![]() |
hoe zal de volgende lock down er in Vlaanderen uitzien?
Hoe denken jullie dat een (waarschijnlijke) lock down er dit najaar zal uitzien?
Zou die vergelijkbaar zijn met de voorgaanden? Of zou men een onderscheid beginnen maken tussen gevaccineerde en niet-gevaccineerde mensen inzake bewegingsvrijheid? |
Citaat:
|
Dat is een goeie vraag he. Ik denk dat ze gaan beginnen met scholen enkel te openen voor gevaccineerde kinderen. En dan nadien zeggen dat het niet is omdat je gevaccineerd bent, dat je naar school mag.
|
Huh? Ik dacht hier ergens van een forum-viro-expert gelezen te hebben dat corona zo goed als voorbij is..?
Ik verwacht in de toekomst wel zomer-lockdowns.. voor als de exotische muggen massaal hun intrede doen.. |
Volgens mij gaan ze lullen over lockdowns tegen de griep en bla bla, dat heeft schijnbaar gewerkt en daardoor zal die extra zwaar zijn na de zomer want we hebben geen weerstand opgebouwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voorspel dat ze in heel Europa het dystopische model van Australië gaan overnemen van zodra er één haard van besmettingen opduikt van een nieuwe variant. Dat zullen de Europese leiders unaniem met elkaar afspreken (onder leiding van Michel en Von der Leyen) om het "nut van Europa duidelijk te maken en de "almacht van hun Verenigde Europa":
https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...-awe~ba826158/ De middenstand, de horeca, de sociale cohesie tussen mensen worden definitief de nek omgedraaid en alle burgers komen onder strikte staatscontrole te staan. De geboorte van de surveillance staat van Big Brother is dan een feit! Mensen die zich niet houden aan de regels worden monddood gemaakt met monsterboetes. Enkel de regimes van Hongarije en Polen zullen zich onttrekken aan deze collectieve waanzin en zo zal eindelijk aan het licht komen waar de ware dictators zetelen. De Australische aanpak was slechts een proeftuin om toegepast te worden in EU verband. MVR betreedt dan de politiek en stelt zich kandidaat voor de functie van EU president om de teugels nog strakker vast te houden. Hij heeft na een jaar ondergedoken te hebben gezeten de status van een Nelson Mandela gekregen die bevrijd werd van Robbeneiland en zijn gepubliceerde dagboeken als getergde en met de dood bedreigde viroloog bereiken een miljoenenoplage in alle mogelijke talen, inclusief het Engels. Eindelijk weet hij zich te ontworstelen aan de Vlaamse kluit en de saaie televisiestudio's van zijn heimat. Hij kan nu zijn vleugels uitslaan en wordt nu eens uitgenodigd als gastspreker bij CNN, dan weer bij Ellen de Generes of Oprah Winfrey. Op het Witte Huis krijgt hij van Joe Biden een medaille om de hals gehangen voor patriottische heldenmoed en hij wordt tevens genomineerd voor de Nobelprijs van de Vrede. Aangezien MVR al meermaals bewezen heeft schatrijk te zijn (hij hoeft naar eigen zeggen nooit betaald te worden voor al zijn tv-optredens maar doet dit geheel belangeloos) zal hij het geldbedrag verbonden aan die prijs (meer dan 1 miljoen euro geloof ik) schenken aan een fonds dat zich inzet voor het bestrijden van "rechts-extremisme..." Wie één moment durft te twijfelen aan de juistheid van dit schrikbeeld is volstrekt naïef of heeft anderhalf jaar in een cocon geleefd. |
Citaat:
Quasi iedereen laat zich vaccineren. Dus laat het zich vermoeden dat er een verschil gaat rijzen in de logische aanpak tussen Vl en Wal, indien (indien) de pandemie tegen dan niet ten einde is. Zal ze ten einde zijn? Mijnen bol is slechts 1 meter diameter. Dat is niet slecht, maar toch manifest onvoldoende om zo ver vooruit te kijken. |
Volgens de UK.roadmap zal het najaar zich vooral richten op de gevaccineerden. 60 tot 70% voorspellen ze.
Dus ja er gaan er velen tussenuit zijn. |
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06...ters-organisa/ Men is kennelijk nu al aan het anticiperen op de volgende grootscheepse lockdown, hoewel de cijfers nu bijzonder gunstig zijn. Zoals ik hierboven reeds aankondigde: degenen die de lakens uitdelen hebben het voornemen om de economie de volgende keer goed de nek om te draaien. Het aangekondigde verbod op Tomorrowland is daarop een voorproefje, let maar op...!!! |
Links van de weg , niet-gevaccineerden !!
Rechts van de weg , gevaccineerden !! :lol: Hoe zal de volgende lock down er in Vlaanderen uitzien ?? Daar in Brussel geilen ze ervan om alles geheel weer te sluiten !! |
Citaat:
|
Ik wil eens zien als de eerste gevaccineerde beginnen te vallen owv weer één of andere variant.... Tegen begin 2022 gaan ze allemaal voor hun derde prik mogen aanschuiven en nog zullen ze de waarheid niet inzien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Soit, dromen mag...the pink nebula is granted to Jurgen! |
Men gaat ratels uitdelen aan niet-gevaccineerden. Ik kan het weten want ik heb dikke enveloppen onder tafel geschoven om hier een groot order uit Libanon van de hand te doen.
![]() In de Belgische driekleur uiteraard. We are one, de ploeg van 11 miljoen met in Luxemburg de voetballerspoen. :lol: |
Citaat:
Tomorrowland toont de weg. Want het volgende certificaat dat zal gevraagd worden, is uw sterilisatie he. Of uw Partijkaart. Of uw bewijs van gebruik van cocaine. |
Ondertussen waarschuwt Molenberghs ons voor de opkomst van de 'delltavariant'.
Hij roept op om de huidige maatregelen niet te snel te lossen en het effect van de eerdere versoepelingen af te wachten, zodat we in de toekomst niet terug 'moeten' verstrengen. :lol: Doelstelling is natuurlijk zo min mogelijk versoepelen, zodat men in het najaar weer sneller naar iets streng kan gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be