![]() |
Denemarken gaat opvang asielzoekers uitbesteden aan Rwanda
Een links - rechts regering die illegale migratie en de daaruit volgende verloedering en afbrokkeling van de maatschappij daadkrachtig aanpakt.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...out&li=BBqiQ9V |
Europa doet het beter :rofl:
|
Citaat:
|
Dat ze gelijk heeft en dat ze stemmen wint zegt dat de bevolking volledig achter haar staat.
Enfin, als het hier niet meer te harden is hier kunnen we alvast naar Denemarken, lijkt me nog een goed alternatief. |
Citaat:
Dan kunnen wij misschien om te beginnen de kinderbijslag afschaffen en andere voordelen, zodat zij het hier ook voor bekeken houden. |
Citaat:
Weet je met vele van die mensen heb ik te doen, zeker met de kinderen. Maar zoals met een schip als het afgeladen vol zit en je wil er nog steeds meer op laden gaat het zinken en dat gaat dan heel vlug.. Daar wordt "niemand" beter van. |
Citaat:
Dat mag dan niet gelden voor Rwandezen, die moeten gratis terug anders maken ze er weer een handeltje van. Hier stoppen met betoelagen en verpampelen zal ook al helpen. |
Eindelijk.
Het is al zo vaak gezegd: opvang zo dicht mogelijk bij het land van oorsprong, maar waar het veilig is. En de ontwikkelingshulp voor veilige en democratische landen liefst opdrijven. Het moet winstgevend zijn voor die twijfelachtige regimes om te opteren voor democratie en veiligheid. Zodat er vanuit die landen tenminste geen economische en geen politieke asieluitstroom komt. |
Denemarken stopt de immigranteninvasie
Danemark : Stop aux réfugiés Uiteindelijk één van de Europese landen dat het lef heeft om de 'koe' bij de horens te vatten? En kijk het komt zelfs uit centrum-linkse hoek. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan daar maar 1 ding op vinden en dat is: durven de andere landen die de EU 'rijk' is er wel in meestappen of doen ze het gewoon verder in hun broek? :-o |
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Of er nu één of meer landen meestappen in de EU, als er geen land buiten de EU gevonden wordt, blijft het blabla.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be