![]() |
Stel dat het hem lukt, welke beloning?
In hun oorlogen geven nazi's decoraties, als propagandeske motivatie voor anderen om ook Streber te worden voor het nazi gedachtengoed.
Bij volksrevoluties is dat minder blink en mediatiek, in de plaats is het meer in iets weerdoen, iets geven, als soort van erkenning. Nu kwam ik op een leuk idee. De nazi's hebben hem 1 (één) straf gegeven tijdens zijn legertijd, voor zoiets als "ongeoorloofde" mening uiten op een "sociaal medium". Element 2: hij is radioman geweest in enkele eenheden. Wel, schenk hem een radio zender en studio. Voor het volk (allez, voor mij toch) zou dat een echte verademing zijn van de nazi propaganda naartoe te zappen. En dan nog het adres, frequentiebereik en bandbreedte. Ook via internet. Wel, smijt de VRT buiten, en daar? :D |
Dit is een walgelijke post. Waarschijnlijk strafbaar.
Een beloning voor het vermoorden van Van Ranst? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, het helpt de bevoegde diensten om hun lijsten te updaten met andere zotten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht geen deftig antwoord hoor, je gaat toch ontwijken. En is Erw niet groot genoeg om zelf te antwoorden? |
Citaat:
Ik denk dat de juiste beloning een standbeeld moet zijn, half zo hoog als het mijne. Maar we moeten opletten en Van Ranst niet als kop van jut beschouwen, als offerdier dat de schuld zou wegnemen van gans het regime he. Hij is zeker een symbool, maar het is niet omdat men hem afmaakt, dat de schoonmaak volledig is natuurlijk. In tegendeel. Als dusdanig is het misschien zelfs contra productief om hem als eerste af te maken. Er zijn veel en veel meer verantwoordelijken en die moeten er allemaal aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Of dat hij groot genoeg is om te antwoorden staat volledig los van mijn reactie alleszins. |
Citaat:
|
Citaat:
8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be