![]() |
Hetze over borstvoeding in Frankrijk
1 Bijlage(n)
Hetze over borstvoeding in Frankrijk.
Bijlage 114399 Wie Franse social media volgt, heeft ongetwijfeld gemerkt dat er massaal foto's te zien zijn van vrouwen die hun kind borstvoeding geven. Aanleiding is het feit dat in Frankrijk een jonge moeder uitgescholden en geslagen werd omdat ze haar baby in het openbaar de borst gaf. (...) "En terwijl ik daar met mijn baby in mijn armen stond, kreeg ik van de vrouw een klap midden in m’n gezicht.’’ In de rij mensen was er niemand die reageerde of ingreep. Een oudere dame complimenteerde zelfs de vrouw die de klap had uitgedeeld. "De rest van de mensen keek omlaag of deed alsof ze het niet zagen.’’ Bron: VRT NWS Onbegrijpelijk. Temeer omdat het dan nog een vrouw is die de klap heeft uitgedeeld, en die door een oudere dame wordt gecomplimenteerd. Van solidariteit gesproken |
Welke Fransman of vrouw heeft er nu bezwaar tegen een blote borst?
Oh ja, de die ... |
Best gek dat er niemand haar ter hulp schoot. Ik zou zweren dat ik er wel iets van gezegd gehad zou hebben en al werd ik kop van Jut. Koffiedik kijken nu, natuurlijk.
Doet me denken aan die vrouw die haar bange hond weigert te beschermen en een boze territoriale zwaan uitdaagt. https://www.youtube.com/watch?v=ALI5sO5aSPU Is dat soms de Franse mentaliteit? Gebrek aan gemeenschapszin? Pas op. Vlamingen zijn ook schapen he? Misschien is dat omdat we meer Frans beïnvloed zijn versus Nederlanders? |
Citaat:
Een van de redenen waarom ik deze draad heb opgestart is dat het vrouwen zijn die verontwaardigd waren over het geven van borstvoeding op straat. Ik begrijp dat niet. |
Citaat:
Deze arme vrouw beweert wel dat haar borstmelkproductie naar nul gereduceerd is door al de stress. |
Citaat:
|
Citaat:
En achteraf word de pikorde bepaald. En dat slijt dan tot een vast patroon.... Natuurlijk als er ééntje echt overgaat gaat de hele groep vrouwen erover als een "tsunami".... Beter niet te veel mee moeien, inderdaad. |
Een baby moet toch eten ?? Waarom melken ze dan niet wanneer
bv een schaap of kat haar kindjes eten geeft ?? Zijn ze nu zo rap van hun melk ?? Tjongjonge , degene die haar een klap gaf , laat haar dagdagelijks , onder bewaking , 10 jaar lang elke dag luiers verversen in het moederhuis !! |
En nu is de vraag: is dat verhaaltje van die klap waar, of heeft een of ander persoon met nood voor aandacht dat uitgevonden ?
Het lijkt redelijk ongeloofwaardig, en typisch zo een soort fantasme van een aandachtshoer, nee ? |
Geen idee :?
|
Citaat:
Ik piste in mijn broek van het lachen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be