![]() |
De Europese Unie is niet EUROPA.
Een citaat van Marion Le Pen dat best wel nagels met koppen slaat.
Citaat:
'Marion Maréchal-Le Pen is een kleindochter van Jean-Marie Le Pen en een nichtje van Marine Le Pen.' Misschien vergat Marion nog aan te halen dat er gevaar schuilt dat de Europese Unie overgenomen zal worden door ??? (laat ik de ??? houden op een invuloefening) Waarom denk ik bij bovenstaande zin toch steeds aan "Het zwaard van Damocles?" |
Citaat:
Anderzijds: de EU heeft meer voordelen dan nadelen: kijk naar wat er nu gebeurt in het VK. (Na de politieke Brexit hebben ze nu ook de sportieve Brexit). :roll: |
Citaat:
![]() |
Ik begrijp wat mevrouw wil zeggen maar had graag wat zorgvuldiger woordgebruik gezien.
Er zijn in gans Europa geen "duizenden jaar oude naties" te vinden.. |
Citaat:
|
Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt
Citaat:
Grootste Nadeel Europese Unie: een Duizenden Miljarden Eurootjes monstertje die dus openlijk ervoor uitkomt dat het alle inheemse, blanke (Christelijke) Heterofiele Europeanen de nek wil doorbijten. hhah haha hha Wild Supranationale MONSTER EUSSR ok. HOE Kan men dit speelgoed monstertje van een zachte WIEGEdood laten genieten?? Gewoon: niet meer voeden met Biljoenen euro biljetjes NOOT: De biologische analyse heeft mij nu tot nieuwe inzichten geleid en een nieuwe strategie is al in klad opgesteld. STOP Diversiteit en STOP INCLUSIE politiek, is onnatuurlijk. |
Zegt ze dan ook wat Europa wel zou moeten zijn?
Ik zie niet direct een bron in de openingspost. |
Citaat:
Juist. Allemaal mensen die niet in de EU wonen. Maw, er is totaal geen vertegenwoordiging in de raad van bestuur van de landen die in de EU zitten. Van Europese verkiezingen (De Europese verkiezingen geven u de kans om te kiezen wie u mag vertegenwoordigen in het Europees Parlement en om mee te beslissen welke koers Europa zal varen.) is dus ook totaal geen sprake. ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat Topic Starter doet trekt ook op niet veel : zonder enige bronvermelding zelf beginnen een opinie neerschrijven en die aan een politicus toedichten... :? Betreffende het thema kon ik enkel dit terugvinden, dat aan haar is gelinkt : https://www.spectator.co.uk/article/...w-french-right |
Citaat:
|
Citaat:
Merci voor dat juweeltje nonsens. Bedenking: Wanneer iemand liegt zou men tenminste hopen dat hij/zij het met een minimum aan intellect doet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be