![]() |
Naar de spermabank of niet, that is the question.
Met dat ik binnenkort genoeg ruimte alswel middelen zal hebben (yep hehehehe xD) vraag ik me af of ik misschien niet alsnog beroep zou doen op zo'n donor...... after all zou dit m'n laatste kans zijn op bio-nageslacht & sla ik zo 2 vliegen in 1 klap: een wettelijke directe erfgenaam & iets om me mee ledig te houden/m'n bestaan mee in te vullen -tenminste de relatief weinige tijd die me hier alsnog rest op deze aardbol~
Mja, existentieel probleem wederom ik weet het..... maar wel iets dat zeker verwezenlijkbaar is, al zeg ik het zelf xD :BIG: |
Ik zou daar eerst serieus over nadenken bem!
Een kind is voor de rest van je leven. Moest ik in jouw schoenen staan; ik zou het niet doen. Niet slecht bedoeld verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kind even rap adopteren zal ook niet meer lukken, zeker nu vooral dat in Nl de boel reeds op slot zit.
|
Hebt ge die reportage niet gezien met die arts dat zijn eigen sperma gaf? Na meerdere placebo's toegediend te hebben om de kassa te doen rollen.
Beter met iemand doen die ge kent. Iemand van het forum? |
Die heb ik niet gezien nee.......
Over de rest no comment, lol |
Citaat:
|
o_0
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja ik weet het wel Dadeemelee daar niet van....... maar zoals ik reeds zei: ik heb niet veel tijd meer.... as in time is against me here :-(:-(
|
Citaat:
Mijn jongste is 32 en geloof me: alhoewel die al jarenlang uit huis is en een voorbeeldig , stabiel leven leidt en zeker goed terechtgekomen is; het blijft mijn kind en bij het minste geringste maak ik me nog altijd zorgen, als moeder. Moeder zijt en blijft ge de rest van uw leven!! |
Citaat:
|
Mja wie weet is dit after all wel m'n destiny..... alleen & bemiddeld sterven en alles nalaten aan mensen die niet naar me omkeken :-(:-(:-(:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:sleeping: :sleeping: :sleeping:
|
Citaat:
Sorry dat ik het zo cru zeg, dat is geen aanval maar ik werk al heel mijn leven met jonge kinderen en geloof me: De helft van de ouders hadden nooit kinderen mogen krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be