![]() |
De presentatrice van Vlaams Belang TV
![]() Hoe heet deze Arische blondine die de autoqueue zo sexy afleest? :-D Ze kijkt af en toe met een sexy en verleidende blik, exact zoals het vrouwelijk geslacht zich hoort te gedragen in de VLB wereld: Sois belle et tais-toi. Ik weet maar 1 ding, als ze zo geil en sexy blijft doen, komt ze zeker in de voorkeur bij haar baasje Tom en gaat ze misschien hogerop de ladder kunnen klimmen. Maar dan moet ze wel braaf doen wat hij zegt natuurlijk. |
Nini, van Lli & Marleen, de dochter van den hapjaar.
|
Citaat:
|
Eva Bruin ? ik zeg zo maar wat, hoe moet ik nu weten hoe die schone deerne heet.
|
Citaat:
Bruinhilde Dirndl |
Citaat:
lol |
Citaat:
|
Citaat:
lol |
Citaat:
|
Citaat:
En bier, maar vooral blote tetten! :twisted: |
Lijkt me toch maar een blonde panlat hoor. :magniet:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bruinhilde moet haar PR goed verzorgen. Blote tetten zijn daarvoor een universeel inzetbaar argument. |
Jammer dat ze niet echt Eva (De) Bruyn heet. Dat had weliswaar gekund.
|
Citaat:
Bij de Dietsche Meisjesscharen of de 'Kerlinnekes' proeven de jonge Vlaemsche deernes niet aan 'de frisko' maar zijn ze bezig met het heil van Vlaendren als natiestaat. Dit brave meisje zet zich in lijn met een oude traditie van gemotiveerde en oprecht overtuigde voorlopers voor xenofobe vreemdelingenhaat en raciaal superioriteitsdenken. Rika Demoen approved ! :-D ![]() |
Citaat:
|
Waarom zet het Blok hier eigenlijk geen typisch partijlid in deze functie ? Ik denk dan spontaan aan Dominiek Spinnewyn-Sneppe. Of Alexandra Colen ?
|
Citaat:
De Boer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be