![]() |
immo-markt: de prijzen swingen de pan uit!
Echt niet meer normaal dat.
Maar bon, zoveel te beter he, moest ik op m'n beurt verkopen xD :BIG: Nu ik denk persoonlijk niet dat vlug zal dalen, dus kopen maar -nu het nog relatief 'laag' staat o_0 |
Men zegt al jaren dat de prijzen te hoog zijn en dat ze gaan dalen. Niks van, grond is schaars en wordt almaar schaarser.
|
Citaat:
|
Tijd voor wat schone hoogbouw in dit land. Aan de kust is er ruimte voor gebouwen van 500m hoog, verkoopt ge geen zeezicht meer maar zicht op London
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Schoonheid is een persoonlijke smaak.
Dat stekelvarken van terrassen zit niet in mijn smaakpallet. |
Citaat:
|
maak u geen zorgen: binnenkort sterven de meerderheid van de miljarden mensen die gevaccineerd zullen worden, aldus universalia en mambo :lol:
Dan gaat er wel een serieus overaanbod zijn op de markt en de prijzen gaan wel dalen |
Citaat:
|
En tous cas ik heb het gevoel dat we NL'se toestanden tegemoet gaan. Parijse ook wel heb ik de indruk -vooral wat betreft de inter-city gelegen woningen. Ik heb ook gemerkt dat appts. met terras voorkeur momenteel genieten. En er zijn hier in Anvers tal v buurten ah opleven -immo's zetten dit echt in de kijker i.e.heroplevende volop opkomende bruisende buurt met tal v winkels, scholen, verbindingswegen nabij...." Het Kiel bvb. zit zo in de lift, en zeker de aangrenzende delen v Borgerhout met het stadscentrum. Maar het is sowieso heel Antwerpen dat aantrekkelijk is vastgoedmarkt gewijs want zoals Dadee stelde, er zijn hoe langer hoe meer mensen & daarnaast zie je gewoon dat immo met de dag stijgt! Het zal dus zeker niet zo snel dalen en alleszins zijn waarde behouden. De spaarboekjes brengen toch bijna niets meer op dus 'autant acheter!' xD! :BIG:
|
Aan de andere kant zie je momenteel overal promoties van tiny houses. Maar die staan allemaal netjes op hun eigen stukje grond dus zie ik het nut er niet van in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De goedkope appartementen gaan 5.000 euro per m2. De bewoners weten waarom. |
Citaat:
Neen dank u. Wel een mooie foto als curiositeit. |
Citaat:
Je mag dat ergens bouwen, mits vergunning, maar ze zijn te klein om uw domicilie op te zetten |
Hep! (Like I said) Het blijft maar stijgen! Zeker in de sinjorenstad!
![]() So yes, I made a good deal, juist on the valreep~ Ehehehehehe xD! :BIG: |
als het te duur wordt, gaan ze de vreemden buitenjagen. Dat is slecht, laat die maar in de grootstad wonen
|
daarnet op de facebookpagina van mijn stad zien passeren :" Hallo wij zijn een jong koppel met een dochtjertje van drie. We zijn op zoek naar een huurhuis met tuin en garage, minstens drie slaapkamers, een grote woonkamer en we willen zeker een bad in de badkamer. En voor minder dan 600 euro. We zoeken al lang maar hebben nog niets gevonden"
Tja, wat moet je daarop zeggen? Ik had bijna gepost: "waarom het nog niet gratis vragen?" :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be