![]() |
Viktor Orbán: Twee jaar lang geen immigratie naar Hongarije
Viktor Orbán: Twee jaar lang geen immigratie naar Hongarije
Hij spreekt van "legers migranten" die op de poorten van Europa zouden kloppen. De enige die het tot hiertoe begrepen heeft dat het héél der legers zijn die de EU binnen'rijden/varen'? Pijnlijk detail is dat illegalen/migraten dan andere landen binnen de EU gaan kiezen om zich daar neer te planten? |
Slechts twee jaar ??? Orban is wel heel mild geworden :?
|
Michel Barnier, gewezen Brexit-onderhandelaar en mogelijke kandidaat voor het presidentschap volgend jaar in Frankrijk, wil een migratiestop van 5 jaar.
https://www.thenationalnews.com/worl...ears-1.1220786 |
Citaat:
Citaat:
Het probleem is dat links staat te roepen dat een migrantenstop racistisch is, terwijl het enkel zorgt dat de autochtone bevolking niet verder onderdrukt word. |
't Is te laat, ook met migrantiestop. Diegenen die hier al zijn kweken als konijnen (of ratten desgewenst). Enkel een migratiestop en remigratie is nog een bruikbare oplossing die ten goede van de Europeaan zou zijn.
|
Citaat:
Door een migratiestop in te voeren zet men de eerste stap tegen de verdere vervreemding. Na de migratiestop volgt bijna automatisch een verplichte aanpassing naar de westerse cultuur. Gewoon omdat er geen aanvoer meer is van onze cultuurvreemde migranten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De hier geboren allochtonen zijn immers vervreemd van de cultuur van hun voorvaderen. En door een migratiestop, krijgen de hier geboren autochtonen de kans zich eindelijk thuis te voelen in onze cultuur en leven zij niet meer in twee culturen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een langere migratiestop zou op te veel weerstand vanuit de EU stoten. En die 2 jaar geven hem de tijd om een beperkte migratie uit te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Politici moeten wakker geschudt worden er uiteindelijk maar eens werk maken. Remigratie zeou een plan kunnen zijn maar dan wel zonder geld te geven want in Nederland geeft men er geld voor. Citaat:
|
Citaat:
Schrap in het politieke wereldje alle zitjes al eens die ingepalmd zijn door mensen van vreemde origine. LotsaFUN!!!! :cheer: Begrijpe wie begrijpe kan ... :roll: |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
ja joh ik geef U gelijk ok, ik tel in mijn tuin hier dirk costerplein delft altijd gemiddeld aantal jihad kindjes per Mekkaanse baargeitje en het is altijd meer dan 1,7 dus ze hebben een baarleger hier gestationeerd en het gaat zo verdomd hard toe in islamitische slaapkamers, ze moeten elk jaar een nieuw bed kopen, ding slijt snel door het nachtelijke in en uit rammen in naam van Allah. Konijnen zouder er jaloers op worden denk ik. |
in Engeland is de populairste naam voor nu Mohamed
https://www.babycentre.co.uk/b250420...y-names-so-far het Europese kalf is vezopen. |
België kent al een migratiestop sinds de jaren 1970 ... al iets van gemerkt ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be