Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   De Jürgen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=227)
-   -   Korporaal-terrorist Conings heeft een copycat. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259252)

Dadeemelee 26 mei 2021 20:34

Korporaal-terrorist Conings heeft een copycat.

Het was te verwachten. Extreem rechts gespuis. De nieuwe IS.

https://www.demorgen.be/nieuws/recht...anst~bfc2efbd/

Citaat:

K.J. (50) is aangehouden wegens negationisme en bedreigingen. Hij was gisteren spoorloos en had bedreigingen geuit tegen viroloog Marc Van Ranst. K.J. is een bekend figuur binnen extreemrechts in Vlaanderen. Hij lijkt een copycat van de nog steeds voortvluchtige Jürgen Conings.

bembem 26 mei 2021 20:35

Mon dieu...........

patrickve 26 mei 2021 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9687858)
Het was te verwachten. Extreem rechts gespuis. De nieuwe IS.

Een ware epidemie :-)

Dadeemelee 26 mei 2021 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9687863)

Wie weet wie het is? Het blijkbaar een ‘gekende’.

Edit: 1 van deze blijkbaar

kelt 26 mei 2021 20:47

korporaal : check
terrorist : hee...dat is verkeerde informatie.....Jurgen heeft nog geen terroristische feiten gepleegd,hij heeft enkel wat STRAFBARE feiten op zijn naam,en we zijn nu al een week na zijn...euhm......afwezigheid zonder permissie.

Dadeemelee 26 mei 2021 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9687874)
korporaal : check
terrorist : hee...dat is verkeerde informatie.....Jurgen heeft nog geen terroristische feiten gepleegd,hij heeft enkel wat STRAFBARE feiten op zijn naam,en we zijn nu al een week na zijn...euhm......afwezigheid zonder permissie.

Plannen valt ook onder terrorisme en is strafbaar. Cfr Salah Abdesalam.

Zipper 26 mei 2021 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9687863)

een nieuwe variant

DucDEnghien 26 mei 2021 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9687864)
Wie weet wie het is? Het blijkbaar een ‘gekende’.

Edit: 1 van deze blijkbaar

Het zien er allemaal ingenieurs uit ... ROFLOL.

patrickve 26 mei 2021 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9687876)
Plannen valt ook onder terrorisme en is strafbaar. Cfr Salah Abdesalam.

Uitgevoerde plannen en logistieke steun he.

En Jurgen heeft geen terroristische plannen voor zover ik weet. Hij wil enkel een fascistische regime ideoloog kalt stellen naar het schijnt. En zelfs dat wordt enkel maar geinsinueerd want dat weten we zelfs niet.

Het kan zelfs zijn dat Jurgen niet echt bestaat, of eigenlijk gewoon maar door het regime is afgemaakt om hem een of andere rol te laten spelen zogezegd om "extreem rechts" slecht te maken, en het is in hun gezicht ontploft.

We weten helemaal niks expliciets van de zogezegde bedreigingen van Jurgen, want daar is geen enkel bewijsstuk van vrijgegeven voor zover ik weet (kan mis zijn).

Maar met wat ik er van begrijp is, of het nu echt waar is of niet, in elk geval het idee van een executie van een regime ideoloog in redelijk goeie aarde gevallen bij de onderdrukte bevolking.

Ik denk dat Jurgen niks niemendalle zal doen. Hij heeft gewoon het idee in de bevolking gelanceerd dat de regime ideologen moeten geexecuteerd worden, en dat op zich is een gigantische stap voorwaarts. Het zou mij niet verwonderen dat Jurgen allang dood is. Maar het idee leeft, en dat is wat telt. Als we echt dit vlammetje kunnen laten doorsmeulen, dan komen er misschien toch nog die broodnodige volkstribunalen.

Dadeemelee 26 mei 2021 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9687907)

En Jurgen heeft geen terroristische plannen voor zover ik weet. Hij wil enkel een fascistische regime ideoloog kalt stellen naar het schijnt. En zelfs dat wordt enkel maar geinsinueerd want dat weten we zelfs niet.

Het kan zelfs zijn dat Jurgen niet echt bestaat, of eigenlijk gewoon maar door het regime is afgemaakt om hem een of andere rol te laten spelen zogezegd om "extreem rechts" slecht te maken, en het is in hun gezicht ontploft.

We weten helemaal niks expliciets van de zogezegde bedreigingen van Jurgen, want daar is geen enkel bewijsstuk van vrijgegeven voor zover ik weet (kan mis zijn).

Maar met wat ik er van begrijp is, of het nu echt waar is of niet, in elk geval het idee van een executie van een regime ideoloog in redelijk goeie aarde gevallen bij de onderdrukte bevolking.

Nope, ik heb de link al verschillende keren gegeven: iemand opgepakt voor hij kon toeslaan en 7 jaar cel.

patrickve 26 mei 2021 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9687910)
Nope, ik heb de link al verschillende keren gegeven: iemand opgepakt voor hij kon toeslaan en 7 jaar cel.

Je verwees naar Salah Abdesalam.

