![]() |
Gewapende overval op scoutskamp in Temse
Dit vind ik toch ook wel weer een grens overschreden.
titel: Gewapende overval op scoutskamp in Temse https://www.standaard.be/cnt/dmf20210707_93155387 Citaat:
|
Te betreuren, maar is dit een maatschappelijk probleem ?
|
Als jullie kinderen in gevaar komen zal er misschien eens reactie komen, alhoewel, de Vlaming kennende....:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat is de buit? Met wat pech wat bankpassen waar een paar €100 in kleine bedragen van af te plukken is, wat mobieltjes die voor een vluggertje verdeeld kunnen worden onder bezitters van "bevel om het land te verlaten".
Misschien nog een paar €100 in cash van de leiding op het kamp. Is dat de moeite om zo'n idiote misdaad te plegen? Beroof eens een politicus, veel rendabeler, en dan krijgt de crimineel nog support van een grote hoop van de gewone mensen in't straat. |
Citaat:
|
Citaat:
Meer specifieker dan: sommigen menen daarbij geweld of wapenvertoon te moeten gebruiken. En wat schuift nu op? Dat men kinderkampen gaat viseren als makkelijke prooi. Klein zij-bemerking: we hebben - voor zover ik weet - geen beschrijving van de daders kunnen lezen in de gazetten. Ik ga er dan by default vanuit dat het Finnen zijn. |
Citaat:
Wat was de buit ? Werden de wapens gebruikt ? |
Citaat:
“Naast de overvallen in Belsele en Steendorp zouden ze mogelijk in aanmerking komen voor nog andere criminele feiten. Het gaat om vier jonge twintigers, autochtonen van Belgische nationaliteit.” |
Dat ze de Belgische nationaliteit hebben maakt ze nog niet tot autochtonen. Geef eerst eens hun namen vrij, we zullen dan wel beslissen of het autochtonen zijn.
|
Citaat:
Maar als het "ouwe Belgen" zijn, dan is een effectieve straf het logische gevolg van opgepakt en veroordeeld zijn. Exact dezelfde "straf" als het allochtonen zouden zijn die zulke idiote misdaden pleegden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De link daaronder is louter bedoeld ter informatie van het ruimere publiek. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be