Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Bent u die multiculturele maatschappij BEU ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25946)

Cynicus 12 december 2004 12:37

Bent u die multiculturele maatschappij BEU ?

Ik ben die multiculturele maatschappij werkelijk kotsbeu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het doet me werkelijk pijn te zien hoe het overwegend blanke karakter van Vlaanderen en Europa meer en meer teloor gaat. Al dat multiculgezeik maakt me werkelijk innerlijk zeer boos. Ik vraag mij af of ik de enige ben die zich zo voelt, dan wel of een groot deel van ons eigen volk zich ook zo (boos) voelt.

EXTREEM 12 december 2004 12:42

Het kost hopen geld,en wat krijgt men terug.Haat en geweld.

Vlaanderen Boven 12 december 2004 13:03

Euh, nee niet echt...heb er nog geen last van gehad.

Het Skill Effect 12 december 2004 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Ik ben die multiculturele maatschappij werkelijk kotsbeu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het doet me werkelijk pijn te zien hoe het overwegend blanke karakter van Vlaanderen en Europa meer en meer teloor gaat. Al dat multiculgezeik maakt me werkelijk innerlijk zeer boos. Ik vraag mij af of ik de enige ben die zich zo voelt, dan wel of een groot deel van ons eigen volk zich ook zo (boos) voelt.

Wat is een multiculturele maatscappij volgens jou?

Raf 12 december 2004 13:27

Wat mij betreft mag ze zelfs nog wat multicultureler worden... :-D

illwill 12 december 2004 13:48

Eerst moeten de problemen ervan opgelost worden voordat je kunt zeggen dat het nog multicultureler mag worden.

Spolpoel 12 december 2004 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat mij betreft mag ze zelfs nog wat multicultureler worden... :-D

Ga jij als apostel van de multiculturaliteit je boodschap maar eens introduceren en verspreiden in bij vb. de moslimlanden.

Binnen 10 jaar is Brussel de grootste moslimstad in Europa. Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke?

Raf 12 december 2004 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Ga jij als apostel van de multiculturaliteit je boodschap maar eens introduceren en verspreiden in bij vb. de moslimlanden.

Binnen 10 jaar is Brussel de grootste moslimstad in Europa. Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke?

:rofl:

Te diep in de glazen bol gekeken gisterenavond?

Spolpoel 12 december 2004 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
:rofl:

Te diep in de glazen bol gekeken gisterenavond?

Nee, ik drink nooit. Ik lust geen alcohol?
Waarom?

Spolpoel 12 december 2004 14:11

Citaat:

Ik herhaal, tegen 2015 vormen de moslims de meerderheid in tal van Europese steden, waaronder Brussel.
Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke?

Spolpoel 12 december 2004 14:14

Citaat:

Ik herhaal, tegen 2015 vormen de moslims de meerderheid in tal van Europese steden, waaronder Brussel.
Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke?

Zo je nog zou twijfelen Rafke :
In het Brussels Gewest zorgen de mohammedanen vandaag voor de helft van alle geboorten. Hier kan je het opzoeken: http://statbel.fgov.be/

Ik wacht inmiddels nog steeds op je verrijkingstheorieën ...

EXTREEM 12 december 2004 14:20

Waarom is er zo een weerstand tegen die multicul,omdat het goed gaat?Zeker niet iets dat goed is,daar spreekt men bijna niet over dat wordt aanvaard.Maar gans die multicul bezorcht ons problemen.Dus een probleem moet opgelost worden.WEG MET DE MULTICUL en het is opgelost

Spolpoel 12 december 2004 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Waarom is er zo een weerstand tegen die multicul,omdat het goed gaat?Zeker niet iets dat goed is,daar spreekt men bijna niet over dat wordt aanvaard.Maar gans die multicul bezorcht ons problemen.Dus een probleem moet opgelost worden.WEG MET DE MULTICUL en het is opgelost

Die multikuladeptjes vallen ALTIJD stil van zodra hen gevraagd wordt die multikul-verrijkingen toe te lichten....

EXTREEM 12 december 2004 14:37

Multikul een verijking,amai een achteruitgang is dat.Die gebouwen zeker niet modern,Veele godsdiensten achterlijk en roepen op tot geweld.Mooi die multikul;

Flipgirl 12 december 2004 14:45

Zeer overtuigd "neen" gestemd ...

Marketingstrategie trouwens "goed gezien" :) ... JA in hoofdletters zetten, neen in kleine letters ... Alleen al daarom zou ik express "neen" stemmen :) ...

Nick_ 12 december 2004 14:56

zeer overtuigd NEEN gestemd.

Laat nog maar wat meer buitenlanders komen. Zo daalt ook het aandeel van de extremisten naar nóg lagere niveaus. (Alleen jammer dat dat kleine aandeel zo opvalt)

Raf 12 december 2004 16:06

Citaat:

Nee, ik drink nooit. Ik lust geen alcohol?
Waarom?

Allé, gij hebt geen alcohol nodig om zattemansklap te verkopen dan...

Raf 12 december 2004 16:07

Citaat:

Bullshit!

Raf 12 december 2004 16:08

Citaat:

Zo je nog zou twijfelen Rafke :
In het Brussels Gewest zorgen de mohammedanen vandaag voor de helft van alle geboorten. Hier kan je het opzoeken: http://statbel.fgov.be/

Wat een flauwe zever... :sleeping:

Koriander 12 december 2004 16:14

er is een zekere assimilatie,
naarmate de moslims werk vinden en zo voort.

Ik eet bijvoorbeeld varkensvlees, alcohol is ook ok,
mijn vriendin in frans-vlaams,

ik word wel hatelijk als ik racistische post's lees. En stuur dan dezelfde bullshit terug, kwestie van oog voor oog.

Maar ik bedoel maar, dat moslims in Europa, ok zijn, er zijn er zelfs die zeer traditioneel blijven maar toch keiveel autochtoonse vrienden hebben.

Ik heb een vriend die Mekka-water drinkt (niet altijd natuurlijk maar hij heeft er altijd thuis), nooit varkenvlees eet, maar bijna enkel blanke vrienden heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be