Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Vlaams-Nationalisten verbieden Tomorrowland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259652)

DucDEnghien 17 juni 2021 20:30

Vlaams-Nationalisten verbieden Tomorrowland

De N-VA burgemeesters van Boom en Rumst hebben de vergunningsaanvraag voor Tomorrowland om een uitgestelde editie van het dancefestival te organiseren eind augustus en begin september geweigerd.

De belangrijkste reden lijkt me luiheid: de lokale politie ziet het bijkomende werk rond het controleren van de coronacertificaten niet zitten.

Dadeemelee 17 juni 2021 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9705501)
De N-VA burgemeesters van Boom en Rumst hebben de vergunningsaanvraag voor Tomorrowland om een uitgestelde editie van het dancefestival te organiseren eind augustus en begin september geweigerd.

De belangrijkste reden lijkt me luiheid: de lokale politie ziet het bijkomende werk rond het controleren van de coronacertificaten ziet zitten.

Ze hebben niet graag allochtonen in hun dorp.

Zucht 17 juni 2021 20:43

Het is dat ze de veilige perimeter rond het safehouse van Van Ranst moeten kunnen garanderen.
Er zou eens een JC tussen dat volk moeten lopen.

cookie monster 17 juni 2021 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9705515)

Op sandalen en met wit gewaad + een flashy lichtgevende kroon dragen :lol:

Dadeemelee 17 juni 2021 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9705521)
Op sandalen en met wit gewaad + een kroon dragen :lol:

En boenke boenke boenke muziek neuriën.

cookie monster 17 juni 2021 21:12

Tomorrow boenke boenke:
https://www.youtube.com/watch?v=Mrt63RuJ1qM :lol:

Dadeemelee 17 juni 2021 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9705535)
Tomorrow boenke boenke:
https://www.youtube.com/watch?v=Mrt63RuJ1qM :lol:

JC boenke boenke. :lol:

cookie monster 17 juni 2021 21:22

En nog een kilo coke snuiven , 1 liter heroine spuiten , en gaan met die banaan !! :-D

Vlad 18 juni 2021 05:37

De burgemeesters krijgen een enveloppe onder tafel met hun deel van de vijf miljoen euro die de Vlaamse regering de organisatie heeft toegezegd mocht het festival niet kunnen doorgaan ... de organisatoren cashen de rest. Ze zijn het geld al aan het uitgeven trouwens, aan investeringen in fitnessclubs. :silly:

patrickve 18 juni 2021 06:14

Citaat:

De belangrijkste reden lijkt me luiheid: de lokale politie ziet het bijkomende werk rond het controleren van de coronacertificaten niet zitten.

Zo hoort dat: overal waar er "corona certificaten" moeten zijn, moet het spel naar de vaantjes gaan. Ik vind dat prima dat men dat corona certificaten gedoe boycott.

Het is een beetje alsof de lokale politie te lui was om te kijken naar al die piemels of die wel besneden waren.

Witte Kaproen 18 juni 2021 07:20

Citaat:

Heeft Tomorrow land ook de Vlaamse Leeuw vlag niet verboden op hun festival de vorige keer?

Poets wederom poets.

Het Oosten 18 juni 2021 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9705633)
Heeft Tomorrow land ook de Vlaamse Leeuw vlag niet verboden op hun festival de vorige keer?

Poets wederom poets.

De collaboratievlag toch.

Hoofdstraat 18 juni 2021 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9705615)
Zo hoort dat: overal waar er "corona certificaten" moeten zijn, moet het spel naar de vaantjes gaan. Ik vind dat prima dat men dat corona certificaten gedoe boycott.

Het is een beetje alsof de lokale politie te lui was om te kijken naar al die piemels of die wel besneden waren.

De locale politie moet die passen controleren en verifiëren met de online databank in België en de EU, tegelijk moet ze ook illegale corona feestvierders afvoeren en interneren gemixt met een hoop drugs. Natuurlijk hebben die daar geen zin in. :-D

patrickve 18 juni 2021 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9705645)
De locale politie moet die passen controleren en verifiëren met de online databank in België en de EU, tegelijk moet ze ook illegale corona feestvierders afvoeren en interneren gemixt met een hoop drugs. Natuurlijk hebben die daar geen zin in. :-D

Maar wat is het probleem met een QR code te gebruiken van iemand anders ?

HOUZEE ! 18 juni 2021 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9705660)
Maar wat is het probleem met een QR code te gebruiken van iemand anders ?

Jouw identiteit zit toch ook verwerkt in die QR-code? Aan de ingang van een festival zullen ze zich wel de moeite getroosten om de QR-code met je pas te vergelijken, op een luchthaven zullen ze jou er snel uitpikken denk ik :-)

patrickve 18 juni 2021 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9705676)
Jouw identiteit zit toch ook verwerkt in die QR-code? Aan de ingang van een festival zullen ze zich wel de moeite getroosten om de QR-code met je pas te vergelijken, op een luchthaven zullen ze jou er snel uitpikken denk ik :-)

Toon je je identiteit op een festival ? Hebben ze de NAMEN van de festivalgangers ?? Dat zou nogal een afknapper zijn he.

HOUZEE ! 18 juni 2021 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9705681)
Toon je je identiteit op een festival ? Hebben ze de NAMEN van de festivalgangers ?? Dat zou nogal een afknapper zijn he.

Bezoekers worden alleszins met naam geregistreerd. Men wil vermijden dat tickets worden opgekocht en nadien met woekerprijzen worden verkocht, dus elk ticket is verbonden aan iemands id. Hoe zo een ingangscontrole precies verloopt weet ik evenwel niet, ik ben nog nooit naar een festival geweest laat staan Tomorowland.

patrickve 18 juni 2021 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9705692)
Bezoekers worden alleszins met naam geregistreerd. Men wil vermijden dat tickets worden opgekocht en nadien met woekerprijzen worden verkocht, dus elk ticket is verbonden aan iemands id.

Oei, en daar gaan toch mensen naartoe ?? Raar volk allemaal he. Mocht men mij mijn ID vragen om bvb een bioscoop binnen te gaan of zo, dan ga ik niet binnen he.

Hoomer 18 juni 2021 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9705507)
Ze hebben niet graag allochtonen in hun dorp.

:roll: Hahaha Jij bent duidelijk nog nooit in Boom geweest.

Hoomer 18 juni 2021 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9705515)
Het is dat ze de veilige perimeter rond het safehouse van Van Ranst moeten kunnen garanderen.

https://youtu.be/w42ycMkAhVs

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be