![]() |
Minimumloon is te hoog voor NV-A
https://www.hln.be/economie/vakbonde...uren~affa3b8f/
Er is een sociaal akkoord en meteen gaan de asocialen te keer,het minimumloon is namelijk te hoog.Neo-liberalen vinden namelijk dat de miljarden enkel mogen stromen naar bedrijfswagens en gesponsorde Poolse kuisvrouwen voor de elite. |
De Nieuw-Vlaamse asocialen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geheime documenten onthullen hoeveel belastingen rijksten der aarde betalen |
Het nieuwe sociaal akkoord zal tot gevolg hebben dat:
- 60 procent (pak me niet op dat getal) van de mensen die actueel werken voor een minimum loon, een loonsverhoging krijgen. Goed zo !!! 5 bonuspunten verdiend. - 40 procent van de mensen die actueel werken voor een minimum loon, ... werkloos zullen worden. Niet goed zo !!! 50 bonuspunten in min. |
Citaat:
Het is altijd hetzelfde. Ofwel maakt de groep van 10 niets dan ruzie, ofwel laat de regering hun toe om een massa belastinggeld onder hun te verdelen. En daarin zijn ze goed. Dan komen ze weer even overeen. |
Citaat:
Citaat:
Ik wist niet dat Geert Noels en Stijn Baert N-VA-ers waren. |
Zal het opgelost geraken of zou het een véél te late 1 Aprilgrap zijn?
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Laten we de uitkeringen, pensioen, kindergeld en dergelijke afschaffen; maar iedereen gelijk voor de wet een basisinkomen geven en dat indexeren op de huurprijzen.
Deze generatie politici dekken enkel zichzelf in. Denk aan je nabestaanden die moeilijker werk vinden door de collaborateurs alhier van loonslaaflanden. De tijd is nu. |
Citaat:
Citaat:
Daarnaast moet de regering nog wetten maken waarbij de fyscale voordelen die gevraagd worden ook mogelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
.... En gij de Poetin og de Erdogan of de Xi zeker????:-):-):-):-):-):-) |
Ik heb de overeenkomst nog niet grondig gelezen maar als voor mijn bedrijf een meerkost ontstaat wordt er evenredig bespaard op de lonen door ontslagen of meer werkloosheidsdagen. De globale loonmassa mag niet stijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Decimeer hun lonen, schaf die opzegpremies af. Maar vooral: laat politici maar een maximumtermijn politieker zijn om zo plaats te maken voor vernieuwing. Die in hun ivoren toren op gelijke hoogte met ons brengen. Als we de sociale rechten voor iedereen gelijkstellen, dan is iedereen gelijk voor de wet. Een basisinkomen waarborgt dat uw nabestaanden altijd huur kunnen betalen en ze overhouden als ze gaan werken. |
Een land met een goed bestuur maakt winst en geen schulden.
Een land dat schulden maakt waar politici enkel rijker worden: moet dringend wakker worden en nieuwe prioriteiten stellen. Vlaams Belang gaat ons niet redden. Rechten en verandering wordt bereikt door op straat hard te gaan roepen. De hardste roeper krijgt hier alles gedaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be