![]() |
Van welke genitaliën wil u wel eens smullen?
Stel, je gaat naar China en je mag in een restaurant kiezen tussen Ezellul, Hondenlul of stierenkloten. Of iets anders: Rattenpreut, Everzwijnkloten, rattenpenis met kakkerlakkensperma of andere Chinese delicatessen. Wat zou u kiezen? :-D
|
Kippenkontje.
Met frietjes als het mag. |
Stierenkloten (en goed gespoelde zwijnenkloten) zijn een gekende delicatesse. (Rocky Mountain Oysters).
Ezellul (of paardenlul) ken ik alleen van een joods recept, waarbij ook een hoop ui gebruikt wordt. Desondanks dat ik dol ben op ui, is zwellichaampjes niet de beste optie om erbij te krijgen. Rattenpreut is gewoon een klein klompje spier. Waarschijnlijk vergelijkbaar met kippenhartjes. En al de rest is gewoon idioot doen om idioot te kunnen doen en de Oriëntaalse keuken in het belachelijke te trekken. |
Wat zou er uit Ijsboer komen als ge hem een trekske van Malawi Haze laat doen?
|
Eenhoornlul op een bedje van génepi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ezel was nogal taai, allee ja waipiti was wel lekker en everzwijn ook natuurlijk. Dien Indiaan maar stoefen over zijn berevlees, maar mij eens laten proeven vergeet het. Maar ja dat moest dan ook een paar dagen opstaan voor het eetbaar werd.
Al dat orgaanvlees moogt ge zelf opeten trouwens ik ben tevreden met ne steak of een stoofpotje van de rug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ranzig
|
Geachte heren
Bereid u maar voor! Het vleesgebruik zal aan banden gelegd worden indien u uw slappe, slaafse houding blijft aannemen. Klaas Zwaab, hoofd van de Wereld Huishoudkundige Instelling (Davos) "De veeteelt zorgt voor een te hoge uitstoot van broeikasgassen. Deze gassen veroorzaken de opwarming van de aarde." Het leugenachtige schouwspelersbroederschap van Krootje en vrienden voert uit. Hoogachtend |
|
Ik bestel ijsboerballen.
Om ze te laten staan en zonder te betalen door te gaan uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak die altijd klaar na één nacht te laten trekken in een eigen marinade. Bereiden zelf dan met extra rode ui en Chinese broccoli. Helemaal op het einde nog wat sesam en heel fijngesneden koriander erbij. Heel simpel. |
Ik heb ooit gefrituurd kikkervel gegeten,ik denk dat de genitalen er nog aan hingen.Smaakt als kroepoek.
|
Het is bij vele mensenvrouwen zelfs met beflapje absoluut disgusting, laat staan dat je het van een dier zou opeten?
Volgens mij is dat ook niet koosjer. |
Citaat:
Het noemt 'Dakttongjip' : gebakken kippenaars. Smakelijk. Of 'Bosintang' : gekookte hond. Of lekker verse, nog levende 'Gaebul' https://www.youtube.com/watch?v=wvLhb-iyXKE Bij het aperitief kun je altijd lekkere 'Beondegi' serveren : gekookte zijderups ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be