![]() |
Finland -België
Finland (5,5 miljoen)-België(11,5 miljoen)
Deze wedstrijd zouden ze op één been moeten kunnen winnen. Zelfs met Lukaku en De Bruyne op de bank. |
Wat is de relevantie van het aantal bewoners?
Heel de statistiek dogma: 'meer mensen, dus grotere kans op meer goede voetballers' gaat in de praktijk niet echt op. |
Citaat:
Vandaar het blijven herhalen om 't vroeger -ernstig bedoeld- gewauwel te minimaliseren. Goeie techniek Witte. Spijtig ook gekend als gelul galore, sinds W.O.II al! :lol: |
Citaat:
Buiten enkele uitzonderingen staan de meest bevolkte landen bovenaan en de minst bevolkte landen onderaan in hun groep. |
Dit kan je toch niet menen? Volgens uw redenering zouden Rusland en China tot de top van de wereld moeten behoren...
|
Citaat:
China ligt in Azië en is geen echt voetballand .Rusland ,ligt ook voor 2/3 in Azië. |
Citaat:
|
Ik vind het opmerkelijk hoe zelfs de meest flaminganten supporteren voor België. De finale is op 11 juli. Ik hoop dat België de finale speelt, het zou gewoon hilarisch zijn om heel Vlaanderen vol Belgische vlaggen te zien op de Vlaamse feestdag. Een paradox dus eigenlijk.
|
Citaat:
Groep B: Grootste land is Rusland, ondanks wat jij beweert, een echt voetballand. staat op dit moment 2e achter de grote favoriet in deze groep, België. Groep C: grootste land is Oekraïne, staat 2e achter favoriet Nederland. Groep D: Engeland staat gedeeld 1e na 1 wedstrijd, is grootste land en sowieso favoriet in deze groep. allé, hier gaat je theorie nog op. Groep E: ook nog maar 1 wedstrijd gespeeld maar het grootste land Spanje staat 2e. ze zijn wel favoriet in deze groep maar het kan nog foutlopen. Groep F: groep des doods. Grootste land is Duitsland maar is niet de favoriet, dat is Frankrijk en in feite zou het niemand verbazen mocht Portugal boven Duitsland eindigen. Dus neen, je theorie gaat niet echt op dit EK. Soms wel hoor, hoe meer inwoners hoe meer kans dat er talent tussen zit. Maar simpelweg zeggen hoe meer inwoners hoe beter de ploeg op gelijk welk moment in de geschiedenis, neen zo werkt sport niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen natuurlijk altijd een paar uitzonderingen zijn. |
Citaat:
Is jouw model open source, kunnen we het bijvoorbeeld op GitHub vinden? |
Citaat:
Vooral de cijfers betreffende het aantal kinderen dat dit spelletje speelt op straat, interesseert me enorm? Welke bronnen hanteer je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En om welke reden denkt u dat o.a. in China veel toppers gaan spelen voor zeer veel geld? Toch niet omdat in China voetbal totaal niet belangrijk is. U poneert hier telkens hetzelfde verhaal, namelijk dat bepaalde landen geen voetballanden zijn. Wanneer ik u vraag om uw beweringen te staven komt u niet verder dan een herhaling van uw achterhaalde opvatting op de wereld. Dus nogmaals. Hoe komt u erbij, dat bijvoorbeeld Thailand geen voetballand is? Hoe komt u erbij dat bijvoorbeeld Indië geen voetballand is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be