![]() |
De AntiVaxxer Top-10
Wie en in welke rangschikking.
In real life en uiteraard op het forum. |
dit topic zal niet lang meegaan :lol:
|
Citaat:
#1 Mambo nr 5 - Lou Bega #2 Sing a song of Patrick- Spongebob Squarepants #3 Street x put a Head on my shoulder - doja cat/ paul anka #4 Oma's aan de top - K3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hitler!
![]() :rofl: :rofl: :rofl: :silly: |
Dat gaat hier niet goed aflopen. :lol::lol::lol:
![]() |
Geachte
Deze opruiende draad dient naar het betreffende kroonafdeling overgeheveld te worden. Dit is een geschikte plek waar alle bovenstaande leden hun waardeloze en kinderachtige berichtgeving kunnen voortzetten. Bij voorbaat dank |
Proudly anti-vaxxer, did my homework and saved my life. And you?
Next? |
Fundamentele Bijbel gelover
War woke Anti vaccinatiebeleid En zoveel meer hokjes... |
Citaat:
Er staat ook "in real life" en "op het forum". Wat is daar nu weer verkeerd aan ? |
Wat mensen dienen te begrijpen is, er werden zo geen problemen bij traditionele vaccins gemaakt omdat die na decennia enigszins veilig te noemen zijn.
Als we dan bij deze vaccins tientallen serieuze neveneffecten per miljoen zien opduiken; is dat niet wat onze voorouders veilig achtte. Een andere narratief die de vorige narratieven bespot zonder 1 kritische noot is een zorgwekkende ontwikkeling als mensheid. Be bold and dare to ask THE questions. |
mensen die zich als gelovig bestempelen moeten niet afkomen met dingen als "je moet kritisch zijn en vragen stellen" :rofl:
|
Citaat:
Laat wel opvallen dat ik los van mijn geloof kan argumenteren maar die standpunten dan genegeerd worden om ad hominem op mijn geloof te vitten. Niemand lult zoveel over geloof als de mensen die er tegen zijn. Eens je ziet waarvoor ze wél staan verklaart dat veel, krijg je medelijden en bid je voor die zondaars. Amen. |
Ik zou dus een gevaccineerde anti-vaxxer zijn ? :lol:
Het lijkt mij eerder dat dit een lijstje is van anti-fascisten. Schindler's list ? Gaan we ook een draadje opstarten met de top 10 anti-biotica weigeraars ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een groot voorstander van iedereen zijn eigen keuzes laten, waarbij slechte keuzes met de dood bekocht worden. Zo is er tenminste winst bij het maken van goeie keuzes. Het idee dat overheden U moeten dwingen om voor uw gezondheid te zorgen terwijl daarbij grote delen van uw andere belangrijke zaken opgeofferd moeten worden is stuitend. Het is fantastisch als mensen kunnen kiezen van ziek te worden als ze daar weinig last van hebben, om niet gehinderd te worden. En het is nog veel fanstastischer als andere mensen domweg kiezen om ziek te worden en daaraan dood gaan. Zo is er tenminste een "inzet" in uw keuze. En meestal is het zo dat als iedereen die keuzes voor zichzelf kan maken, de globale keuzes ook de beste zijn. Het elimineert idioten die verkeerde keuzes maken. Het beloont mensen die de juiste inzichten hebben. Het is precies door dat hier zo erg te beletten, dat dit zo een ramp is geworden. Bij een zware ziekte zijn mensen niet idioot, ze willen daar niet aan dood gaan, ze letten dus zelf wel op. En bij lichte ziekte zoals corona, zijn de meeste dingen in het leven belangrijker dan die ziekte. Men heeft gewoon mensen op een ongelofelijke manier gedwongen om de verkeerde keuzen te maken "voor hun gezondheid" en de mop is dat het niet eens gelukt is. |
mijn was mor een hraptsjen ee. :-)
|
Citaat:
'T was mo een graptchen é Pol. :rofl: p.s. Corona & AntiVaxxers Ik denk dat er bij ons in de familie nog niemand een spuit heeft laten zetten. :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be