![]() |
Hang de vlag van 11miljoen Belgen maar halfstok
De moedige rode duivels verloren van Italië.
Hier, een troost voor de verdrietige Belgen: ![]() |
We waren niet slecht maar de Italianen waren beter vooral in de combinaties en voor doel.
We zijn met het hoofd omhoog ten onder gegaan in een al bij al mooie en sportieve wedstrijd. Proficiat voor Italië, ze verdienen de halve finale. |
Citaat:
|
De Rode Duivels mogen in ‘Binnenland’.
Daar gaan we snel ‘gebruik’ van maken. :twisted: :belgievl::belgievl::belgievl::belgievl::belgievl: :belgievl::belgievl::belgievl::belgievl::belgievl: :belgievl::belgievl::belgievl::belgievl::belgievl: :belgievl::belgievl::belgievl::belgievl::belgievl: :belgievl::belgievl::belgievl: |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit gedacht dat de draadstarter zo begaan was met voetbal. ;-) |
De Jupiler-vodden kunnen weer in de kast.
|
Ach, geniet daar nu toch gewoon eens van, in plaats van alles te willen politiseren.
Feestje met vrienden. Persoonlijk, of dat dat nu Vlaams of Belgisch elftal zou zijn, dat zou gewoon een ander adjectief betekenen. Steekt daar nu toch uwen tijd nekeer ni in. |
Mijn eerste gedacht, hier ga ik geen 45 seconden typen aan spenderen, maar toen keek ik naar mijn Kasteelbier, een cadeau van Dadeemelee.
En ik herhaal mijn uitspraak. Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit een Doorbraak.
De Rode Duivels in ‘Binnenland’. ;-) :thumbsup: |
Als het regent in Frankrijk, druppelt het in Brussel.:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=88 |
Citaat:
Het lijkt me eigenlijk wel heel "nationalitisch". |
Citaat:
Wie is er hier dan aan het " politiseren" ! U krijgt toch niet echt het gevoel dat alles vlot loopt in dit land als een rode duivel op het balkon van het stadhuis in Brussel een franstalige "meute" de vraag stelt " waar is dat feestje" ? |
Citaat:
|
Volgens mijn nederige mening was het de schuld van Tielemans.
|
On topic:
:belgievl::belgievl::belgievl: |
Citaat:
Ik denk dat de kans dat de moderatie dit draadje buiten knuppelt naar het juiste subforum heeel klein is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be