![]() |
De uitdrukking van Putin
Je ziet Putin zo denken: "Manmanman wat smijten ze hier binnen!" Of wat denken jullie dat er op dat moment door Putin zijn hoofd gaat (nee, geen kogels)? |
"Lang geleden dat ik nog zo een varkenspoot heb vastgepakt"
of "ik heb net mijn gat afgekuist en mijn handen niet gewassen" |
1 Bijlage(n)
De niet beneden afgekapte foto is treffender qua lichaamstaal van Biden.
|
Niks van dat alles. De zon scheen in zijn ogen en hij dacht "waarom hebben ze die Joe niet aan deze kant gezet?"
|
Hebt ge mijn horloge goed gezien ? 250.000 € hé mannekes.
|
Citaat:
|
lang leve botox
|
Citaat:
Ik meen eerder 10500 euro Biden heeft geen horloge nodig. Die hoort dat zijn oor. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Russen houden blijkbaar van mechanische Zwitserse horloges. Deze is vrij redelijk geprijsd. Ik vind het een stijlvol horloge. Vrij sober, functioneel, kwaliteitsvol, degelijk. |
Citaat:
Zijn bijverdiensten brengen dat waarschijnlijk per dag op. En dat horloge van 250.000 € is maar 1 van zijn collectie van een paar honderd exemplaren. 8-) |
Citaat:
|
"Heeft hij mij nu echt 'Trump' genoemd?"
|
Goed gevonden? :-D
![]() |
Citaat:
10 miljard per jaar, dat is 275 000 dollar per kwartier. ;-) |
Citaat:
|
Gewouwel doet me een beetje denken aan de tijd dat Fidel Castro tot de rijkste mensen ter wereld gerekend werd. Ondertussen dat hij zijn hele leven op een vrij bescheiden appartement woonde. Blijkbaar had hij geen zin van zijn rijkdom te genieten? Pathetisch leugenachtig niveau van propaganda met primitieve vijandsbeelden waar in het westen toch veel mensen intrapten.
|
Citaat:
|
als goeie Rus ben ik natuurlijk pro-poetin. Democratie en burgerrechten, so overrated!
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be