Daar ging het om een effectief uitgevoerde terreurdaad, waar hij niet alleen bij gepland heeft, maar ook nog logistieke steun heeft verleend. Dat was gewoon medeplichtigheid van een daadwerkelijk uitgevoerde terreurdaad.

Der Wanderer 26 mei 2021 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9687907)

Ik denk dat Jurgen niks niemendalle zal doen. Hij heeft gewoon het idee in de bevolking gelanceerd dat de regime ideologen moeten geexecuteerd worden, en dat op zich is een gigantische stap voorwaarts. Het zou mij niet verwonderen dat Jurgen allang dood is. Maar het idee leeft, en dat is wat telt.

Wat mij opvalt, is dat de inlichtingendiensten hem al lang op de radar hadden, zelfs onder andere vanwege het bedreigen van Van Ranst, en het geweten is waar hij zich maandagavond bevond.

Dadeemelee 26 mei 2021 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9687912)
Je verwees naar Salah Abdesalam.

Daar ging het om een effectief uitgevoerde terreurdaad, waar hij niet alleen bij gepland heeft, maar ook nog logistieke steun heeft verleend. Dat was gewoon medeplichtigheid van een daadwerkelijk uitgevoerde terreurdaad.

Abdesalam, Belkacem,... er zijn een heleboel terroristen veroordeeld zonder dat ze effectief aanslagen pleegen.

Deze hier heeft even weinig gedaan als terrorist Conings. Ik post het al voor de derde keer en jij zou het niet gezien hebben? ;-) :-P

https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...l-1690145.html

Citaat:

De laatste veroordeling werd begin dit jaar uitgesproken voor een 23-jarige man die een aanval op de Amerikaanse ambassade in Brussel had gepland. De man werd op 22 juli 2019 gearresteerd nadat de Staatsveiligheid te weten was gekomen dat hij van plan was om met een auto gevuld met explosieven in te rijden op de ambassade. Hij werd veroordeeld tot 7 jaar gevangenisstraf.

Jan Janssen 26 mei 2021 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9687915)
Wat mij opvalt, is dat de inlichtingendiensten hem al lang op de radar hadden, zelfs onder andere vanwege het bedreigen van Van Ranst, en het geweten is waar hij zich maandagavond bevond.

Heel dat verhaal klinkt gewoon ongeloofwaardig. En wij hebben hier ene gek rondlopen, maar blijkbaar in Nederland een hele groep die hier al bommen kwamen leggen, ondertussen met de knokploeg onderweg waren om MVR uit zijn hol te halen en dat is Nederland geen groot nieuws??

Xenophon 26 mei 2021 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9687915)

Van Ranst in da safehouse!

Normaal houdt men zich daar volledig uit het zicht van het publiek. Van Ranst start twitteroorlogen met poulain Bracke en dergelijke meer. Een en ander lijkt niet te kloppen.

Jan Janssen 26 mei 2021 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9687934)
Abdesalam, Belkacem,... er zijn een heleboel terroristen veroordeeld zonder dat ze effectief aanslagen pleegen.

Deze hier heeft even weinig gedaan als terrorist Conings. Ik post het al voor de derde keer en jij zou het niet gezien hebben? ;-) :-P

https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...l-1690145.html

Welke bedreigingen heb jij effectief gezien van JC, buiten die getypte afscheidsbrieven? En zelfs daar stonden volgens mij die zaken niet expliciet in.

Den Ardennees 26 mei 2021 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9687906)
Het zien er allemaal ingenieurs uit ... ROFLOL.

Dat kan jij natuurlijk uit een foto opmaken. Het meisje uiterst rechts (no pun intended) kan trouwens een date met mij krijgen.

Jan Janssen 26 mei 2021 21:26

Voor sommige die het niet weten. Een zelf uitgetypt testament is niet geldig. Handgeschreven op een bierkaartje is goed genoeg, maar nadruk op handgeschreven. En daar is een reden voor.

patrickve 26 mei 2021 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9687934)

Maar wel meegewerkt hebben met mensen die daadwerkelijk tot actie zijn overgegaan, dus medeplichtig waren. Of wanneer een geplande actie al ver gevorderd was en "tijdens de voorbereidingen" werd opgedoekt.

En nog eens, het gaat allemaal om terreurdaden, niet om executies. Conings wil een regime ideoloog executeren, voor zover ik dat begrepen heb. Dat is geen terreurdaad, tenzij dan tegen het regime zelf.

Dadeemelee 26 mei 2021 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9687950)
Maar wel meegewerkt hebben met mensen die daadwerkelijk tot actie zijn overgegaan, dus medeplichtig waren. Of wanneer een geplande actie al ver gevorderd was en "tijdens de voorbereidingen" werd opgedoekt.

En nog eens, het gaat allemaal om terreurdaden, niet om executies. Conings wil een regime ideoloog executeren, voor zover ik dat begrepen heb. Dat is geen terreurdaad, tenzij dan tegen het regime zelf.

Wat een moeite om korporaal-terrorist Conings goed te praten. ;-)

Hij staat op de Ocad lijst en als hij berecht wordt dan zal het als terrorist zijn. Tenzij hij in de psychiatrie terecht komt. Dat is ook heel plausibel. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be