Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   De Jürgen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=227)
-   -   Poll 5/6/21 Waar zit de Jürgen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259424)

De schoofzak 5 juni 2021 21:03

Poll 5/6/21 Waar zit de Jürgen?

Ze vinden hem niet. Is je mening gewijzigd? Stem opnieuw en we kunnen tellen of meningen gewijzigd zijn.

De schoofzak 5 juni 2021 21:10

Even terzijde: als ze hem levend pakken, dan is er een kans dat hij voor een assisenhof moet verschijnen.
Vb. in Limburg.
Stel je voor dat daar 50 procent kans is dat alle juryleden nva- of vb-stemmers zijn.

Of zouden ze hem voor de krijgsraad kunnen brengen, omdat hij militair was? Daar kunnen ze hem roosteren.

Knuppel 5 juni 2021 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9695889)
Even terzijde: als ze hem levend pakken, dan is er een kans dat hij voor een assisenhof moet verschijnen.
Vb. in Limburg.
Stel je voor dat daar 50 procent kans is dat alle juryleden nva- of vb-stemmers zijn.

Of zouden ze hem voor de krijgsraad kunnen brengen, omdat hij militair was? Daar kunnen ze hem roosteren.

Vivaldi verandert de wet zodat een volksjury niets meer in de justitiële pap te brokkelen heeft. Alleen en correctionele rechter velt dan een oordeel. Eentje zoals die logerechter uit Gent, of een activistische uit Mechelen, en zeker politiek benoemd.

dalibor 5 juni 2021 21:42

Citaat:

Vb. in Limburg.

Assisen? Voor wat hij tot nu toe heeft gedaan? Ik denk dat je verbeelding wat op hol slaat. Het kan assisen worden als hij alsnog iets van zijn stoere klap uitvoert. Dat wel.

Xenophon 5 juni 2021 21:48

Citaat:

Vb. in Limburg.

Is de krijgsraad niet afgeschaft?

Dadeemelee 5 juni 2021 21:49

Het kan mij eigenlijk niet veel schelen. Hij begint zeer oninteressant te worden.
Gewoon een loser.

dalibor 5 juni 2021 21:54

De krijgsraad bestaat niet meer in vredestijd. En het is niet omdat Jurgen vindt dat het oorlog is, dat ze daarvoor de Krijgsraad gaan oprichten.

Knuppel 5 juni 2021 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9695926)
Het kan mij eigenlijk niet veel schelen. Hij begint zeer oninteressant te worden.
Gewoon een loser.

Logisch dat het voor jou niet interessant meer is. Een half leger krijgt de looser niet te pakken, hé?

Knuppel 5 juni 2021 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9695932)
De krijgsraad bestaat niet meer in vredestijd. En het is niet omdat Jurgen vindt dat het oorlog is, dat ze daarvoor de Krijgsraad gaan oprichten.

Wie vraagt dat?

patrickve 6 juni 2021 04:47

Citaat:

Even terzijde: als ze hem levend pakken

Als ze hem allang kalt gesteld hebben en zijn lijk in hun frigo liggen hebben, is die kans daartoe redelijk klein he :-)

patrickve 6 juni 2021 04:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9695926)
Gewoon een loser.

Ja, ik denk dat zij die gans deze klucht uitgevonden hebben, en in wiens gezicht het ontploft is, ook liever hebben dat dit vergeten wordt :-)

Knuppel 6 juni 2021 05:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9696041)
Ja, ik denk dat zij die gans deze klucht uitgevonden hebben, en in wiens gezicht het ontploft is, ook liever hebben dat dit vergeten wordt :-)

Zeker weten!

dalibor 6 juni 2021 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9695984)
Wie vraagt dat?

Schoofzak gaf aan dat het misschien voor de krijgsraad zou komen.

Knuppel 6 juni 2021 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9696131)
Schoofzak gaf aan dat het misschien voor de krijgsraad zou komen.

Quote eens waar de Schoofzak "aangeeft" om de krijgsraad her-op-te richten.

dalibor 6 juni 2021 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9696139)
Quote eens waar de Schoofzak "aangeeft" om de krijgsraad her-op-te richten.

Citaat:

Ja, dit topic is toch zo lang he. :lol:

Knuppel 6 juni 2021 09:01

Het enige dat duidelijk is, is dat de Schoofzak ervan uitgaat dat er nog zoiets als een krijgsraad bestaat. Waarom zou hij vragen om er een op te richten als ze nog bestaat?

Met andere woorden. NIEMAND vraagt dat. Ook de Schoofzak niet.

Henri1 6 juni 2021 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9695881)
Ze vinden hem niet. Is je mening gewijzigd? Stem opnieuw en we kunnen tellen of meningen gewijzigd zijn.

Hij zit wellicht ergens in een sekte.

dalibor 6 juni 2021 10:03

Als gewoon verdwijnen een heldendaad is wil ik bij deze aangeven dat het geen probleem is als een aantal van zijn fans zijn voorbeeld volgen.

dalibor 6 juni 2021 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9696153)
Het enige dat duidelijk is, is dat de Schoofzak ervan uitgaat dat er nog zoiets als een krijgsraad bestaat. Waarom zou hij vragen om er een op te richten als ze nog bestaat?

Met andere woorden. NIEMAND vraagt dat. Ook de Schoofzak niet.

Waar beweer ik dat iemand de oprichting van de krijgsraad vraagt?

Als een soort rechtbank niet bestaat moet ze worden opgericht opdat ze wel zou bestaan he.

Meer zeg ik toch niet?

Xenophon 6 juni 2021 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9696041)

In de toekomst zal men het bende-dossier en het Jurgen-dossier samenvoegen.

Geens voorspeld arrestaties in de niet zo verre toekomst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be