![]() |
Toeval??? Onze politici krijgen het Pfizer-vaccin !
Is het toeval dat ik tot nu toe enkel kon vaststellen dat onze politici steeds het Pfizer vaccin toegediend krijgen en niet het spul van Astra-Zeneca ?
Is dat laatste vaccin dan voor het "plebs" voorbehouden en vermijden onze politici de risico's omdat zij wel de vrije keuze hebben? Alleszins geeft dit voedsel tot achterdocht omdat de verwijzing naar het Pfizer-vaccin later uit de berichtgeving over De Croo weggelaten werd. Ik ben ervan overtuigd dat hier nog een stinkend putje zal opgelegd worden; als het te laat is! Ik laat zeker de AZ-kelk aan mij voorbijgaan. Citaat:
Citaat:
|
Ik betwijfel of politici niet een placebo krijgen, maar we zullen zien hoelang ze het gaan uitzingen zonder enige 'reactie' als proefkonijn door bijwerkingen van het experimentele pfizer vaccin zoals al honderdduizenden andere vaccinatie slachtoffers overal ter wereld.
Ik geloof er alvast niks van. En decroo: elke prik brengt ons een stap dichter bij een mooie zomer? Onze mooie zomer wordt nogmaals voor de tweede keer op rij opzettelijk verpest door fascistische, psychopatische regelzotten die denken ons wijs te kunnen maken dat een mooie zomer afhankelijk zou zijn van een gifprik die ze voorwenden zelf te nemen. |
Tjonge, alsof het amalgaam vaccins iets is om voor te vechten als zwijnen voor een plek modder.
|
Citaat:
|
Paar mensen zitten al in Brazilië wat te rentenieren. :lol:
"God zal hen neerbliksemen" Oooeh de vloek v d beer, we krijgen schrik... |
Ik ben er zeker van dat ze placebo krijgen.
Minister de Jonghe van Hollande heeft al 20 keer zijn "eerste" prik op camera gehad. Kan niet eh? Of T'is miss heroine? Dus fakers! Of junkies. 1 van de 2. |
Citaat:
Ja is raar, hé. |
https://www.youtube.com/watch?v=OZLc4QcJb-U
"Australia: How A British Prison Colony Became A Nation | Death Or Liberty | Timeline" :lol: |
Het is eenvoudig te controleren wie een phizer vaccin kreeg.
Ik geloofde het ook niet toen een filmpje circuleerde waar een gevaccineerde met phizer magnetisch zou geworden zijn, ik dacht dat het vast en zeker fake moest zijn. Wel, ik was getuige en heb het met eigen ogen gezien bij een gevaccineerde kennis waarbij een sleutel als een magneet bleef plakken op de plaats waar bij hem het phizer vaccin werd geïnjecteerd! De gevaccineerde vond het zelf hilarisch en moest ermee lachen. Ik vind het creepy en ik zou doodongerust zijn in zijn plaats over wat er mij nog allemaal aan onbekende gevolgen zouden te wachten staan. |
Citaat:
|
Iedere dag denk ik dat we nu wel het toppunt van de zotternij van de anti-vaxxers bereikt hebben.
Maar neen, er staat geen rem op, ook op dit vlak: factie van wat ze geloven en uitkramen overtreft de fictie van wat we er ons van zouden kunnen verzinnen. |
Citaat:
Ok, ok. Nu ga je toch te ver in je getrol. :-D |
Niemand hoeft mij op mijn woord te geloven.
Neem zelf de proef op de som, er lopen intussen genoeg phizer magneten rond zou ik zeggen. :twisted: |
Citaat:
|
In deze maand zijn 85% van alle vaccins Pfizer ( of Moderna met dezelfde technologie - mRNA ). Dat is helaas minder sensationeel dan wat er wordt geïnsinueerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Busted En als het echt is, dan hebben ze u goed liggen gehad omdat het ook met speeksel kan blijven plakken. :rofl: |
Darpa hydrogel.
T'is al lang bewezen. Dat zit niet in de prik, maar in de test. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be