![]() |
Wasmolen
Ik ben op zoek naar een foto van een wasmolen in een tuin. Volgens mij had iedereen vroeger ouders die een wasmolen in de tuin hadden staan, je kent het wel: zo'n tent van wasgoed die kon ronddraaien en waar je onder geen beding onder mocht kruipen.
Ik heb een afbeelding nodig maar ze lijken wel van de google-bodem te zijn verdwenen. Kan iemand me helpen? :D |
![]() Zoiets? Wel geen goeie foto... hoe noemt zoiets in het Engels eigenlijk? ps: hoe dikwijls dat ik daar vroeger niet ging aanhangen en dan draaien... schonen tijd ;) |
JAAAA. Dat bedoel ik. Maar er mogen er nog meer komen, beste mensen. Schroom niet om nog meer wasmolens te zoeken voor mij :-)
Geen idee hoe die dingen heten. Het is denk ik wel een icoon voor zo ongeveer het meest huiselijke in een gezin, nietwaar? Daar kan geen open haard tegen op, tegen een wasmolen. |
![]() |
Voor de rest alles in orde, Wiwwie? ;)
|
Citaat:
Ben maar blij dat ik de drang om een thread te openen over sneue voorwerpen heb weten te bedwingen. Er is toch niks sneuers dan een natte rol wc-papier? Of een plakbandje dat niet meer plakt? Afijn, die wasmolen heb ik echt nodig ergens voor. Ik ontken zeker niet dat ik het een fantastische uitvinding vind. :D |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be