![]() |
Zwarte pest hangt rond de VLD
Vlaams Belang verdeelt liberalen
![]() ![]() Zondag zei VLD-coryfee Dedecker op de VRT-tv dat hij wil praten met het Belang. Hij voegde eraan toe: ,,Als men met iemand praat, gaat het ook over samenwerking en coalities''. Later liet een ander VLD-kopstuk, de minister van Buitenlandse Zaken De Gucht, op een andere zender weten niets te voelen voor samenwerking met extreemrechts. Hij noemde Dewinter, de leider van het Vlaams Belang, een fascist. :shit: :shit: :shit: Tot nu toe boycotten alle partijen in België het Vlaams Belang. Dedecker vertegenwoordigt de rechtervleugel van de VLD. Bij de verkiezingen van het partijvoorzitterschap haalde hij vorige week een onverwacht hoge score van 38 procent. |
Erg hé?
|
Véé eeel Déééééé.... weg er méééééééééééé :evil:
Jij verschiet er van ?! Na het migrantenstemrecht verloor de VLD 25 % van haar kiezers, Beysen is al weg Coveliers volgt en de VLD zal verder afbrokkelen ten voordele van het Vlaams Belang, CD&V-NVA gaat nog veel verliezen weer ten voordelen van het Vlaams Belang... Bangelijk hé...8O NERD :cry: |
Pas nog gesproken met een VLD-er die voor De Decker stemde.
De man is pro separatisme, pro een beter vreemdelingenbeleid en pro...VB. De man zei zelfs vlakaf dat hij een racist was. Niet werken= buiten, zei hij. Nochtans heeft de man twee allochtonen in dienst, maar dat zijn goeie werkers dus tegenover die mensen is hij niet 'racistisch'. |
[SIZE=7]Wow, ben ik nu ook al ULTRA ?[/SIZE]
Ik ben niet alleen ultra, maar ook MEGA ! [SIZE=6]Ik ben VLAAMS[/SIZE] |
Citaat:
|
Waarom zou het Vlaams Belang niet mogen meeregeren?
|
Citaat:
|
Omdat de partijkopstukken van geen enkele 'democratische' partij dat willen?
Of heeft Bourgeois al iets anders laten horen? |
Citaat:
Ik herhaalde maar wat ik vorige vrijdagvoormiddag van een VLD hoorde. Het mooiste is dat hij werd gevraagd om in de plaatselijke politiek te stappen. Waarin hij heeft toegestemd... |
Citaat:
|
VLD-ers zijn eerder zakenmensen, heb ik altijd gedacht.;-)
|
Citaat:
Niemand spreekt toch over de huidige VLD . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een nuance die de politiek correcte fascisten wel eens bewust schijnen te vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
de partij-kopstukken !!!!!!!! als ze niet opletten zijn ze binnenkort de partij-kop-stuk....... héééééélemaal stuk en gans alléén, achtergelaten door jan en alleman..... en iets dat stuk is is enkel nog goed om gedumpt te worden !;-) |
Citaat:
GIJ ZIJT HIER DEGENE DAT DISCRIMINEERD, niet ik. Het cordon sanitair is een schoolvoorbeeld van discriminatie. 1000 000 vlamingen worden gewoon genegeerd terwijl vlaanderen ons vlaams erfgoed is. Het volk stemt rechts en de regering is links. Dat is democratie in België En u uitspraken zijn typische voor een niet-VBer. De pot verwijt de ketel dat em zwart ziet. Wij zijn de racisten volgens jullie maar jullie discrimineren wel je eigen volk. Bedankt daarvoor |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be