![]() |
waar is de quiz?
Ik kom hier niet zo dikwijls meer maar waar kan ik de forumquiz terugvinden?
|
Ik meen mij ook zoiets te herinneren, zelf niet gezien maar stonden er vroeger geen 3 subfora? 1 ervan was dan forumquiz... Zelf nooit een quiz gedaan hier echter...
|
Citaat:
Sorry, maar we kunnen voor één persoon- die dan om de tien jaar eens langskomt, die draad niet openhouden. |
Citaat:
|
De vragen waren te moeilijk.
Bij deze. |
Citaat:
|
Got it. Tot in 2031.
|
Geachte heer met de Lange Hoorn
De vragenspeldraad werd verwijderd nadat het onderdeel "Koetjes en Kalfjes" voor een week op slot ging. Hoogachtend |
Citaat:
Voor een Spelstraat moeten we dan weer naar Wageningen, maar dat is Nederland en tegen die regel zondigt u wel eens meer. De Spelstraat wordt dus niet weerhouden. Ook met de Draadstraat slaat u de bal mis. Geen Draadstraat in België. Als we even wat regels door de vingers zien komen we een Draadlaan en een Draadeind tegen (resp. in Leiderdorp en Best) maar ook dat is weer twee keer Nederland. Als u in deze mate blijft zondigen tegen de Niet-Uit-Nederland-regel gaat de jury uiteindelijk verplicht zijn u uit de Smokkel-Eens-Een-Straatnaam-In-Uw-Bericht-quiz te verwijderen. |
Geachte niet-rokende heren
Het ware wenselijk om het achterlijkste bevolkingsaandeel - strontrokertjes - dezelfde behandeling te laten ondergaan. Met rookvrije groeten |
Citaat:
Veel straten met 'achter' in de naam maar geen enkele achterlijkstraat ofzo. Hier laat u wederom kostbare punten liggen. Ook nergens een bevolkingsstraat of aandeelstraat te bespeuren. En in Baarle Nassau treffen we dan wel een Strontstraat aan maar dat is nog maar weer een Nederland. Wat hebt u met Nederland? Dit levert u, wegens te veelvuldig zondigen tegen deze regel, in dit geval 10 strafpunten op. Gelukkig maakt u dat deels weer goed met de Rokerstraat in Wingene. En voor Onder d' Eike in Arendonk wil ik nu nog een half punt geven. Ik ben in mijne goeie vandaag. Al bij al een redelijke score, ik zou u wel willen aanraden minder vaak in Nederland te gaan kijken. Vanaf nu levert dat u onvermijdelijk strafpunten op, u zondigt hier immers al te vaak tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be