![]() |
Bent u die multiculturele maatschappij BEU ?
Ik ben die multiculturele maatschappij werkelijk kotsbeu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het doet me werkelijk pijn te zien hoe het overwegend blanke karakter van Vlaanderen en Europa meer en meer teloor gaat. Al dat multiculgezeik maakt me werkelijk innerlijk zeer boos. Ik vraag mij af of ik de enige ben die zich zo voelt, dan wel of een groot deel van ons eigen volk zich ook zo (boos) voelt.
|
Het kost hopen geld,en wat krijgt men terug.Haat en geweld.
|
Euh, nee niet echt...heb er nog geen last van gehad.
|
Citaat:
|
Wat mij betreft mag ze zelfs nog wat multicultureler worden... :-D
|
Eerst moeten de problemen ervan opgelost worden voordat je kunt zeggen dat het nog multicultureler mag worden.
|
Citaat:
Binnen 10 jaar is Brussel de grootste moslimstad in Europa. Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke? |
Citaat:
Te diep in de glazen bol gekeken gisterenavond? |
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke? |
Citaat:
In het Brussels Gewest zorgen de mohammedanen vandaag voor de helft van alle geboorten. Hier kan je het opzoeken: http://statbel.fgov.be/ Ik wacht inmiddels nog steeds op je verrijkingstheorieën ... |
Waarom is er zo een weerstand tegen die multicul,omdat het goed gaat?Zeker niet iets dat goed is,daar spreekt men bijna niet over dat wordt aanvaard.Maar gans die multicul bezorcht ons problemen.Dus een probleem moet opgelost worden.WEG MET DE MULTICUL en het is opgelost
|
Citaat:
|
Multikul een verijking,amai een achteruitgang is dat.Die gebouwen zeker niet modern,Veele godsdiensten achterlijk en roepen op tot geweld.Mooi die multikul;
|
Zeer overtuigd "neen" gestemd ...
Marketingstrategie trouwens "goed gezien" :) ... JA in hoofdletters zetten, neen in kleine letters ... Alleen al daarom zou ik express "neen" stemmen :) ... |
zeer overtuigd NEEN gestemd.
Laat nog maar wat meer buitenlanders komen. Zo daalt ook het aandeel van de extremisten naar nóg lagere niveaus. (Alleen jammer dat dat kleine aandeel zo opvalt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is een zekere assimilatie,
naarmate de moslims werk vinden en zo voort. Ik eet bijvoorbeeld varkensvlees, alcohol is ook ok, mijn vriendin in frans-vlaams, ik word wel hatelijk als ik racistische post's lees. En stuur dan dezelfde bullshit terug, kwestie van oog voor oog. Maar ik bedoel maar, dat moslims in Europa, ok zijn, er zijn er zelfs die zeer traditioneel blijven maar toch keiveel autochtoonse vrienden hebben. Ik heb een vriend die Mekka-water drinkt (niet altijd natuurlijk maar hij heeft er altijd thuis), nooit varkenvlees eet, maar bijna enkel blanke vrienden heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be