![]() |
Werkt de maatregel "Van Ranst bedreigen" op corona ?
Laten we de methode van de virologen toepassen:
sinds Jurgen Van Ranst heeft bedreigd, dalen de corona cijfers. Is dit een goeie of een slechte corona maatregel ? Moeten we nog meer virologen bedreigen om de cijfers nog harder laten te dalen ? Wat is het nuttigste: maskers dragen of virologen bedreigen, om de cijfers doen te dalen ? |
Citaat:
De afzondering van Van Ranst verhindert hem als 'super spreader' verder de gemeenschap te teisteren. Als hij dat een jaar volhoudt, zou het wel het einde van die pandemie kunnen betekenen. Ik stel voor dat we iedere avond de straat opgaan en met handgeklap hem ondersteunen in zijn nobele taak. |
Ik heb enkele weken geleden de slaapkamer geschilderd en plots gingen de coronacijfers dalen.
Ik stel dus voor dat iedereen zijn kamer schildert zodat de coronacijfers niet opnieuw stijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, ik was het bijna vergeten, zijn uw bevindingen ook 'peer reviewed'? |
Als een bedreiging al zo goed werkt, wat zou dan het resultaat zijn als de dreigementen ook effectief uitgevoerd worden?
|
Schilder met kalk werkt 100% desinfecterend.
|
Citaat:
|
K&k
|
Om op de vraag van de topic-titel te antwoorden, we zien zijn smoel toch al niet meer op tv, wat toch een goed begin is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar soms werken overdosissen averechts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs in India zaten ze terug onder de 200.000 besmettingen per dag. Daar kan toch geen twijfel meer over bestaan.
|
Ook grootschalige bosspelen,zoals recent nog in de "Hoge Kempen", lijken een gunstige invloed op "de cijfers" te sorteren.....als gevolg waarvan de kust straks meer en meer open kan.... :silly:
Ondertussen ,inderdaad,is alles mbt Mr Van Ranst een irrelevante toevalligheid |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be