![]() |
Korporaal-terrorist Conings heeft een copycat.
Het was te verwachten. Extreem rechts gespuis. De nieuwe IS.
https://www.demorgen.be/nieuws/recht...anst~bfc2efbd/ Citaat:
|
Mon dieu...........
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: 1 van deze blijkbaar ![]() |
korporaal : check
terrorist : hee...dat is verkeerde informatie.....Jurgen heeft nog geen terroristische feiten gepleegd,hij heeft enkel wat STRAFBARE feiten op zijn naam,en we zijn nu al een week na zijn...euhm......afwezigheid zonder permissie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Jurgen heeft geen terroristische plannen voor zover ik weet. Hij wil enkel een fascistische regime ideoloog kalt stellen naar het schijnt. En zelfs dat wordt enkel maar geinsinueerd want dat weten we zelfs niet. Het kan zelfs zijn dat Jurgen niet echt bestaat, of eigenlijk gewoon maar door het regime is afgemaakt om hem een of andere rol te laten spelen zogezegd om "extreem rechts" slecht te maken, en het is in hun gezicht ontploft. We weten helemaal niks expliciets van de zogezegde bedreigingen van Jurgen, want daar is geen enkel bewijsstuk van vrijgegeven voor zover ik weet (kan mis zijn). Maar met wat ik er van begrijp is, of het nu echt waar is of niet, in elk geval het idee van een executie van een regime ideoloog in redelijk goeie aarde gevallen bij de onderdrukte bevolking. Ik denk dat Jurgen niks niemendalle zal doen. Hij heeft gewoon het idee in de bevolking gelanceerd dat de regime ideologen moeten geexecuteerd worden, en dat op zich is een gigantische stap voorwaarts. Het zou mij niet verwonderen dat Jurgen allang dood is. Maar het idee leeft, en dat is wat telt. Als we echt dit vlammetje kunnen laten doorsmeulen, dan komen er misschien toch nog die broodnodige volkstribunalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar ging het om een effectief uitgevoerde terreurdaad, waar hij niet alleen bij gepland heeft, maar ook nog logistieke steun heeft verleend. Dat was gewoon medeplichtigheid van een daadwerkelijk uitgevoerde terreurdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze hier heeft even weinig gedaan als terrorist Conings. Ik post het al voor de derde keer en jij zou het niet gezien hebben? ;-) :-P https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...l-1690145.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Normaal houdt men zich daar volledig uit het zicht van het publiek. Van Ranst start twitteroorlogen met poulain Bracke en dergelijke meer. Een en ander lijkt niet te kloppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor sommige die het niet weten. Een zelf uitgetypt testament is niet geldig. Handgeschreven op een bierkaartje is goed genoeg, maar nadruk op handgeschreven. En daar is een reden voor.
|
Citaat:
En nog eens, het gaat allemaal om terreurdaden, niet om executies. Conings wil een regime ideoloog executeren, voor zover ik dat begrepen heb. Dat is geen terreurdaad, tenzij dan tegen het regime zelf. |
Citaat:
Hij staat op de Ocad lijst en als hij berecht wordt dan zal het als terrorist zijn. Tenzij hij in de psychiatrie terecht komt. Dat is ook heel plausibel. :| |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be