![]() |
Gevaccineerden krijgen meer aanbiedingen voor sex
Ik k n het weten hè.
|
Necro seks ?
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
U hebt voor hetgeen waar u zogezegd meer aanbiedingen krijgt een andere inspuiting nodig. Zou u ook zo vriendelijk willen zijn om uw haatdragende inentingsonzin in het betreffende prutskroononderdeel te willen onderbrengen. Zijn de borden met de bewoording "Vir gebruik deur ingeëntes" of "Slegs vir ingeëntes" al gereed? https://image.gscdn.nl/image/31193ec...tes.jpg?w=600& Moge Luik Diets worden |
Ik heb elken dag seks met meerdere vrouwen als dendrofiel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De angst besmet te geraken door een niet gevaccineerde leeftijdgenoot zit bij veel jongeren heel diep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door de coronamaatregelen zijn veel jongeren geïsoleerd geraakt. De enige die ze nog echt tegenkomen die de afstandmaatregelen niet respecteren, zijn oudere gevaccineerden. Daarbij heb je dan nog eens veel jongeren die door de coronamaatregelen een vader of moeder complex hebben opgelopen. Veel jongeren die voor de corona geen relatie hadden of wiens relatie tijdens de corona is stuk gelopen, zoeken nu de oudere gevaccineerden op. Door de coronamaatregelen hebben de jongeren ook minder geld en kunnen ze elkaar dus minder opzoeken. Let wel, eens de jongeren terug vrij kunnen bewegen en de angst voor besmetting is verdwenen door vaccinatie, gaat die fenomeen terug uitdoven. Maar ja, het is echt zo. Dat verschijnsel is trouwens niet van pas na de vaccinatie. Veel jongeren zochten al tijdens de eerste periode contacten met de mensen waar ze nog konden en mochten mee omgaan. Voor de lockdowns, waren dat vaak hun collega's, vrienden of studiegenoten. Nu dus hun buren, niet bloedverwante familieleden en mensen waar ze thuishulp geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga al jaren om met jongeren, maar het is niet omdat de jongeren nu achter de oudere lopen, dat de oudere daar misbruik van moeten maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ZJ6K1hJ8oSc :lol: |
Citaat:
Man holds ... Het beleefde applaus na afloop van zijn actie was wel vriendelijk. :lol: |
Citaat:
Big City! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be