![]() |
Neutraliteit forum-namen
Nieuwe draad want de andere is alweer gesloten.
Citaat:
Een tijdelijk subforum voor een drukbesproken onderwerp is een goed idee. Maar hoe komt u erbij om dat forum "De Jürgen" te noemen en niet bijvoorbeeld "Jürgen Conings"? Zolang Conings geen geweld gebruikt is het inderdaad als een film van Louis de Funès. En een onuitputtelijke bron van moppen, cartoons, memes en hilariteit. Maar wat als Conings effectief een bloedbad aanricht in een moskee? Dan gaat u daar schoon staan met uw familiaire "De Jürgen"-forum. |
"Jürgen Conings" is volgens mij ook een betere titel voor dit katern.
Het klinkt neutraler. |
De naam is te cisgender. Maak er "Jurgie" van.
|
Citaat:
Niet onbelangrijk in deze wat gevoeliger tijden. BVB : Het geval J.C. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Patrick was een betere film.
|
Er moest voor die gekke militair geen extra katern geopend worden. Je zou haast denken dat de moderatie het een toffe peer vindt. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemde zaak inderdaad.
Niet dat het me verbaast... |
De Jurgen in De bossen van De Limburg..
Ik begrijp die 'de' wel. Anderzijds ben ik ook van mening dat lidwoorden moeten verdwijnen omdat ze onderscheid maken tussen man/vrouw en dus niet genderneutraal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Jurgen C. Naar analogie met Joe C., de dwerg van Kid Rock. |
Ik zou gewoon een subforum aanmaken met als titel 'spraakmakend'.
Daar onder kan dan telkens een topic komen die op dat moment; zoals de naam zelf aangeeft, spraakmakend is. Eens die periode voorbij is, kunnen dit soort onderwerpen dan in een reeds bestaand themaforum ondergebracht worden. Het debat over Jürgen Conings, hoort m.i. thuis bij maatschappij en samenleving. Verder is de gekozen naam' De Jürgen' inderdaad nogal partijdig. Maar goed, ... opletten dat we hier geen infractie voor krijgen. Want wie hier een persoonlijke aanval wil in zien, zal dat ook zo zien. |
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Salah_Abdeslam |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoniet , Tu Quoque. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be