Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   BLM activiste vermoord in het VK (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259206)

Rahowa 24 mei 2021 18:16

BLM activiste vermoord in het VK

De bekende BLM activiste Sasha Johnsen werd door het hoofd geschoten.Vermoedelijk in een vuurgevecht tussen rivaliserende gangs.

Dat lijkt me toch typisch zwart.

https://www.theguardian.com/uk-news/...hot-by-mistake

denkimi 24 mei 2021 18:48

Een gepaste dood voor zo'n raciste. Ironischer kan je het haast niet krijgen.

DucDEnghien 24 mei 2021 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9685970)

Jammer genoeg voor u is ze nog niet dood ... u zal nog even verder achter u scherm aan uwen kleine moeten trekken.

denkimi 24 mei 2021 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9685975)
Jammer genoeg voor u is ze nog niet dood ... u zal nog even verder achter u scherm aan uwen kleine moeten trekken.

Ah, jammer dan. Zulke extremisten kunnen we niet snel genoeg uit de wereld krijgen.

Rahowa 25 mei 2021 11:47

Citaat:

Ze leeft nog, maar karma is a bitch.

Anselmo 25 mei 2021 11:55

Ik vraag me af of sommigen wel hun posts lezen alvorens ze te versturen.

vanderzapig 25 mei 2021 13:00

Citaat:

Niet verwonderlijk met dit soort moordstatistieken (voor de VS):

patrickve 25 mei 2021 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9685975)

Het is dan ook een beetje idioot om een BLM activiste proberen dood te krijgen met een kogel door HAAR HOOFD he :lol: Daar gaan niet veel vitale onderdelen getroffen worden :-D

Yarisken 25 mei 2021 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 9686610)

Idd het is al aangetoond dat heel de "black lives matters" voornamelijk nog een pak meer slachtoffers maakt onder de zwarte bevolking.
De politie in veel steden durft niet meer "proactief" optreden dus die laten gewoon begaan.
Sommige steden zien hun cijfers verdubbelen.

patrickve 27 mei 2021 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken (Bericht 9686781)
Idd het is al aangetoond dat heel de "black lives matters" voornamelijk nog een pak meer slachtoffers maakt onder de zwarte bevolking.
De politie in veel steden durft niet meer "proactief" optreden dus die laten gewoon begaan.

Misschien past hier een beroemde Van Ranst quote ? :-)

Bovenbuur 27 mei 2021 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 9686610)

Da's een slim truukje. Door het cijfer "per million people of the murderer's race" te geven kan je suggereren dat er een stuk of tachtig keer zoveel zwarte mensen door zwarte mensen vermoord worden dan door witte mensen. Meestal liegen dit soort plaatjes gewoon omdat de echte statistieken niet indrukwekkend genoeg zijn. Deze zou weleens kunnen kloppen (maar is dan nog steeds erg misleidend). Checken of hij ook echt overeenkomt met de cijfers (oud of nieuwer) laat ik als oefening aan de lezer over.

Minder grappig is dat iemand hier wordt dood gewenst omdat ze een luide mening heeft waar mensen het niet mee eens zijn. Maar als ze Marc van Ranst probeerde te vermoorden zou ze een held geweest zijn. Rare ideeën over karma hier.

Kodo Kodo 27 mei 2021 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9688460)
Da's een slim truukje. Door het cijfer "per million people of the murderer's race" te geven kan je suggereren dat er een stuk of tachtig keer zoveel zwarte mensen door zwarte mensen vermoord worden dan door witte mensen. Meestal liegen dit soort plaatjes gewoon omdat de echte statistieken niet indrukwekkend genoeg zijn. Deze zou weleens kunnen kloppen (maar is dan nog steeds erg misleidend). Checken of hij ook echt overeenkomt met de cijfers (oud of nieuwer) laat ik als oefening aan de lezer over.

Minder grappig is dat iemand hier wordt dood gewenst omdat ze een luide mening heeft waar mensen het niet mee eens zijn. Maar als ze Marc van Ranst probeerde te vermoorden zou ze een held geweest zijn. Rare ideeën over karma hier.

De meeste mensen zijn te lui of gehaast om zulke omvangrijke tabellen te lezen, maar dankzij dit berichtje van de heer K. Kodo is de discussie daarmee niet ten einde.

Voorlopig wacht ik toch maar even af of iemand die voor mij samenvat.

Jan Janssen 5 juni 2021 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken (Bericht 9686781)

Hier inderdaad een artikel van de resultaten van de BLM beweging. Het was hen er enkel om te doen om met minder inmenging nog meer van hun soortgenoten te kunnen afknallen.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...yds-death.html

Universalia 5 juni 2021 16:15

Nee, de neergeschoten BLM-activiste Sasha Johnson postte geen racistische tweets

Uit het artikel:

Citaat:

Op sociale media wordt een tweet gedeeld over het tot slaaf maken van witte mensen, die wordt toegeschreven aan de onlangs neergeschoten Britse BLM-activiste Sasha Johnson.
Er zijn natuurlijk mensen die van mening zijn dat zij net iets teveel praats had.

Het is niet aan mij om nu te gaan vingerwijzen naar wie dat zijn of waren. :?

p.s.

Waar is de verontwaardiging nu blanke boeren worden afgeslacht?

maddox 5 juni 2021 22:30

Leeft die dame nog? Of ademt dat lichaam alleen maar om als orgaandonor te kunnen dienen?

Jay-P. 6 juni 2021 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9695967)
Leeft die dame nog? Of ademt dat lichaam alleen maar om als orgaandonor te kunnen dienen?

Hoe erg ook voor de persoonlijk betrokkenen: voor de buitenwereld een typisch fait-divers van voorbijgaande aard voor 15 minuten met in het slechtste geval een persoonlijk jarenlange plantaardige toekomst. Krijg ik kippevlees van.

(De sneer van #14 is niet nodig en goedkoop maar wel typisch voor een bepaalde mentale instelling. Doet me wat denken destijds aan het gesneer naar Morel toe.)

Universalia 6 juni 2021 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9696035)
Hoe erg ook voor de persoonlijk betrokkenen: voor de buitenwereld een typisch fait-divers van voorbijgaande aard voor 15 minuten met in het slechtste geval een persoonlijk jarenlange plantaardige toekomst. Krijg ik kippevlees van.

(De sneer van #14 is niet nodig en goedkoop maar wel typisch voor een bepaalde mentale instelling. Doet me wat denken destijds aan het gesneer naar Morel toe.)

De artikels die ik aanhaalde over de neergeschoten activiste zijn niet van mijn hand. :roll:

Jay-P. 6 juni 2021 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9696071)
De artikels die ik aanhaalde over de neergeschoten activiste zijn niet van mijn hand. :roll:

Irrelevant in deze.

Libro 6 juni 2021 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9695537)
Hier inderdaad een artikel van de resultaten van de BLM beweging. Het was hen er enkel om te doen om met minder inmenging nog meer van hun soortgenoten te kunnen afknallen.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...yds-death.html

Hebben we meer bewijs nodig? BLM is een vakbond van dealers, pooiers en bendeleden, die met behulp van naïeve blanke collaborateurs de politie buitenspel zet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be