![]() |
Wanneer heb je het laatst een echo laten nemen van je balzak?
Zeer belangrijk om te weten.
|
Het lijkt me niet ongepast al onze kwaaltjes gewoon openbaar te delen in anonimiteit om toekomstige lotgenoten er in te helpen.
|
Aan mijn antwoord merk je dat ik niet zonder ervaring leef :D
|
Achtereen toeloop bij de radiologen voor scan's van de balzak.
Al zou ik aanraden dat tot een minimum te beperken, al die radiogolven door uw glockenspiel dat kan niet goed zijn. |
Wie heeft er zijn sperma al eens onder een microscope gelegd? ^^
|
Citaat:
Toen de prof uitlegde waarom haar wangcel zo'n rare vorm had is ze het practicum uitgelopen en niemand heeft haar ooit nog teruggezien :lol: |
Citaat:
Als prof, staat ge daar ook schoon, moeten uitleggen door wat die cel vervuild is, en u serieus houden intussen. |
Citaat:
Ik kan mij dagen bezig houden met die zaken. Ver kijken of uitvergroten, allemaal eenders. Tijd staat dan stil en geluid verdwijnt in een zeer verre achtergrond. |
Citaat:
'het kan me geen zak schelen'. :-D |
Bij gebrek aan de 7de, dan maar op de 6de gestemd.
Dat lag het er dichtste bij. Meer moet je daar niet achter zoeken zenne. |
Citaat:
|
Onderzoek Smullesmul 8O
https://tagmag.news/vrouw-maakt-per-...van-een-balzak :-D |
99
|
Ik begin lichtjes depressief te worden van de antwoorden. :(
|
Gisteren:
![]() |
Holy Shit :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Bij dezen wordt u een afbeelding aangeboden waarop het zogenaamde "Balzakhoeve" wordt tentoonstelt. De betreffende benaming is een afleiding van *Ballitiacum. In dit geval wordt een Latijnse mansnaam Ballitius met een Keltisch, tevens bezit aanduidend, achtervoegsel verbonden. Een rein Vlaamse klankontwikkeling zou "Belteke" geluid hebben. Hoogachtend |
Citaat:
Wat is "gescand"? Bij voorbaat dank |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be