Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   https://sterfmetwaardigheid.com/onze-prijzen/ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259748)

dewanand 24 juni 2021 02:56

https://sterfmetwaardigheid.com/onze-prijzen/

doodgaan is toch duur zelfmoord pillen kosten 500 euro ok

zou jij het kopen als je in een eenzame suicidale depressie zou zitten als mij nu
ik wil al jaren doodgaan

de dood is toch mooi en ik voel alsof ik al dood ben zo leef ik als levend lijk in feite

nu begrijp ik hoe mooi dood zijn is

ziehier prjzen zelfmoord middelen ach ze moeten zelfmoord pilllen gewoon vrij legaliseren en overal vrij verkopen want die grote miljoenen steden zijn toch te vol nu Hele grote zelfmoord golven zijn beste in de grote steden is toch onnatuurlijk ok zoveel mensapen bij elkaar in doden celllen van hoge anonieme flats

Herr Flick 24 juni 2021 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9710731)

zou jij het kopen als je in een eenzame suicidale depressie zou zitten als mij nu
ik wil al jaren doodgaan

de dood is toch mooi en ik voel alsof ik al dood ben zo leef ik als levend lijk in feite

ziehier prjzen zelfmoord middelen ach ze moeten zelfmoord pilllen gewoon vrij legaliseren en overal vrij verkopen want die grote miljoenen steden zijn toch te vol nu Hele grote zelfmoord golven zijn beste in de grote steden is toch onnatuurlijk ok zoveel nsapen bij elkaar in doden celllen van hoge anonieme flats

500 euro, er zijn veel goeiekopere manieren om zelfmoord te plegen hoor.

Marie van de koster 24 juni 2021 09:32

Iemand die al jarenlang met de gedachte speelt zelfmoord te plegen maar het niet doet, die heeft steun en aandacht nodig. Die is niet echt suïcidaal, die is gewoon ontevreden en ongelukkig in zijn huidige levenssfeer. Die staat misschien nog een mooie toekomst te wachten.
Mensen opzoeken en proberen nuttige dingen te doen, dat zal de duistere gedachten eerder verdrijven dan rare websites opzoeken in de hoop een pilletje te vinden dat de problemen kan oplossen.

Rudy 24 juni 2021 09:36

Citaat:

ik wil al jaren doodgaan

ziehier prjzen zelfmoord middelen ach ze moeten zelfmoord pilllen gewoon vrij legaliseren en overal vrij verkopen want die grote miljoenen steden zijn toch te vol nu Hele grote zelfmoord golven zijn beste in de grote steden is toch onnatuurlijk ok zoveel mensapen bij elkaar in doden celllen van hoge anonieme flats

Ik geraak niet op de website.
Hoe dan ook, ik vind het wel straf dat middelen tot zelfdoding worden aangeboden.
Is dit wel legaal ?

Marie van de koster 24 juni 2021 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9710861)
Ik geraak niet op de website.
Hoe dan ook, ik vind het wel straf dat middelen tot zelfdoding worden aangeboden.
Is dit wel legaal ?

Dat vraag ik me ook af. Hulp bij zelfmoord is strafbaar, dacht ik en deze verkopers helpen bij zelfmoord.
Overigens een pil die zelfmoord mogelijk maakt, kan ook gebruikt worden voor moord. Dus gevaarlijke materie!

Travis Bickle 24 juni 2021 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9710775)
500 euro, er zijn veel goeiekopere manieren om zelfmoord te plegen hoor.

Klopt.

Marc Van Ranst bedreigen bijvoorbeeld.
Dan komen ze zelfs uit het buitenland om je te helpen ...

Rudy 24 juni 2021 10:01

Citaat:

ik wil al jaren doodgaan

Dan wordt het wel tijd dat je eens met iemand gaat praten.

Henri1 24 juni 2021 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9710887)
Dan wordt het wel tijd dat je eens met iemand gaat praten.

Volgens mij is het gewoon een bot.

Xenophon 24 juni 2021 12:26

Citaat:

ik wil al jaren doodgaan

Ik ook. Heb eens geprobeerd van me met de wagen te pletter te rijden. De wagen was te pletter, ik mankeerde niets.

Het mag precies niet zijn.

Iemand zei tegen me, werp u onder een aanstormende trein, maar eerlijk gezegd, het schijnt me daarvoor aan de juiste hoeveelheid moed te ontbreken.

Henri1 24 juni 2021 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9711051)
Ik ook. Heb eens geprobeerd van me met de wagen te pletter te rijden. De wagen was te pletter, ik mankeerde niets.

Het mag precies niet zijn.

