Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Van welke genitaliën wil u wel eens smullen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259550)

IJsboer 10 juni 2021 21:46

Van welke genitaliën wil u wel eens smullen?

Stel, je gaat naar China en je mag in een restaurant kiezen tussen Ezellul, Hondenlul of stierenkloten. Of iets anders: Rattenpreut, Everzwijnkloten, rattenpenis met kakkerlakkensperma of andere Chinese delicatessen. Wat zou u kiezen? :-D

Mambo 10 juni 2021 21:53

Kippenkontje.

Met frietjes als het mag.

maddox 10 juni 2021 21:58

Stierenkloten (en goed gespoelde zwijnenkloten) zijn een gekende delicatesse. (Rocky Mountain Oysters).

Ezellul (of paardenlul) ken ik alleen van een joods recept, waarbij ook een hoop ui gebruikt wordt. Desondanks dat ik dol ben op ui, is zwellichaampjes niet de beste optie om erbij te krijgen.

Rattenpreut is gewoon een klein klompje spier. Waarschijnlijk vergelijkbaar met kippenhartjes.

En al de rest is gewoon idioot doen om idioot te kunnen doen en de Oriëntaalse keuken in het belachelijke te trekken.

CUFI 10 juni 2021 22:15

Wat zou er uit Ijsboer komen als ge hem een trekske van Malawi Haze laat doen?

Libro 10 juni 2021 22:28

Eenhoornlul op een bedje van génepi.

Dadeemelee 10 juni 2021 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9699823)
Stel, je gaat naar China en je mag in een restaurant kiezen tussen Ezellul, Hondenlul of stierenkloten. Of iets anders: Rattenpreut, Everzwijnkloten, rattenpenis met kakkerlakkensperma of andere Chinese delicatessen. Wat zou u kiezen? :-D

Ik heb ooit eens kikkerbillen gegeten. Dat was precies kip.

koe de poing 10 juni 2021 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9699823)

jij lijkt me het type dat net zoals Tom Waes eieren in kinderurine verkiest :lol:

Herr Flick 10 juni 2021 22:57

Ezel was nogal taai, allee ja waipiti was wel lekker en everzwijn ook natuurlijk. Dien Indiaan maar stoefen over zijn berevlees, maar mij eens laten proeven vergeet het. Maar ja dat moest dan ook een paar dagen opstaan voor het eetbaar werd.

Al dat orgaanvlees moogt ge zelf opeten trouwens ik ben tevreden met ne steak of een stoofpotje van de rug.

Mambo 10 juni 2021 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9699870)
Ik heb ooit eens kikkerbillen gegeten. Dat was precies kip.

Kikkerbillen zijn lekker.

IJsboer 11 juni 2021 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9699832)
Kippenkontje.

En 1 frietje steken ze in het kontje als versiering.

Vette Pois(s)on 11 juni 2021 10:43

ranzig

Koenaard Depuydt 11 juni 2021 22:37

Geachte heren

Bereid u maar voor! Het vleesgebruik zal aan banden gelegd worden indien u uw slappe, slaafse houding blijft aannemen.

Klaas Zwaab, hoofd van de Wereld Huishoudkundige Instelling (Davos)

"De veeteelt zorgt voor een te hoge uitstoot van broeikasgassen. Deze gassen veroorzaken de opwarming van de aarde."

Het leugenachtige schouwspelersbroederschap van Krootje en vrienden voert uit.

Hoogachtend

cookie monster 17 juni 2021 20:42

https://www.youtube.com/watch?v=CZxfjbAt-CY :-o

Vlad 18 juni 2021 05:42

Ik bestel ijsboerballen.

Om ze te laten staan en zonder te betalen door te gaan uiteraard.

IJsboer 18 juni 2021 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9705610)
Ik bestel ijsboerballen.

Om ze te laten staan en zonder te betalen door te gaan uiteraard.

Een echte kapitalist!

Travis Bickle 18 juni 2021 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9699903)
Kikkerbillen zijn lekker.

Dat is lang geleden. Wel bij deze is het beslist. Morgen ga ik kikkerbillen kopen.
Ik maak die altijd klaar na één nacht te laten trekken in een eigen marinade.
Bereiden zelf dan met extra rode ui en Chinese broccoli. Helemaal op het einde nog wat sesam en heel fijngesneden koriander erbij. Heel simpel.

Rahowa 18 juni 2021 11:32

Ik heb ooit gefrituurd kikkervel gegeten,ik denk dat de genitalen er nog aan hingen.Smaakt als kroepoek.

CUFI 18 juni 2021 14:15

Het is bij vele mensenvrouwen zelfs met beflapje absoluut disgusting, laat staan dat je het van een dier zou opeten?
Volgens mij is dat ook niet koosjer.

Pandareus 18 juni 2021 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9699832)
Kippenkontje.

In Korea vreten ze dat.
Het noemt 'Dakttongjip' : gebakken kippenaars. Smakelijk.

Of 'Bosintang' : gekookte hond.

Of lekker verse, nog levende 'Gaebul' https://www.youtube.com/watch?v=wvLhb-iyXKE

Bij het aperitief kun je altijd lekkere 'Beondegi' serveren : gekookte zijderups

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be