![]() |
Poll 5/6/21 Waar zit de Jürgen?
Ze vinden hem niet. Is je mening gewijzigd? Stem opnieuw en we kunnen tellen of meningen gewijzigd zijn.
|
Even terzijde: als ze hem levend pakken, dan is er een kans dat hij voor een assisenhof moet verschijnen.
Vb. in Limburg. Stel je voor dat daar 50 procent kans is dat alle juryleden nva- of vb-stemmers zijn. Of zouden ze hem voor de krijgsraad kunnen brengen, omdat hij militair was? Daar kunnen ze hem roosteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan mij eigenlijk niet veel schelen. Hij begint zeer oninteressant te worden.
Gewoon een loser. |
De krijgsraad bestaat niet meer in vredestijd. En het is niet omdat Jurgen vindt dat het oorlog is, dat ze daarvoor de Krijgsraad gaan oprichten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het enige dat duidelijk is, is dat de Schoofzak ervan uitgaat dat er nog zoiets als een krijgsraad bestaat. Waarom zou hij vragen om er een op te richten als ze nog bestaat?
Met andere woorden. NIEMAND vraagt dat. Ook de Schoofzak niet. |
Citaat:
|
Als gewoon verdwijnen een heldendaad is wil ik bij deze aangeven dat het geen probleem is als een aantal van zijn fans zijn voorbeeld volgen.
|
Citaat:
Als een soort rechtbank niet bestaat moet ze worden opgericht opdat ze wel zou bestaan he. Meer zeg ik toch niet? |
Citaat:
Geens voorspeld arrestaties in de niet zo verre toekomst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be