Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Meerderheid gevaccineerden zal in 2025 zijn overleden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259809)

Universalia 27 juni 2021 01:17

Meerderheid gevaccineerden zal in 2025 zijn overleden

Is dat fake of gaat men daar serieus doomdenken of schuilt de kans er toch in dat er een hoop gevaccineerden 'verdwijnt' in 2025? :|

p.s.

Uitgaande van het standpunt dat er ook véél oudere mensen bij zullen zijn die gevaccineerd geweest zijn en die misschien 2025 niet meer halen door hun misschien al hoge leeftijd, dan kan er al wel eens een aantal mensen 'verdwijnen'.

Mambo 27 juni 2021 01:53

Dat is de voorspelling.

Sorry vaccineerden.

kojak 27 juni 2021 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9713516)

Ik heb al een kist gekocht.
Als het zal zijn zoals het met het WC papier het geval was doe je dat best op voorhand.

Jay-P. 27 juni 2021 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9713519)
Als het zal zijn zoals het met het WC papier het geval was doe je dat best op voorhand.

:-D

Vlad 27 juni 2021 05:51

Ich behin de neurale degeneratieve evvekten al tse foelen.

patrickve 27 juni 2021 05:55

Citaat:

Jaja, het zijn juist hamsteraars zoals jij die voor een kisten penurie gaan zorgen he. :-D

quercus 27 juni 2021 07:52

Het zou dus liggen aan dat Rna? Wel, wel, wel! Dan zal ik de overheden nog mogen dankbaar zijn dat ik “slechts” een Astra-Zeneca vaccin werd toegediend. Maar kom, even ernstig wezen. Dit is weeral eens een zoveelste conspiratie-verhaal. Zo blijven de roddel-media in circulatie.

CUFI 27 juni 2021 08:04

Niemand kan sus of zo zeggen he.
Die mutatie is nadelig voor gevaccineerden of “voordelig” in de zin van niet schadelijker.
Ik weet zeker dat degene die ons deze wetenschap verkopen van toeten noch blazen weten. Ze doen voor van wel en massavormen de burger lomper dan het beleid.
“Safe and effective” daarvoor moet de lat toch wel heel laag liggen en dat anno 2021 in een modern land. Dikke lol.

Vette Pois(s)on 27 juni 2021 08:13

toch nog goed nieuws

De schoofzak 27 juni 2021 08:35

Die mensen, waaronder dus wellicht ikzelf ook, gaan zo maar sterven? We moeten daar niets voor doen, lantaarnpalen of zo?

Afijn, ge moet maar durven deze draad in het soepforum Corona te plaatsen, en niet in k&k.

patrickve 27 juni 2021 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9713647)
Die mensen, waaronder dus wellicht ikzelf ook, gaan zo maar sterven?

Ja. Maar dat is ieders' lot hoor.

Erw 27 juni 2021 09:11

Dezelfde truuk als de bullshitshite ZeroHedge, ALS ze dan eens EXTERN linken bij het geven van bronnen ter verificatie (lol), geven ze de frontpagina van de site.
Citaat:

De 95% werkzaamheid is het RRR (Relatief Reductie Risico) waar het werkelijke reductie percentage ARR (Absoluut Reductie Risico) minder dan 2% is volgens een wetenschappelijke Lancet studie. http://www.thelancet.com
En een spike eiwit dat "infecteert"?
Dat door het mRNA vaccin geproduceerde eiwit bevat geen RNA.
Infectie zonder replicatie is als een doodlopend straatje inrijden, daar zorg je voor geen verkeersinfarct mee, enkel de lokale bewoners kunnen al eens vloeken.
Om toxisch te zijn, heb je toch voldoende aantallen tegelijk nodig?

stab 27 juni 2021 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9713516)

Is dat fake of gaat men daar serieus doomdenken of schuilt de kans er toch in dat er een hoop gevaccineerden 'verdwijnt' in 2025? :|

p.s.

Uitgaande van het standpunt dat er ook véél oudere mensen bij zullen zijn die gevaccineerd geweest zijn en die misschien 2025 niet meer halen door hun misschien al hoge leeftijd, dan kan er al wel eens een aantal mensen 'verdwijnen'.

Idiote website.
Uiteraard moet men bedachtzaam of beducht zijn voor evtl lange termijn effecten.
Desalniettemin ben ik veel banger voor de coronamaatregelen dan voor dat vaccin. Absoluut.

Erw 27 juni 2021 09:22

Citaat:

... maar stel dat 80% (geen idee en ben nu te leeg om op te zoeken) van de bevolking gevaccineerd werd met mRNA types, en die gaan volgend jaar (is de immuunopslag zo lang?) dood, dan is het toch net omgekeerd, de bevolkingsgrootte terug naar de Middeleeuwen startende met stocks de dato 2022.
We gaan weer allemaal in bungalows kunnen gaan wonen.
En jij koopt een kist, toch niet als belegging hoop ik?

Hoofdstraat 27 juni 2021 09:27

Wauw, m'n geld zal niets meer waard zijn maar toch koop ik er een halve blok mee, nice. :-)

Vette Pois(s)on 27 juni 2021 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9713693)
Idiote website.
Uiteraard moet men bedachtzaam of beducht zijn voor evtl lange termijn effecten.
Desalniettemin ben ik veel banger voor de coronamaatregelen dan voor dat vaccin. Absoluut.

dat gedoe hangt aaneen

Dadeemelee 27 juni 2021 09:39

Citaat:

De crematoria gaan het niet aankunnen. Men gaat de lijken zoals in India op het dorplsplein verbranden dus ik heb een stapel hout gekocht (eiken uiteraard).

Vette Pois(s)on 27 juni 2021 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9713715)
De crematoria gaan het niet aankunnen. Men gaat de lijken zoals in India op het dorplsplein verbranden dus ik heb een stapel hout gekocht (eiken uiteraard).

in de mijnput ermee

patrickve 27 juni 2021 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9713715)

Zou je die niet eens uitproberen op Uzelf ? Stel U voor dat het niet werkt wanneer het moet ? :twisted:

patrickve 27 juni 2021 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9713693)
Idiote website.

Uiteraard. Het enige lange-termijn effect van die vaccins is dat ze niet meer werken he. En de vrees is dat die lange termijn stukken korter is dan gedacht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be