![]() |
Allochtoon steekt man neer voor ogen van kinderen
Een mooi voorbeeld van multiculturele verrijking in de place-to-be Deurne.
Een vader steekt voor de ogen van zijn eigen kinderen een man dood voor de schoolpoort. De nieuwe waarden en normen volgens de multiculturele maatschappij. Met dank aan de journalist die zo correct was de namen te posten zodat de burger toch het een en ander kan afleiden. https://www.hln.be/antwerpen/vader-s...-was~af5ec6f2/ |
Hij had er zijn schoonste kostuum voor aangetrokken, Betim A. (48): om aan de school van zijn twee kinderen hun stiefvader Ismet Osmanaj (52) - die hen daar kwam ophalen - neer te steken
Der zit hier wat binnen.....:? Het gaat van kwaad naar erger. Dit is stilaan dagelijkse kost...maar dan zonder Jeroen Meus. |
Citaat:
jongens toch, pakt u gewoon een ander he, er lopen er genoeg rond . |
Citaat:
Moorden, verkrachten, andere vormen van geweld, het telt allemaal niet mee volgens de linkse kerk, zolang er niet officieel "terrorist" kan opgekleefd worden. |
enfin, 't is winst voor ons. Eentje die er niet meer is en eentje voor een aantal jaar van de straat.
|
Citaat:
Het publiek wil zulke nieuwtjes. Zie je wel: "Alles gaat naar de kloten." Bevestiging.... En positivo's die willen andere nieuwtjes. Het zonnetje schijnt. Bevestiging.... Na 10 jaar krantenkoppen lezen? Onwetendheid is een zegen. Maak me een domme acteur met veel geld. Never go full retard.... |
"Faits divers" in deze nieuwe wereld die ze ons opgedrongen hebben.
Zelfs ten overstaan van kinderen is er geen enkele terughoudendheid meer en alles is "hun" eigendom. |
De titel klopt niet helemaal, want de realiteit is zo mogelijk nog erger, namelijk:
vader steekt voor de ogen van zijn kinderen, hun plus-papa neer. Allochtonen leven nog altijd in een messen-cultuur. Wij zijn daar toch al een beetje van af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet er nu geen onderzoek komen naar de politieke voorkeur van de messentrekker? Moet die partij daar dan niet voor verantwoordelijk gehouden worden?
|
Citaat:
Criminologen waarschuwden voor de gevaren van een steekproef... |
De eercultuur afwijzen ten voordele van de westerse cultuur is zo white supremacy ... de man dient vrijgesproken te worden want in zijn cultuur is hij volledig in zijn recht.
|
Citaat:
|
de bloedlustkoeltoer
|
De man heeft onmiddelijk al het goede voorbeeld gegeven aan zijn kinderen.
Mijn zoon is ook al belaagd geweest terwijl hij op de bus stond te wachten door een groep 'jongeren' die in onze gemeente naar school gaan. Die staken over en vonden dat mijn zoon daar nogal racistisch stond te wezen. Ze waren sowieso met teveel en mijn zoon heeft denk ik nog nooit gevochten dus die heeft vrij snel de benen genomen, vooral omdat er eentje al per direct met een mes aan het showen was. |
Citaat:
2! Dat zit er inderdaad aan te komen met al die multi-kul waar we enkel slechter van worden. |
Citaat:
Nooit want het is geen VBlokker. |
Citaat:
p.s. Een héél ander soort van 'maatschappelijk leven' wordt ons opgedrongen, iets waar wij mensen eigenlijk totaaaaaaal géén boodschap aan hebben. Toch blijven 'wij' het met lede ogen aanschouwden. Der untergang? (<- niet de filmprent) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be