![]() |
Ze zullen hem niet temmen
Mooie en leuke feestdag iedereen ![]() |
Citaat:
|
Ik heb hier trouwens al meer Vlaamse Leeuwen gezien dan driekleuren toen de Rode Duivels nog aan het EK meededen.
|
Prettige feestdag Vlaanderen
Maar ik kijk met lede ogen naar de teloorgang van ons landje waar het zo goed leven was. |
weg met de zelfhaat
leve vlaanderen |
1 Bijlage(n)
|
Nog enkele dagen en het is Tax Freedom Day :-)
Den belziek is een peperduur land om te onderhouden :-( |
Citaat:
Geniet er maar van, "Tax Freedom Day" zal elk jaar vroeger komen ...... |
Citaat:
|
First things first, dat Italië mag winnen vanavond.
|
Geachte Vlamingen
De meeste Vlamingen lijken al getemd te zijn...een zwak, ruggengraatloos, waardeloos volk! De dappere Vlaamse krijgers van de Guldensporenslag draaien zich om in hun graf! |
Citaat:
Bij dezen wordt u nogmaals een klein aandenken aangeboden. Dit is geen Waals overlegoord dus het bovenstaand rood gebrabbel is hier niet welkom. Moge Edingen Brabants worden! Wat de Laars betreft: Moge het Essendal (Eschental, Val d’Ossola) en Veltlin (Valtellina) Zwitsers worden! Moge Zuid-Tirool (Südtirol, Alto Adige) en het Vaartdal (Kanaltal, Val Canale) Oostenrijks worden! Moge het oosten van Friaul (Furlanija, Friuli) Winds ofte Sloveens worden! Met Edingse groeten |
Citaat:
* Citaat:
|
Citaat:
De Maaslanders waren dus toen ook Vlamingen. Het Dietse taalgebruik der Maaslanders wordt door de Luikerwalen al eeuwen "Vlaams" (flamand) genoemd. Ridder Willem van Gulik de jongere sneuvelde later tijdens de Slag bij Pevelenberg (1304). Met ware Vlaamse groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie feestdag voor alle Vlamingen.
Deze vlag verbindt ons. ![]() |
Citaat:
Die andere vlaggen van leeuwen zonder rode klauwen verbinden ook heel veel Vlamingen. Van de vlaggen die ik in de omgeving heb zien uithangen heb ik er nog geen gezien met rode klauwen. |
Die leeuw met een uier, dat is de enige leeuw die nog voor Vlaanderen van toepassing is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be