Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Mila(18) 'jullie Allah kan nog steeds mijn rug op' --> dreigen met onthoofden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259377)

IJsboer 4 juni 2021 10:06

Mila(18) 'jullie Allah kan nog steeds mijn rug op' --> dreigen met onthoofden

https://www.hln.be/buitenland/franse...ideo~aa87422b/

Mila (18) wordt bedreigd door een hoop dolgedraaide moslimfundamentalisten. Zij worden terecht opgespoord en berecht. Mila krijgt politiebewaking. Ze zit niet in een safehouse voor zover we weten.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=259276

Zipper 4 juni 2021 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9694145)
https://www.hln.be/buitenland/franse...ideo~aa87422b/

Mila (18) wordt bedreigd door een hoop dolgedraaide moslimfundamentalisten. Zij worden terecht opgespoord en berecht. Mila krijgt politiebewaking. Ze zit niet in een safehouse voor zover we weten.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=259276

Macron heeft "un majeur problème". Hopelijk voor de juffrouw beseft hij het op tijd.

Weyland 4 juni 2021 10:22

Zelfs ik heb een doodsverwensing (geen bedreiging) gekregen op Fok.nl van een Nederlandse moslima, omdat ik haar verdedigde. Ze zijn meer en meer overtuigd dat ze de boel hier zullen overnemen, de fundamentalisten, en worden arroganter/eerlijker. En nochtans was ik niet opruiend of provocerend noch zelfs 'blasfemisch'. Heel raar allemaal. En zelfs indien he?

Skobelev 4 juni 2021 10:24

Alweer een bewijs dat men de islam en zijn volgelingen manu militari uit de EU moet verdrijven. Liever vandaag dan morgen.

Weyland 4 juni 2021 10:28

Er is ook geen vrede mogelijk he? Zelfs linksen geloven dat moslims ooit de Islam zullen verlaten. Nu ja, velen toch. Vaak beargumenteren ze dat wanneer migratie ter sprake komt.

Verder is het frappant dat een blanke ongelovige tussen de verdachten zit. Je hebt sowieso toch meelopers die met moslimfundamentalisten meegaan.

Zipper 4 juni 2021 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9694173)
Alweer een bewijs dat men de islam en zijn volgelingen manu militari uit de EU moet verdrijven. Liever vandaag dan morgen.

alleen, de dames en heren vd EU-Commissie, die er voor zorgen dat EU door islamtuig wordt overspoeld, hebben totaal geen besef wat de islamitische overlast inhoudt. Volgens mij denken die gewoon dat alles "koek en ei" is zolang er geen bom-aanslagen worden gepleegd.

Skobelev 4 juni 2021 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9694175)
Er is ook geen vrede mogelijk he? Zelfs linksen geloven dat moslims ooit de Islam zullen verlaten. Nu ja, velen toch. Vaak beargumenteren ze dat wanneer migratie ter sprake komt.

Verder is het frappant dat een blanke ongelovige tussen de verdachten zit. Je hebt sowieso toch meelopers die met moslimfundamentalisten meegaan.

Misschien gebeurt dat ook, over pakweg 500 jaar?

Libro 4 juni 2021 11:31

Gewoon ff terzijde: https://www.valeursactuelles.com/fai...-non-musulman/ :shock:

De schoofzak 4 juni 2021 11:39

Er zijn er hier aan het solliciteren voor zes maanden gevangenisstraf ....

CUFI 4 juni 2021 12:17

Volgens mij wordt het toch wel eens tijd voor een blasfemiewet.
Sommige mensen beseffen niet goed wat ze doen en hoeveel schade ze zichzelf en anderen kunnen berokkenen.

Zipper 4 juni 2021 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9694350)
Sommige mensen beseffen niet goed wat ze doen en hoeveel schade ze zichzelf en anderen kunnen berokkenen.

Censuur, dus ??

CUFI 4 juni 2021 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9694363)
Censuur, dus ??

Mensen die de islam willen verbieden en/of beperken zijn de eerste geweest die voor censuur pleitte.
Dat kan evengoed andersom toegepast worden. Misschien dat we dan eindelijk terug tot minder verzuring uitkomen.

