakken kregen? Het is bijzonder twijfelachtig dat Conings nog gelooft in een serene aanpak na de dagenlange klopjacht die op hem werd gehouden. Die man zal dit meer dan waarschijnlijk als een val zien. Wat perfect te begrijpen is. Ze geven verdorie zélf toe dat ze niet te vertrouwen zijn door hem naar iemand te sturen die hij wél kan vertrouwen! Ze wéten dus dat alle vertrouwen foetsie is na de intensiteit waarmee er op hem gejaagd werd. Dit is volgens mij een verloren zaak. Ze hadden die man veel eerder de aandacht moeten geven die hem té lang niet werd gegund. Met te lang bedoel ik lang voor Conings aan zijn actie begon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie weet zitten z'n naasten mee in het 'complot'.
Abdeslam vonden ze eerst ook niet, die zat gewoon ondergedoken in Mollehbeek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs prepaid kaarten worden op identiteit verkocht....:roll: |
Eerst verklaren dat er een license to kill is; om wat later te vragen of de man zich aub wil overgeven ...
Onkunde troef. |
Citaat:
"Hoogmoed komt voor de val". Ze gingen hem eens pakken, tarara er zijn ook nog "mannen" op de wereld. De militairen bij die zoekactie hadden reeds vlug geopperd dat hij daar niet zat. |
Citaat:
p.s. Ik blijf wel van mening dat hij best zelf contact opneemt met iemand (een naaste/iemand anders ...) of zichzelf aangeeft. Zelf aangeven zou daar een gevaar schuilen ondanks men van de bewering uitgaat dat er totaal géén 'license to kill' is voor diegenen die naar hem op zoek gegaan zijn? Ik heb er géén idee van hoe die zaak gaat aflopen maar een goed oog heb ik er niet in. |
Citaat:
TERECHT. |
"Beste Jurgen, wil je alsjeblieft laten weten of je nog leeft.. we zijn het zoeken wat moe.."
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be