Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Hetze over borstvoeding in Frankrijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259282)

Rudy 29 mei 2021 11:15

Hetze over borstvoeding in Frankrijk

1 Bijlage(n)
Hetze over borstvoeding in Frankrijk.

Bijlage 114399

Wie Franse social media volgt, heeft ongetwijfeld gemerkt dat er massaal foto's te zien zijn van vrouwen die hun kind borstvoeding geven. Aanleiding is het feit dat in Frankrijk een jonge moeder uitgescholden en geslagen werd omdat ze haar baby in het openbaar de borst gaf.
(...)
"En terwijl ik daar met mijn baby in mijn armen stond, kreeg ik van de vrouw een klap midden in m’n gezicht.’’
In de rij mensen was er niemand die reageerde of ingreep. Een oudere dame complimenteerde zelfs de vrouw die de klap had uitgedeeld.
"De rest van de mensen keek omlaag of deed alsof ze het niet zagen.’’

Bron: VRT NWS

Onbegrijpelijk. Temeer omdat het dan nog een vrouw is die de klap heeft uitgedeeld, en die door een oudere dame wordt gecomplimenteerd.

Van solidariteit gesproken

De schoofzak 29 mei 2021 19:19

Welke Fransman of vrouw heeft er nu bezwaar tegen een blote borst?

Oh ja, de die ...

Weyland 29 mei 2021 19:23

Best gek dat er niemand haar ter hulp schoot. Ik zou zweren dat ik er wel iets van gezegd gehad zou hebben en al werd ik kop van Jut. Koffiedik kijken nu, natuurlijk.

Doet me denken aan die vrouw die haar bange hond weigert te beschermen en een boze territoriale zwaan uitdaagt.

https://www.youtube.com/watch?v=ALI5sO5aSPU

Is dat soms de Franse mentaliteit? Gebrek aan gemeenschapszin?

Pas op. Vlamingen zijn ook schapen he? Misschien is dat omdat we meer Frans beïnvloed zijn versus Nederlanders?

Rudy 29 mei 2021 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9690021)
Best gek dat er niemand haar ter hulp schoot. Ik zou zweren dat ik er wel iets van gezegd gehad zou hebben en al werd ik kop van Jut. Koffiedik kijken nu, natuurlijk.

Als vrouwen onderling ruzie maken kan je je er best niet mee moeien. Anders ben je echt kop van jut.

Een van de redenen waarom ik deze draad heb opgestart is dat het vrouwen zijn die verontwaardigd waren over het geven van borstvoeding op straat. Ik begrijp dat niet.

Weyland 29 mei 2021 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9690055)
Als vrouwen onderling ruzie maken kan je je er best niet mee moeien. Anders ben je echt kop van jut.

Een van de redenen waarom ik deze draad heb opgestart is dat het vrouwen zijn die verontwaardigd waren over het geven van borstvoeding op straat. Ik begrijp dat niet.

Oude vrouw van de oude stempel, maar zelfs dan, inderdaad. En je hebt een punt.

Deze arme vrouw beweert wel dat haar borstmelkproductie naar nul gereduceerd is door al de stress.

Adam Smith 30 mei 2021 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9690021)

Doet me denken aan die vrouw die haar bange hond weigert te beschermen en een boze territoriale zwaan uitdaagt.

https://www.youtube.com/watch?v=ALI5sO5aSPU

Is dat soms de Franse mentaliteit? Gebrek aan gemeenschapszin?

Pas op. Vlamingen zijn ook schapen he? Misschien is dat omdat we meer Frans beïnvloed zijn versus Nederlanders?

Nee, dat is te veel eer voor deze Franken, en ook onze Frankische broeders en zusters in Duitsland en Luxemburg, zijn niet meer wat wij zouden moeten zijn. Wat is dat nou voor een gelul, als een vrouw de borst geeft moet dat kunnen, dat een stel barbaren daar bezwaar tegen heeft, jammer dan, hun probleem, je bent nu in het beschaafde Westen.

TV-verslaafde 30 mei 2021 03:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9690055)

Dan doen ze allemaal hun duit in het zakje?

En achteraf word de pikorde bepaald. En dat slijt dan tot een vast patroon....

Natuurlijk als er ééntje echt overgaat gaat de hele groep vrouwen erover als een "tsunami"....

Beter niet te veel mee moeien, inderdaad.

cookie monster 13 juni 2021 18:00

Een baby moet toch eten ?? Waarom melken ze dan niet wanneer
bv een schaap of kat haar kindjes eten geeft ?? Zijn ze nu zo rap van hun melk ??
Tjongjonge , degene die haar een klap gaf , laat haar dagdagelijks ,
onder bewaking , 10 jaar lang elke dag luiers verversen in het moederhuis !!

patrickve 13 juni 2021 19:02

En nu is de vraag: is dat verhaaltje van die klap waar, of heeft een of ander persoon met nood voor aandacht dat uitgevonden ?

Het lijkt redelijk ongeloofwaardig, en typisch zo een soort fantasme van een aandachtshoer, nee ?

cookie monster 13 juni 2021 19:10

Geen idee :?

CUFI 13 juni 2021 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9702133)
En nu is de vraag: is dat verhaaltje van die klap waar, of heeft een of ander persoon met nood voor aandacht dat uitgevonden ?

Het lijkt redelijk ongeloofwaardig, en typisch zo een soort fantasme van een aandachtshoer, nee ?

Dit is als de msm die eens een verhaal “spontaan” deelde in naam van een moslim die een Jood van zijn gevallen fiets helpt, broederlijke liefde.
Ik piste in mijn broek van het lachen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be