Proberen waard.

Zipper 4 juni 2021 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9694366)
Mensen die de islam willen verbieden en/of beperken zijn de eerste geweest die voor censuur pleitte.
Dat kan evengoed andersom toegepast worden. Misschien dat we dan eindelijk terug tot minder verzuring uitkomen.

Proberen waard.

Dat zou eenvoudigweg uit zelfverdediging zijn. Eén of andere flurk die moordneigingen vertoont omdat er met zijn "god" wordt gespot, stuur ik stante pede terug naar "de zandbak".

CUFI 4 juni 2021 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9694369)
Dat zou eenvoudigweg uit zelfverdediging zijn. Eén of andere flurk die moordneigingen vertoont omdat er met zijn "god" wordt gespot, stuur ik stante pede terug naar "de zandbak".

Pssttt die denken ook zo he :)
Als 1 wijst, wijst de andere terug.
Daarom zouden blasfemiewetten goed zijn zodat men per individuele case kijkt en niet alles op 1 groep polariseert om wat 1 individu doet.

Of je hier nu christen, moslim of Jood bent, ‘t is altijd wel iets om de haat op te projecteren.

Lukkas 4 juni 2021 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9694369)

Dat hij een grote liefhebber is van de inquisitie en de sharia, is ondertussen al heel duidelijk geworden.

Lukkas 4 juni 2021 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9694169)
Zelfs ik heb een doodsverwensing (geen bedreiging) gekregen op Fok.nl van een Nederlandse moslima, omdat ik haar verdedigde. Ze zijn meer en meer overtuigd dat ze de boel hier zullen overnemen, de fundamentalisten, en worden arroganter/eerlijker. En nochtans was ik niet opruiend of provocerend noch zelfs 'blasfemisch'. Heel raar allemaal. En zelfs indien he?

Het wordt stilaan duidelijk dat de fundamentele islam het nieuwe nazisme is in Europa. De gruwel van de Islamitische Staat loert om de hoek. Oeps, weeral zes maanden bak.

Zipper 4 juni 2021 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9694375)
Pssttt die denken ook zo he :)
Als 1 wijst, wijst de andere terug.
Daarom zouden blasfemiewetten goed zijn zodat men per individuele case kijkt en niet alles op 1 groep polariseert om wat 1 individu doet.

Of je hier nu christen, moslim of Jood bent, ‘t is altijd wel iets om de haat op te projecteren.

Ik kan, als ik wil, "en plein publique" en in alle veiligheid, de goorste moppen vertellen over Jezus of de paus. Als ik dat over allah of mohammed doe, kan ik volgende week dood zijn.
Soit, wie zich daar niet kan naar schikken in onze Westerse wereld, hoort hier niet thuis. De vrijheid van meningsuiting is "heiliger" dan eender welke imaginaire godheid.

CUFI 4 juni 2021 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9694382)
Ik kan, als ik wil, "en plein publique" en in alle veiligheid, de goorste moppen vertellen over Jezus of de paus. Als ik dat over allah of mohammed doe, kan ik volgende week dood zijn.
Soit, wie zich daar niet kan naar schikken in onze Westerse wereld, hoort hier niet thuis. De vrijheid van meningsuiting is "heiliger" dan eender welke imaginaire godheid.

Neen de mening wordt opgedrongen door seculieren. Deze democratie uit geen mening maar dwingt ze op en slaan hun perverse obsceniteiten rond onze kinderen hun oren. Yuck.
Daarom graag segregatie of blasfemiewetten.

Skobelev 4 juni 2021 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9694350)

Je wil ons een paar honderd jaar terug in het verleden duwen? Fuck uw en anderen hun goden. No gods, no masters.

Zipper 4 juni 2021 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9694388)
Neen de mening wordt opgedrongen door seculieren. Deze democratie uit geen mening maar dwingt ze op en slaan hun perverse obsceniteiten rond onze kinderen hun oren. Yuck.
Daarom graag segregatie of blasfemiewetten.

Neen, iedereen mag juist in alle vrijheid denken wat hij/zij wil, en zeggen wat hij/zij wil zolang er niet tot geweld wordt opgeroepen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be