![]() |
Lady Bouwers
Op VTM nr. zoveel loopt momenteel het programma Lady Bouwers :cheer:
![]() De vraag is duidelijk: wie is je favoriet ?
die Marleen heeft een lager iq dan de bakstenen die ze plaatst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gitte ![]() Claudia (vooraan) en Jolien (achteraan) Marleen ![]() Evi Rachel Ilse ![]() Justine ![]() |
Citaat:
Het onderwerp zegt mij weinig, en ik weet niet of die gepromote vrouwen goed zijn in hun job. Waarbij ik niet wil zeggen dat vrouwen zich niet zouden mogen profileren in de stereotype mannenjobs. Ik wacht op een uitzending over een meester in de kleuterschool, en in welke mate die kleutermeester op sympathie mag rekenen. |
Je kan hun borsten niet zien. :(
|
Citaat:
Ook dit: 1 van mijn kleindochters ging vroeger naar een onthaalvader. Af en toe komt ze die onthaalvader nog eens tegen en ze vliegt die altijd rond zijn nek :-D:-D |
Citaat:
Mijn kleindochter had een kleuterleider. Soms had ik het gevoel dat hij zich dubbel moest bewijzen. Kan verbeelding zijn, maar toch. Een onthaalvader heb ik nog nooit meegemaakt. |
is er geen geile architecte of makelaarster of zoiets bij.
ik denk dat als we het over de kleur van nen bak jupiler gehad hebben, we rap uitgebabeld gaan zijn anders. |
Lasdy Brouwers zou ik overigens interresanter vinden, omwille van het aspect bier.
|
Citaat:
|
"Lady bouwers"
Laat ons de Lady Truckers niet vergeten. Ice Road Truckers: Lisa Almost Falls Through the Ice (S9, E4) | History :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het moet zijn: Inuit. (Ik heb dat onlangs ergens gelezen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte niet-rokende heren
Wat is dit, "lady"? Bij voorbaat dank Citaat:
De aangeduide benaming betekent "rauw vleeseters". Met Nederlandstalige groeten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be