![]() |
Corona verantwoordelijk voor toename racistische posts met 500%
Citaat:
Is corona de schuldige, of ligt dit aan de aanpak van de pandemie door de politiek en één bepaalde viroloog? |
Het kan ook zijn dat de notie van "haatdragend" bij Facebook sterk evolueerde.
Ik vraag mij trouwens af wat men tegen haat heeft. |
Citaat:
Wie mag wie haten en wie niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Uit angst voor een herverkiezing van Trump heeft Facebook zijn censuur sterk opgeschroefd. Bijna alles wat niet in haar politieke en ideologische doelen past wordt tegenwoordig weggezuiverd wegens "haat". |
Je hebt overal dat gezeur van antivaxers hoor.
En van mensen die obsessief compulsief tegen alles wat de Overheid beslist zijn. Dit bijvoorbeeld is typisch wat er gaat gebeuren. ![]() |
Citaat:
Er is geen enkele reden om een overheid te hebben, behalve om een volk als vee te gebruiken he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikke nie. We zouden 10 JC's hebben ipv ene in desbetreffend geval .:| |
Citaat:
En hoe meer daar wordt aan toegegeven, hoe enger het zal worden ... |
Citaat:
Aansporen tot geweld tegen De Croo of bedreigingen uiten mag niet, zoals korporaal terrorist Conings ondervonden heeft. |
Citaat:
Maar ik neem aan dat dat iets anders is zeker? |
Citaat:
Dat is dus wel het probleem met zaken zoals ‘haatpraat’. Het moet om concrete zaken gaan zoals het geval J. Conings. |
Citaat:
Hoe concreet was zijn dreigement? En aan wie precies? Immers is daar nogal onduidelijkheid over. Men verwijst naar brieven van zijn hand, waaruit later blijkt dat de naam van Van Ranst daar niet eens in staat. Wanneer het over dreigementen gaat, dan is het vooral: 'hij zou gedreigd hebben ...' Dus, hoe concreet is dat allemaal? Wat verder staat beschreven, is dat hij in het verleden al eerder van leer was getrokken tegen de viroloog. 'Van leer trekken tegen ...' Ik vind aldus de vergelijking met bovengenoemde 'heldere geesten' vrij gepast. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn collaborateurs, die overheid nodig hebben om andermans productie te bemachtigen zonder genoopt te zijn tot gevraagde tegenprestaties. Zo ordinair is het motief van die luitjes. |
Citaat:
Symptomen van sars-cov2 besmetting: lopende neus kuch niks ruiken beklemmend gevoel koppijn vermoeidheid VERVELING ... |
Citaat:
|
FaceBook tjah, zijn er echt nog mensen die de rommel gebruiken?
Nooit gebruik van gemaakt, Twitter ook niet en ik wil dat zo houden. :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be