Iemand zei tegen me, werp u onder een aanstormende trein, maar eerlijk gezegd, het schijnt me daarvoor aan de juiste hoeveelheid moed te ontbreken.

Een ruwe bolster met een klein hartje ?

Xenophon 24 juni 2021 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9711055)
Een ruwe bolster met een klein hartje ?

Misschien.

CUFI 24 juni 2021 13:30

om zelfmoordgedachten te stoppen kan het baten een poesje te aaien en alle wanden eens goed uit te lepelen met de elfde vinger.

Henri1 24 juni 2021 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9711058)
Misschien.

Ik moet nu serieus gaan oppassen. Dat ik u niet aardig ga vinden. :-D

stab 24 juni 2021 16:09

Citaat:

ik wil al jaren doodgaan

(...)

Nie wachten, zenne , doen !!
Kzien aan uwen avatar da ge ne dravidiër zijt, misschien komt ge terug as nen ariër, zij het nen bruinen.
Twee maal winst; kunt nie verliezen!

De schoofzak 24 juni 2021 16:37

Welk soort mensen verhindert een vrijere wetgeving over euthanasie, zodat mensen zelf meer kunnen beslissen?

Universalia 26 juni 2021 11:12

Een tijd geleden heb ik het al eens gepost in één of andere draad.

"Over hoe graag mensen leven" van de hand van Professor W. Distelmans.

Gedachten en verhalen over de dood.

Géén overdreven optie om het eens door te lezen het boek. (Uni heeft het in bezit)

Jaren geleden heb ik eens een uitzending gezien op TV (Duitse zender toen) diep in de nacht over het werk van Dr. Jack Kevorkian. (zaliger al)

Men beschimpte de man met de naam Dr. Dood.

Dat was niet terecht.

U kan het ook op een luisteren zetten naar wat wereldmuziek... Karunesh

Het verzacht de pijn in bepaalde gevallen.

Rudy 26 juni 2021 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9711043)
Volgens mij is het gewoon een bot.

Dat vermoeden heb ik ook.

dewanand 3 juli 2021 22:52

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9711116)
om zelfmoordgedachten te stoppen kan het baten een poesje te aaien en alle wanden eens goed uit te lepelen met de elfde vinger.

ja Wieroe heeft letterlijk mijn waardeloze leventje gered, en verder heb ik heel veel in mijzelf moeten investeren ok om GEEN zelfmoord te plegen.

kijk zo werkt het mbt de daadwerkelijke zelfmoord:

De Neuronische Entropie van de persoon neemt toe tot de RODE Gevarenzone, psychose zone en dat kan razendsnel gaan, dit bleek ook uit onderzoek van psychiaters en wetenschappers. Ik heb Schizofrenie dus bij mij gaat het heel hard, om in psychose te raken of depressie, zonet nog amok hier, op balkon staan gillen en schelden om uit te blazen, en zo meteen ga ik een uurtje buiten lopen iin nachtelijke uren om rust te krijgen in pikdonker, is nu 18 graden C buiten dus mooi weer.

Ik weet niet goed wat leven is en wat dood ok, voor mij is dit al de Halve Dood.

Maar Leven is beter dan niet leven, dit leerde ik al gedurende mijn jeugd in de SF serie Space 1999, Captain Koenig zei dat tegen Aliens, episode II met Maya the molecular transformer van planeet Psychon.

CUFI 4 juli 2021 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9719059)
ja Wieroe heeft letterlijk mijn waardeloze leventje gered, en verder heb ik heel veel in mijzelf moeten investeren ok om GEEN zelfmoord te plegen.

kijk zo werkt het mbt de daadwerkelijke zelfmoord:

De Neuronische Entropie van de persoon neemt toe tot de RODE Gevarenzone, psychose zone en dat kan razendsnel gaan, dit bleek ook uit onderzoek van psychiaters en wetenschappers. Ik heb Schizofrenie dus bij mij gaat het heel hard, om in psychose te raken of depressie, zonet nog amok hier, op balkon staan gillen en schelden om uit te blazen, en zo meteen ga ik een uurtje buiten lopen iin nachtelijke uren om rust te krijgen in pikdonker, is nu 18 graden C buiten dus mooi weer.

Ik weet niet goed wat leven is en wat dood ok, voor mij is dit al de Halve Dood.

Maar Leven is beter dan niet leven, dit leerde ik al gedurende mijn jeugd in de SF serie Space 1999, Captain Koenig zei dat tegen Aliens, episode II met Maya the molecular transformer van planeet Psychon.

For to me, to live is Christ, and to die is gain.
Filippenzen 1:21-26

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be