![]() |
Ga hier maar eens een kijkje nemen. Deze site is opgericht om de Antwerpse allochtonen en autochtonen dichter bij elkaar te brengen. Dat is positief natuurlijk, ware het niet dat er bijna alleen allochtonen op het forum zitten die oproepen tot verzet tegen elke vorm van aanpassing...
www.turnhoutsebaan.net - forum |
Blijkbaar is die site voor 't moment niet toegankelijk.
Zal later nog eens proberen. Dutch |
Als ik naar dat forum kijk, komt het bloed van onder mijn nagels... zo eenzijdig, zo naïef, zo blind!
|
Heb er oude bekenden (van ter ziele gegane AEL-forum), o.a. Eva weergevonden. Even gepolst.
Benieuwd hoelang ze me daar gaan laten posten. Bij AEL werd ik evenals nog enkele andere anti-islamposters verschillende malen verbannen. Na een persartikel daarover werd uiteindelijk het publieke forum opgedoekt... Democratie op zijn islamitisch ten voeten uit dus. Dutch |
Ach ja, ik ga mijn tijd daar niet verdoen door er mee te discussiëren, mijn eerste indruk leert me dat het zinloos zou zijn.
Ben net klaar met het lezen over "de onrechtvaardige journalistiek met betrekking tot AEL". Daar zitten ze Yves De Smet te verwijten dat hij een "extreem rechtse" zou zijn... Larie en apekool dus. En dat Belgisch meisje dat werd gescandeerd voor hoer door Abou's vrienden tijdens een interview werd gerechtvaardigd... Allah alom... Sterkte op dat forum toegewenst dutch! |
double post, sorry :oops:
|
Citaat:
'k zal ook eens gaan kijken, 't zal toch niet lang duren voor ze me eraf smijten :wink: :lol: |
Dat forumpje is niet echt de moeite om aan deel te nemen.
Als ik dat typisch, heldhaftig en bloeddorstig taaltje lees dat gehanteerd wordt door Moslims, dan keert mijn maag driedubbel om. |
Citaat:
|
Kijk eens naar de poll op hun webstek over de nieuwe burgemeester voor Antwerpen. De Winter wint nog wel, maar Abou staat er vlak achter.
|
Citaat:
|
Citaat:
Houd een poll in de kennel, en komt er steeds een hond als eerste uit de bus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ene zekere Maarten Thomas heeft er al het integrale 70-puntenplan (dat ik hier heb gepost dankzij de hulp van S. en Tantist) op dat forum geplaatst.
:P |
Smijt die stinkende tapijtekruipers buiten! Alleen hun teven mogen blijven, als ze zonder vod rondlopen en diene idiate islam en nog idiotere mohammed afzweren. :lol:
|
En hun snor afscheren :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als basis heb je hier enkel de teksten die de persoon schrijft. Die kunnen uiteraard heel imbeciel zijn, maar het is best mogelijk dat ze door een snuggere vent gepost worden als provocatie (Lees b.v. Gofried's katholieker dan de paus gedoe) Wie zegt anderzijds dat we niet te maken hebben met een debiel of idioot. Ik zou maar niet te snel iemand in een hokje stoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be