![]() |
Ga je je laten vaccineren?
Laten we het maar eens op de man af vragen! ;-)
|
Ik heb mijn eerste Pfizer prik reeds gehad. In juni komt de tweede.
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas maken de grote hoop zulke mensen hier de meeste zinnige discussies onmogelijk. |
Citaat:
|
.
|
Vandaag mijn tweede prik Pfizer gekregen.
|
Binnen 2 weken mijn eerste Pfizer, dan 5 weken wachten voor 2e. 3 weken later op reis dus timing zit ok.
|
Citaat:
Ik heb mijn eerste vorige zondag gekregen (Astrazeneca) en alleen al voor die knappe verpleegster ga ik in juli met alle plezier mijn 2de gaan halen. |
Volgens mij gaan ze mensen met een foute politieke kleur te gemakkelijk een “fout” vaccin geven.
Die terroristen in dit kabinet zouden deze vaccins zelfs op ongeboren kinderen testen -met doden tot gevolg- als ge ze laat doen. |
Citaat:
|
Ik vraag me af wat er nu zo relevant is aan mensen die hier komen schrijven wanneer ze hun eerste en tweede prik krijgen ? Het lijken wel kleine kinderen en Sinterklaas.
Kan iemand hier komen te weten wanneer de Fons zijn prik krijgt ? En Marina ? Ook van de Johnny had ik het graag geweten :-) Zou Irma al zijn uitgenodigd ? Iemand weet van ?:-) |
Citaat:
Nu mag het nog een knappe verpleegster zijn ... :? Of klinkt dat teveel als zijnde: "Blijf van mijn lijf!!!" :rofl: Blijf ik graag opgesloten in mijn armoedige leventje zou een hamvraag kunnen zijn. |
Citaat:
Kuddiedieren die orders opvolgen en daarvoor zoeken beloond te worden. |
Citaat:
Stel dat je de vraag zou stellen: Ga je anti biotica slikken ? a) Ja, leve de vrijheid b) Nee, ik blijf liever opgesloten. Kwestie van het idiote te beseffen om geneesmiddelen te slikken 'voor vrijheid'. |
Neen, maar ik voel me niet opgesloten, ik ga en sta nog steeds waar ik wil.
|
Citaat:
|
Wie dacht dat er vrijheid aankomt door het vaccin is er aan voor de moeite. Waanzinnige dingen gebeuren er nu in UK
https://www.dailymail.co.uk/news/art...uarantine.html |
Citaat:
En dat is nog maar het begin he. Er waren hier naievelingen die dachten dat het na het spuitje "gedaan" zou zijn, nee, het was het begin. Zij die mij verwijten van te goedkoop om te springen met "fascisme", dit is nog enkel maar het begin van de jaren 30 he. Het beste moet nog komen. |
Citaat:
Die vrijheid heeft dus niks te maken met overheidsdwang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be