Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
(Bericht 9689760)
Pipo’s die hier weer eens een grote muil opzetten en de mafkezen-fantasieën spuien over “wat ze allemaal zouden willen doen” met diegenen die over de covid-pandemie anders denkt dan zij zullen zich wel laten vaccineren. Maar wél hier op het forum de macho spelen ...
|
Pak propaganda en dwingelandij weg en die "covid-pandemie" passeerde even ongemerkt als een cremekar zonder muziek.
Van grote muil gesproken, een verhaal van vandaag, ik keek vanavond rond in 1 van de 1001 ongestrafte wekelijks opgehaalde sluikstorten in Gent, aan een kringwinkel met een parkje ervoor. Terwijl ik keek passeerde een jong gastje, kon een schoolganger zijn, kostuum-achtig gekleed, met een mondvod aan.
In 't passeren zei ie dat aan die spullen komen niet veilig was door corona. Ik riep na "de natuurlijke sterfte is een veelvoud dus de wereld zal niet door corona vergaan, eerder door de nazi's waarmee jij collaboreert"
Op 't moment van dat laatste woord was ie 15 meter verder gestapt.
En deed hem abrupt stoppen, terugdraaien, keek alsof ie iets wilde doen, aarzelde, werd rood, draaide zich terug om en stapte verder.
|