![]() |
01/04/03
Amerikaanse B-52 bommenwerpers hebben deze nacht terug Bagdad zwaar gebombardeerd. Bij deze bombardementen werden vooral een paar specifieke doelwitten geviseerd. Volgens de satellietfoto's en volgens de CIA zou Saddam zich daar bevinden. Een uur na de bombardementen kwam dan via het ministerie van Informatie een bericht dat bij die bombardementen Saddam zwaargewond zou zijn geraakt. Zijn toestand is uiterst kritiek. Wij van politics.be houden deze ontwikkelingen natuurlijk in de gaten en berichten u zo vlug mogelijk als we van meer weten. bronnen: volkskrant.nl , cnn Kristof Deman |
haha, dat werd tijd. Ik stel voor dat we enige zwarte humor aan de dag leggen en een rouwregister openen voor de man *grijns*
"Aan de grootste dictator van deze eeuw Steeds zullen wij gedenken hoe u met uw wreedheden erin slaagde om de geschiedenisboekjes te halen" |
Enfin, indien dat bericht klopt, is toch al één van die twee idioten (de gevaarlijkste en meest perverse dan toch) uitgezongen...
Niet vergeten, het monster heeft ook 2 zonen die in monsterlijkheid hun vader nog overtreffen! Als Saddam sterft zal hij met alle plezier in het moslimparadijs onthaald worden, aangezien hij dan tot de moslimmartelaren zou behoren! Toffe vooruitzichten voor hem dus! :lol: :lol: :lol: :lol: Dutch |
welke dag is't vandaag?
|
Citaat:
|
Citaat:
:wink: :wink: Weet ge wat ik gedaan heb; Alle eerste letters van het bericht genomen, hun vervangen door hun nummer in het alfabet, gedeeld door de datum van vandaag en dan een derde machtswortel van getrokken - want Jezus is op de derde dag verrezen- Dan kwam ik Mt 9,12:13 uit en dat is een stukje in het evangelie waar het over vissen gaat :!: |
1 April
|
Wishful thinking
|
allo
alsof de Irakezen zelf met dat bericht naar buiten zouden komen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be