Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Iew mijn arm doet pijn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259647)

bembem 17 juni 2021 13:15

Iew mijn arm doet pijn.

(Gisteren pfizer 1ste prik gehad, vandaar........)

#ikbennormaalgezien *nietrapinpaniekofzo* .... maar toch bijna heel de nacht zitten stressen over mglke neg. bijwerkingen.......... zie een bloedklonter echt niet graag komen.

#:-(((((((((((((

Maar toch ben ik SUPER OPGELUCHT v m'n prik gehad te hebben. Zelfs al betreft het slechts de 1ste.

Maar toch, ik voel me nu veeeeeel meer op m'n gemak (wat contaminatie(s) & zo betreft).

#zen maw :cheer: :BIG: :BIG:

bembem 17 juni 2021 13:17

Ook: ik heb plots zo'n energie. #youcannotimagine
#benalvanalles&nogwat ah organiseren :BIG:

stab 17 juni 2021 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9705173)

#ikbennormaalgezien *nietrapinpaniekofzo* .... maar toch bijna heel de nacht zitten stressen over mglke neg. bijwerkingen.......... zie een bloedklonter echt niet graag komen.

Maar toch ben ik SUPER OPGELUCHT v m'n prik gehad te hebben. Zelfs al betreft het slechts de 1ste.

Maar toch, ik voel me nu veeeeeel meer op m'n gemak (wat contaminatie(s) & zo betreft).

Als er dezen avond kampernoellekes op uwen neus zijn, moet ge toch wel naar uwen doktoor gaan, zenne;

Weyland 17 juni 2021 13:20

Oh leuk. Ik moet deze zaterdag voor mijn eerste en op 21 juli, de Belgische nationale feestdag, voor de tweede.

NieuwNoors 17 juni 2021 13:27

Ik heb maandag de 14de mijn 2de prik gekregen. Pfizer.
Bij mijn eerste prik, zo'n 5 weken geleden had ik 2 dagen last van mijn arm.
Maar niet echt veel.

Maar van de 2de prik - ook Pfizer- nog altijd veel pijn. Ik kan gewoon nog mijn arm niet helemaal opheffen!

Anderzijds ben ik heel blij dat ik niet ziek geworden ben.

bembem 17 juni 2021 14:12

#Pfizer! :cheer: :cheer: :cheer:

bembem 17 juni 2021 14:13

(Ben HEEL blij dat het niet AstraZeneca is......)

wagner.666 17 juni 2021 15:00

Ge weet dat ge maar na veertien dagen iets van effect hebt hé, dus nog een beetje geduld Bem.

dalibor 17 juni 2021 15:07

Ik wist niet dat je zo jong was, Bem. Nu pas je eerste?

NieuwNoors 17 juni 2021 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9705243)
Ik wist niet dat je zo jong was, Bem. Nu pas je eerste?

Jaja, bembem is nog een jonge dame!

Henri1 17 juni 2021 15:20

Citaat:

Enkel veel seks helpt tegen de bijwerkingen van vaccinatie.

TV-verslaafde 17 juni 2021 15:23

https://www.mijnkwartier.be/stress/h...hypnotherapie/

:lol:

Zen nu?

Pandareus 17 juni 2021 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9705257)

:lol:

3 'injecties' per dag schijnt erg goed te helpen.

kojak 17 juni 2021 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9705175)
Als er dezen avond kampernoellekes op uwen neus zijn, moet ge toch wel naar uwen doktoor gaan, zenne;

Dat is niet zo erg zenne.
Die stonden er verleden week ook al op.
Maw, niet aantrekken.

CUFI 17 juni 2021 16:00

bembem

#antiCofa

Hoomer 17 juni 2021 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9705257)

Zwijgt ervan, onze nonkel Isidoor de vent is 82 jaar jong zullen we maar zeggen en hij zou het toch zo graag nog ne keer doen en vermits daar in het rusthuis genoeg marchandise rondloopt maar zijn apparatuur dienst weigert is de mens de wanhoop nabij, enfin tot een paar weken geleden toch. Nu had hij horen zeggen dat de meesten die het vaccin gekregen hadden 2 weken met een stijven arm rondliepen, toen het zijn beurt was om gevaccineerd te worden zei de verpleegster van dienst, komaan Isidoor rol uw mouw op, Nonkel Isidoor liet zijn broek zakken en zei steekt die spuit hier maar. Nu heeft onze nonkel geloof het of niet 2 weken zijn broek niet meer dicht gekregen, de vent kan bijna niet wachten tot hij zijn vervolg injectie gaat krijgen.

Marie van de koster 17 juni 2021 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9705211)
(Ben HEEL blij dat het niet AstraZeneca is......)

Dat geloof ik graag!

Ikzelf heb mijn 2 Pfizer-prikjes gehad, niks bijwerkingen, niks pijn.

Marie van de koster 17 juni 2021 16:26

Heeft er hier iemand een magnetische arm gehad? ;-)

IJsboer 17 juni 2021 16:53

Citaat:

Da's het teken dat je doodgaat. Ik heb dat ook gehad vorige week en 24u later was ik overleden.

Nee,maar even serieus: Wees maar gerust hoor. Ik had 3 dagen zere arm. Als je vooral pijn hebt met je arm naar boven steekt (zoals in 't school vroeger LOL) dan is dat super normaal: Ze moeten het vaccin prikken in spierweefsel, dus dat wordt helemaal stijf. Heeft niks met klonters te maken. Met klonters ga je stekende pijn in de hartstreek krijgen en gaat je gezicht scheef hangen (half verlamd).

De tweede prik is naar 't schijnt nog lastiger, dus dat beloofd. :/

Hopelijk is dit geruststellend.

Eduard Khil 17 juni 2021 17:01

tegen tromboses moet je gewoon zorgen dat uw bloed voldoende dun is. Dat kan met bloedverdunners, maar ook met sloten alcohol. Kapotzuipen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be