Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wil de echte Bruno nu opstaan AUB? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26002)

Tantist 13 december 2004 09:12

Wil de echte Bruno nu opstaan AUB?

Bruno is terug, en deze keer als Belgian Warrior. Op een slinkse manier uiteraard, want de man beweerde eerst lid te zijn van het Vlaams Belang, en dat al voor een hele tijd. Bon, kinderachtige spelletjes moeten gespeeld worden door kinders.

Ik heb niets meer tegen zijn aanwezigheid, maar zou de heer aub eens kunnen stoppen met nepprofiel achter nepprofiel aan te maken en zich als dusdanig uit te geven, totdat men hem betrapt?

Dank u wel, Bruno.

numarx 13 december 2004 11:41

Okee dan. Sorry he mannen. :(

Zeno! 13 december 2004 11:48

Néééééé :-o :-(

Patriot! 13 december 2004 14:29

1. Ik denk niet dat BW Bruno is. Al ben ik daar niet zeker van.
2. Bruno kan niet anders dan nepprofielen maken. Als hij onder eigen naam zou posten, wordt hij geband. Dit volkomen onterecht volgens mij. Hij heeft zich in 't verleden laten opmerken door extremisme en gescheld, maar het kleinste kind ziet dat dat nu niet meer zo is. Mensen als Pieter de Coninck en andere gekken zouden veel eerder geband moeten worden dan Bruno.

Jeroen 13 december 2004 23:42

Belgian Warrior is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Bruno*, dus is hij opnieuw geband.
Het is vrij simpel wie het het in het verleden zo bont heeft gemaakt als Bruno* is voor eens en altijd ongewenst op dit forum vermits hij reeds voldoende blijk heeft gegeven steeds opnieuw te vervallen in oude gewoontes.
Steeds opnieuw nicks aanmaken helpt natuurlijk ook om hem steeds opnieuw te bannen.

Nog even en hij overtreft Peter De Ryck qua nicks.

Wat mij betreft blijft hij voor eeuwig en altijd van dit forum dus, tenzij er zich een overduidelijke meerderheid van de forummers tegen deze beslissing keert :-)

Zeno! 13 december 2004 23:55

:cheer:Go Jeroen :cheer:

Vlaanderen Boven 14 december 2004 12:08

Ik denk niet dat er een meerderheid voor te vinden, ook niet bij de belgicisten, omdat hij er zo schadelijk voor is.

stab 14 december 2004 12:43

Wat moet jij eigenlijk "uitgestoken" hebben om voor eeuwig en 3 dagen geband te worden?

Patriot! 14 december 2004 16:03

Toon mij eens aan waar hij met zijn nieuwe nick zijn boekje te buiten ging? Ik heb nergens iets anders gelezen dan een inhoudelijk debat.

Tantist 14 december 2004 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Belgian Warrior is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Bruno*, dus is hij opnieuw geband.

Nee toch...

Citaat:

Het is vrij simpel wie het het in het verleden zo bont heeft gemaakt als Bruno* is voor eens en altijd ongewenst op dit forum vermits hij reeds voldoende blijk heeft gegeven steeds opnieuw te vervallen in oude gewoontes.
Als BW viel het nog mee. Hij gaf zich uit voor iemand anders. Vergeven en vergeten?

Citaat:

Wat mij betreft blijft hij voor eeuwig en altijd van dit forum dus, tenzij er zich een overduidelijke meerderheid van de forummers tegen deze beslissing keert :-)
Ik start direct een poll, want Bruno is uitstekende antireclame voor België.

Jeroen 14 december 2004 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Toon mij eens aan waar hij met zijn nieuwe nick zijn boekje te buiten ging? Ik heb nergens iets anders gelezen dan een inhoudelijk debat.

Ik heb het niet over deze nick, maar over de nicks die hij meteen na de banning van zijn oorspronkelijke naam aannam.
Hij heeft te vaak de grens die wij trekken overschreden om hier nog welkom te zijn, hetzelfde geldt voor PDR.

Foundation 14 december 2004 22:33

Jammer dat bij jullie dan weinigen een tweede kans krijgen, zij het na zoveel tijd. Het doet me denken aan een doodstraf, die is ook eeuwig onomkeerbaar.

Distel 14 december 2004 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Jammer dat bij jullie dan weinigen een tweede kans krijgen, zij het na zoveel tijd. Het doet me denken aan een doodstraf, die is ook eeuwig onomkeerbaar.

Laten we vooral gaan overdramatiseren.

Jeroen 14 december 2004 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation

Bruno heeft kansen genoeg gekregen, we hebben hem dikwijls een hele tijd laten begaan, maar als we zien dat hij opnieuw de grens oversteekt gooien we hem er terug uit ... en na een aantal keer dat te doen kun je wel besluiten dat hij beter voor eeuwig buiten blijft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be