![]() |
Meerderheid gevaccineerden zal in 2025 zijn overleden
Meerderheid gevaccineerden zal in 2025 zijn overleden
Is dat fake of gaat men daar serieus doomdenken of schuilt de kans er toch in dat er een hoop gevaccineerden 'verdwijnt' in 2025? :| p.s. Uitgaande van het standpunt dat er ook véél oudere mensen bij zullen zijn die gevaccineerd geweest zijn en die misschien 2025 niet meer halen door hun misschien al hoge leeftijd, dan kan er al wel eens een aantal mensen 'verdwijnen'. |
Dat is de voorspelling.
Sorry vaccineerden. |
Citaat:
Als het zal zijn zoals het met het WC papier het geval was doe je dat best op voorhand. |
Citaat:
|
Ich behin de neurale degeneratieve evvekten al tse foelen.
|
Citaat:
|
Het zou dus liggen aan dat Rna? Wel, wel, wel! Dan zal ik de overheden nog mogen dankbaar zijn dat ik “slechts” een Astra-Zeneca vaccin werd toegediend. Maar kom, even ernstig wezen. Dit is weeral eens een zoveelste conspiratie-verhaal. Zo blijven de roddel-media in circulatie.
|
Niemand kan sus of zo zeggen he.
Die mutatie is nadelig voor gevaccineerden of “voordelig” in de zin van niet schadelijker. Ik weet zeker dat degene die ons deze wetenschap verkopen van toeten noch blazen weten. Ze doen voor van wel en massavormen de burger lomper dan het beleid. “Safe and effective” daarvoor moet de lat toch wel heel laag liggen en dat anno 2021 in een modern land. Dikke lol. |
toch nog goed nieuws
|
Die mensen, waaronder dus wellicht ikzelf ook, gaan zo maar sterven? We moeten daar niets voor doen, lantaarnpalen of zo?
Afijn, ge moet maar durven deze draad in het soepforum Corona te plaatsen, en niet in k&k. |
Citaat:
|
Dezelfde truuk als de bullshitshite ZeroHedge, ALS ze dan eens EXTERN linken bij het geven van bronnen ter verificatie (lol), geven ze de frontpagina van de site.
Citaat:
Dat door het mRNA vaccin geproduceerde eiwit bevat geen RNA. Infectie zonder replicatie is als een doodlopend straatje inrijden, daar zorg je voor geen verkeersinfarct mee, enkel de lokale bewoners kunnen al eens vloeken. Om toxisch te zijn, heb je toch voldoende aantallen tegelijk nodig? |
Citaat:
Uiteraard moet men bedachtzaam of beducht zijn voor evtl lange termijn effecten. Desalniettemin ben ik veel banger voor de coronamaatregelen dan voor dat vaccin. Absoluut. |
Citaat:
We gaan weer allemaal in bungalows kunnen gaan wonen. En jij koopt een kist, toch niet als belegging hoop ik? |
Wauw, m'n geld zal niets meer waard zijn maar toch koop ik er een halve blok mee, nice. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be