![]() |
Procureur probeert Conings te lokken met Franstalig accent
Het was alweer Belgisch geblunder op zijn best.
Als je iemand probeert te overtuigen moet je die persoon proberen zijn vertrouwen te winnen en zijn sympathie op te wekken. De Belgische autoriteiten denken dit te doen door een Vlaamse militair toe te laten spreken door een Procureur met een Franstalig accent.:roll: https://www.hln.be/dossier-klopjacht...ouwt~a74d94e2/ Denken die Belgicisten nog altijd dat elke Vlaming in de houding springt als een Franstalige hem een bevel geeft? |
Ik vraag me af of ze een Hollander zouden gebruiken indien het om een Groot-Nederlander ging. Beetje vergezocht he? ;)
|
Citaat:
|
Het doet me denken aan Di Rupo die een spiekbriefje af las....in het Engels.
https://www.facebook.com/Elio-Di-Rup...2759123416413/ |
Ik denk dat Jurgen meer bereikt heeft dan ooit mogelijk zolang er niks erg gebeurt.
Mocht ik hem een advies geven zou het zijn bel uwe advocaat en geef u samen aan waar de pers ook is. En zijn reputatie kan niet meer stuk. Sure er zal straf zijn maar bescheiden en als para doet hij dat op 1 been. |
Citaat:
|
Wel zonder spiekbriefje de pers te woord staan.
|
Citaat:
Berouw tonen aan de pers, dat hij verward was maar tot inzicht is gekomen, dat hij god vergiffenis gevraagd en gekregen heeft in een visioen. En dan een knieval. |
Citaat:
|
Citaat:
Play the game. |
Ik zou ergens in Azië onderduiken ofzo. Of in Zuid-Amerika. Een nieuw leven beginnen en hopen dat MVR lang in lockdown blijft.
De vraag is natuurlijk of hij de middelen ertoe heeft en of hij onder de radar van de autoriteiten ginds weet te blijven. Wat de gevolgen van overgave zouden zijn. Ook te overwegen waard indien je nog in België bent. Maar wat zou er dan gebeuren? |
Citaat:
Om vertrouwen te winnen had men hem trouwens beter in zijn Limburgse moedertaal toegesproken. |
Citaat:
In 1831 niet meer. Maar, komaan Belgicisten, discussieer alsjeblieft over respect voor de Nederlandse taal. |
Citaat:
In een rechtszaak kan zijn verdediging ook eens naar voor brengen hoe dit land omgaat met de eigen mensen. |
Citaat:
Waarom denkt ge dat universitair onderwijs tegenwoordig dikwijls in de Engelse taal is? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop echt dat hem niets overkomt maar die knieval mag je schrappen. Het is iemand met karakter die zich losgerukt heeft, geen politieker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfde ritme ,zelfde intonatie en zelfde accent. Zelfde resultaat . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be