![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Gucht heeft spijtig genoeg gelijk.... :evil:
|
Citaat:
Let erop, de VLD zal de eerste partij zijn die het cordon doorbreekt ! :cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De KLUCHT,opzij gezet als voorzitter.en tevreden met een ministerpostje waar hij ook niks van maakt.
|
Citaat:
|
De Gucht is een ezel, en dat meen ik.
|
Citaat:
Operatie geslaagd! Met dank aan de fascistische bende van 4 (Verafstoot, Dewael, De Gucht, De Croo). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie gaat beweren dat het Vlaams belang niet geleid wordt door fascisten? Welk weldenkend, objectief, nuchtere mens kan ontkennden dat FDW op zijn minst fascistische trekken heeft?
|
zou ik het nog eens doen...?
|
allez vooruit: http://www.liberales.be/cgi-bin/show...meerschracisme
|
Is de Gucht niet zelf een fascisteke binnen zijn partij?
De pot verwijt de lepel. Is de Gucht niet eerder enorm bang voor zijn postje, wanneer de VLD in zee gaat met het Vlaams Belang. |
En wie durft beweren dat karel degucht ddiezelfde trekken niet heeft .; en dat de vld top geen stalinistische trekken heeft . En ik kan me geen enkel voorstel van het vb voor de geest halen dat gebaseerd is op huidskleur ... van de VLD daarentegen , danny smaghe ( zwembadverbod voor de gekleurde medemens) .De echte racisten zitten in de pc partijen .. de realisten bij het vb , maar neen liever op de boodschapper schieten dan iets aan de problemen doen . De pc partijen hebben een sneeuwbal(lawine) aan het rollen gebracht die enkel het vb nog kan doen stoppen ... de pc partijen ontkennen echter liever het bestaan ervan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be