Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   immo-markt: de prijzen swingen de pan uit! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259840)

bembem 28 juni 2021 16:15

immo-markt: de prijzen swingen de pan uit!

Echt niet meer normaal dat.

Maar bon, zoveel te beter he, moest ik op m'n beurt verkopen xD :BIG:

Nu ik denk persoonlijk niet dat vlug zal dalen, dus kopen maar -nu het nog relatief 'laag' staat o_0

Dadeemelee 28 juni 2021 20:34

Men zegt al jaren dat de prijzen te hoog zijn en dat ze gaan dalen. Niks van, grond is schaars en wordt almaar schaarser.

maddox 28 juni 2021 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9715266)
Men zegt al jaren dat de prijzen te hoog zijn en dat ze gaan dalen. Niks van, grond is schaars en wordt almaar schaarser.

Bingo, we zijn al met te veel, en elk jaar nog eens een stad als Lier geïmporteerd, met mensen die strohutten willen bouwen.

koe de poing 28 juni 2021 21:27

Tijd voor wat schone hoogbouw in dit land. Aan de kust is er ruimte voor gebouwen van 500m hoog, verkoopt ge geen zeezicht meer maar zicht op London

maddox 28 juni 2021 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9715292)
Tijd voor wat schone hoogbouw in dit land.

Schone hoogbouw?
Citaat:

Aan de kust is er ruimte voor gebouwen van 500m hoog, verkoopt ge geen zeezicht meer maar zicht op London
Zelfs in het midden van de Stille Oceaan kan je een 3 km hoge arcologie bouwen. Maar welke toegevoegde waarde heeft een hoop van 5 000 000 mensen in een stalen mierennest?

koe de poing 28 juni 2021 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9715299)
Schone hoogbouw?

maddox 29 juni 2021 05:16

Schoonheid is een persoonlijke smaak.

Dat stekelvarken van terrassen zit niet in mijn smaakpallet.

Pandareus 29 juni 2021 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9715346)
Schoonheid is een persoonlijke smaak.

Dat stekelvarken van terrassen zit niet in mijn smaakpallet.

Vreselijk...

Eduard Khil 29 juni 2021 06:14

maak u geen zorgen: binnenkort sterven de meerderheid van de miljarden mensen die gevaccineerd zullen worden, aldus universalia en mambo :lol:

Dan gaat er wel een serieus overaanbod zijn op de markt en de prijzen gaan wel dalen

bembem 29 juni 2021 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9715266)

Mja.............

bembem 29 juni 2021 14:46

En tous cas ik heb het gevoel dat we NL'se toestanden tegemoet gaan. Parijse ook wel heb ik de indruk -vooral wat betreft de inter-city gelegen woningen. Ik heb ook gemerkt dat appts. met terras voorkeur momenteel genieten. En er zijn hier in Anvers tal v buurten ah opleven -immo's zetten dit echt in de kijker i.e.heroplevende volop opkomende bruisende buurt met tal v winkels, scholen, verbindingswegen nabij...." Het Kiel bvb. zit zo in de lift, en zeker de aangrenzende delen v Borgerhout met het stadscentrum. Maar het is sowieso heel Antwerpen dat aantrekkelijk is vastgoedmarkt gewijs want zoals Dadee stelde, er zijn hoe langer hoe meer mensen & daarnaast zie je gewoon dat immo met de dag stijgt! Het zal dus zeker niet zo snel dalen en alleszins zijn waarde behouden. De spaarboekjes brengen toch bijna niets meer op dus 'autant acheter!' xD! :BIG:

Marie van de koster 29 juni 2021 14:58

Aan de andere kant zie je momenteel overal promoties van tiny houses. Maar die staan allemaal netjes op hun eigen stukje grond dus zie ik het nut er niet van in.

maddox 29 juni 2021 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9715827)
Aan de andere kant zie je momenteel overal promoties van tiny houses. Maar die staan allemaal netjes op hun eigen stukje grond dus zie ik het nut er niet van in.

Tiny appartments bestaan al, dat noemen ze capsule hotels.

Rudy 29 juni 2021 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9715315)

Daar wil ik niet wonen.

koe de poing 29 juni 2021 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9715891)
Daar wil ik niet wonen.

Mooi gelegen aan het water, zicht over de stad, rooftop bar.
De goedkope appartementen gaan 5.000 euro per m2. De bewoners weten waarom.

Rudy 29 juni 2021 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9715913)
Mooi gelegen aan het water, zicht over de stad, rooftop bar.
De goedkope appartementen gaan 5.000 euro per m2. De bewoners weten waarom.

Bekijk dat beton op het voorplan aan het water.
Neen dank u. Wel een mooie foto als curiositeit.

Eduard Khil 29 juni 2021 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9715827)

tiny houses zijn bij ons niet toegelaten. Allez, niet om officieel in te wonen, wegens te klein.

Je mag dat ergens bouwen, mits vergunning, maar ze zijn te klein om uw domicilie op te zetten

bembem 9 juli 2021 16:35

Hep! (Like I said) Het blijft maar stijgen! Zeker in de sinjorenstad!

So yes, I made a good deal, juist on the valreep~ Ehehehehehe xD! :BIG:

Eduard Khil 9 juli 2021 16:37

als het te duur wordt, gaan ze de vreemden buitenjagen. Dat is slecht, laat die maar in de grootstad wonen

Eduard Khil 9 juli 2021 16:39

daarnet op de facebookpagina van mijn stad zien passeren :" Hallo wij zijn een jong koppel met een dochtjertje van drie. We zijn op zoek naar een huurhuis met tuin en garage, minstens drie slaapkamers, een grote woonkamer en we willen zeker een bad in de badkamer. En voor minder dan 600 euro. We zoeken al lang maar hebben nog niets gevonden"

Tja, wat moet je daarop zeggen? Ik had bijna gepost: "waarom het nog niet gratis vragen?" :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be