![]() |
Record gevestigd.
Gisteren. 8O
Citaat:
|
Bootvluchtelingen die aangespoeld zijn op dit forum ?
|
Als ramptoerist zijnde blijft 1 uiteindelijk met veel vragen achter.
|
Citaat:
Maar er is een andere realiteit : het aantal actieve leden versus niet geregistreerden die hier gewoon eens komen meelezen. Op dit moment is dat : 14 actieve leden versus 588 lurkers. Het aantal actieve leden daalt dramatisch, en heel snel. |
Citaat:
|
Citaat:
We missen de beschaafdheid en gezelligheid. |
Citaat:
Dit omdat ik intelligent ben, welbespraakt en bovenal bescheiden. Kunnen we dat afspreken? |
Citaat:
Ge zijt wel rap ingeburgerd. Hebt ge 't juiste accent ook al te pakken? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Akkoord ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lachen, gieren, brullen.
|
Citaat:
|
Op huidig ogenblik????
Actieve gebruikers op dit moment: 539 (39 leden en 500 gasten) Géén idee van of er ook maar iets van klopt. :| |
Citaat:
Ik kom in eerste instantie ook gewoon wat meelezen en pas als ik ergens een reactie achterlaat log ik in. Volgens de cijfers ben ik dan voor het inloggen een 'niet-geregistreerde-meelezer' hoewel ik in feite gewoon een actief lid ben. Al gaat dat actief pas in van zodra ik ingelogd ben. |
Citaat:
Van zodra ik op politics.be het forum aanklik, registreer ik automatisch. Enkel wanneer ik met het programma PrivaZer mijn cookies & de hele reutemeteut opkuis, moet ik me daarna terug aanloggen. |
Citaat:
PrivaZer is best een goede 'opruimer' maar ik zou aan die zijn basis instellingen echt niet teveel veranderen en ook 'herstelpunt maken' aanvinken? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be