![]() |
Een leugentje om bakvissen aan te sporen zich te laten vaccineren?
Wie komt nu met zo'n onnozelheden op de proppen?
“Borsten worden groter na vaccinatie”: klopt dat écht? Gisteren om 16:30 door Lien Lammens | Bron: Eigen berichtgeving https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...mpaign=seeding Citaat:
|
:lol:
|
De piemeltjes voelen zich gediscrimineerd. 8-)
|
Wie durft er hardere en langere erecties koppelen aan een Pfizer vaccin ? :-D
|
De mijne is in geef acht plots groter dan mijn onderarm. :silly:
Moderna. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ineens lijkt CUFI zijn ballenprobleem verklaard te worden. Nu ik heb zelf 2 pfizers gehad en tot hiertoe zijn er geen bijwerkingen vastgesteld. |
8O :-D
Citaat:
|
Citaat:
- ontbloot uw bovenarm, meneer - hierzie - ik zei: uw bovenarm ! Ik begrijp nu ook waarom hij een derde spuit wil :-) |
Als mijn pa daar stond, bij die verpleegster steunend op zijn houten been.
'Nog een geluk dak gene houten arm heb of je zou met mij wat voor hebben ! ' :lol: |
Ah, 't is fact checking. Wat moet er gechecked worden ? Dat dit inderdaad gezegd werd ? Of dat borsten echt groter worden ? :lol:
|
Voor dat laatste, kunnen de gevaccineerde dames van het forum even wat "voor" en "na" clicheetjes posten dan ? Of moet dat in de tetten draad ? :lol:
|
is het niet zo dat de borsten wel kunnen vergroten door het nemen van de anticonceptiepil?
|
Citaat:
|
Jongedames die er niet gerust in zijn, mogen mij foto's voor vaccinatie, een maand na vaccinatie en zes maanden na vaccinatie opsturen voor deskundige bestudering.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be